The Black Eyed Peas - Monkey Business (2005)

Hip-Hop / Pop
Label: A&M

1. Pump It (3:37)
  2. Don't Phunk with My Heart (4:04)
  3. My Style (4:32)

met Cee-Lo, Q-Tip, John Legend en Talib Kweli

7. Dum Diddly (4:23)

met Dante Santiago

8. Feel It (4:23)
  9. Gone Going Gone (3:18)

met Jack Johnson

10. They Don't Want Music (6:51)

met James Brown

11. Disco Club (3:52)
  12. Bebot (3:34)
  13. Ba Bump (4:01)
  14. Audio Delite at Low Fidelity (5:33)
  15. Union (5:08)

met Sting

16. Do What You Want * (4:07)
  17. If You Want Love * (4:58)
  18. Make Them Hear You * (3:18)
totale tijdsduur: 1:07:09 (1:19:32)
avatar van Santo09
0,5
Moest Dick Dale dood zijn, hij draait zich om in z'n graf... Wat een ongelooflijk kutnummer. Toen Pump it net uitkwam, en ik de eerste tonen van de gitaarriff hoorde was ik een kort moment heel blij (want Misirlou op de radio!), om erna intriest te worden van die troep. Black Eyed Peas maakt mij muzikaal manisch-depressief...

avatar van Gründafjørdøhur
Toch vind ik persoonlijk Gone Going wel treffend en beschrijft heel aardig het verloop van hun carrière. De live versie van Jack Johnson met Ben Harper heb ik persoonlijk liever, maar de BEP versie is niet onaardig alleen is het jammer van de matige productie

avatar van KILLERBEE99
Aantal leuke nummers, het zelfde verhaal als bij elk Black Eyed Peas album, aantal leuke nummers meer niet.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Toen ik de featurings van Like That zag moest ik hem even luisteren, en wat een lekker nummer zeg. Zeker het beste wat ik van ze gehoord heb.

avatar van MIAB
Hmmm.. naast de hits blijft er niet veel leuks over 3,5*