The Rolling Stones - Singles Collection: The London Years (1989)

Label: ABKCO

1. Come On (1:48)
  2. I Want to Be Loved (1:51)
  3. I Wanna Be Your Man (1:43)
  4. Stoned (2:07)
  5. Not Fade Away (1:48)
  6. Little by Little (2:38)
  7. It's All Over Now (3:26)
  8. Good Times, Bad Times (2:31)
  9. Tell Me (2:59)
  10. I Just Want to Make Love to You (2:16)
  11. Time Is on My Side (2:58)
  12. Congratulations (2:26)
  13. Little Red Rooster (3:03)
  14. Off the Hook (2:34)
  15. Heart of Stone (2:42)
  16. What a Shame (3:04)
  17. The Last Time (3:38)
  18. Play with Fire (2:10)
  19. (I Can't Get No) Satisfaction (3:45)
  20. The Under Assistant West Coast Promotion Man (3:19)
  21. The Spider and the Fly (3:37)
  22. Get Off My Cloud (2:54)
  23. I'm Free (2:23)
  24. The Singer Not the Song (2:25)
  25. As Tears Go By (2:41)
  26. Gotta Get Away (2:08)
  27. 19th Nervous Breakdown (3:56)
  28. Sad Day (2:59)
  29. Paint It, Black (3:45)
  30. Stupid Girl (2:53)
  31. Long, Long While (3:00)
  32. Mother's Little Helper (2:46)
  33. Lady Jane (3:07)
  34. Have You Seen Your Mother, Baby, Standing in the Shadow? (2:34)
  35. Who's Driving Your Plane? (3:12)
  36. Let's Spend the Night Together (3:25)
  37. Ruby Tuesday (3:11)
  38. We Love You (4:30)
  39. Dandelion (3:50)
  40. She's a Rainbow (4:09)
  41. 2000 Light Years from Home (4:41)
  42. In Another Land (2:54)
  43. The Lantern (4:23)
  44. Jumpin' Jack Flash (3:39)
  45. Child of the Moon (Rmk) (3:06)
  46. Street Fighting Man (3:16)
  47. No Expectations (4:00)
  48. Surprise, Surprise (2:28)
  49. Honky Tonk Women (3:03)
  50. You Can't Always Get What You Want (5:11)
  51. Memo from Turner (4:08)
  52. Brown Sugar (3:49)
  53. Wild Horses (5:41)
  54. I Don't Know Why (Aka Don't Know Why I Love You) (2:59)
  55. Try Little Harder (2:18)
  56. Out of Time (3:19)
  57. Jiving Sister Fanny (3:24)
  58. Sympathy for the Devil (6:25)
avatar van nlkink
Allemachtig wat een reacties allemaal. Ik moet eigenlijk wel concluderen dat ik me misschien vergist heb met het jaar van aanschaf. Ik zou mijn berichtje kunnen weghalen maar ik laat het maar zo in verband met alle daaropvolgende berichten. Het vervelende is dat ik de box niet meer heb. Ooit (ik durf voorlopig even geen jaartallen te noemen) verkocht voor een mooi bedrag aan een fan uit Leeuwarden. Dat weet ik dan wel weer zeker.
Excuses voor de verwarring, heartofsoul, caravelle, lennon en Marco dB.
Het verhaal van Thunderball klinkt erg plausibel.

heartofsoul schreef:
Even naar boven scrollen... Deze discussie heeft hier al eerder plaatsgevonden, en toen sprak Thunderball het verlossende woord. Al blijft het bericht van nlkink daarmee in tegenspraak.

Wel terug gekeken op eerdere pagina's, En het antwoord staat gewoon hier....duh.

Dank voor je tip!

avatar van caravelle
[quote]lennon schreef:
Ik herinner me ook dat de release lag zo rond de heruitgave ban paint it black en Angie . Door tour of duty wear enorm populair geworden. En de tour in 1990 in Rotterdam.. dan klinkt 1989 wel logisch.

Zo kijk ik er ook tegen aan. Grappig detail, ik kocht de Steels wheels lp in 1989. Rond de Kuip concerten in de zomer van 1990 was Almost hear you sigh een single. Deze heb ik toen gekocht. Bleek die op de Steels wheel lp te staan. Heel slordig, te weinig gedraaid denk. Tevens was SW de laatste reguliere lp die ik heb gekocht van deze band. Het is geindigd met Flashpoint en die was niet best. Het concert in de Kuip vond ik waanzinnig. De bovengenoemde box ook trouwens.

avatar van Thunderball
Ik ben in de zomer van '89 fan geworden, vrijwel meteen bleken ze te gaan touren in de V.S., kwam er een nieuwe single uit (Mixed Emotions), een nieuw album (Steel Wheels) en tegen het einde van het jaar deze singlesbox uit. Heeft nog een heel stuk over in OOR gestaan. Dit weet ik echt 100% zeker. In '86 was ik nog nauwelijks met de Stones bezig.

avatar van teus
De zgn complete Single collecties ,met A en B sides blijven eigg de mooiste verzamelaars naast het album werk ,het complete wat deze verzamelaar betreft zijn dus alle Singles uit het Decca/London tijdperk , zelfs ook nog met Brown Sugar en Wild Horses er nog bij (rechten)
Zou best mooi zijn als er ooit nog eens een complete aanvulling komt ....dus A en B sides uit het Tonglabel/tijdperk

Grote Voordeel vergeleken met de zgn Best Of verzamelaars, bij laatst genoemde mankeert er altijd wel wat aan, lees de berichten maar..

avatar van beaster1256
Hoeveel is de box waard aub ?

avatar van heartofsoul
Dat is de Japanse uitgave. Volgens mij moet je hier kijken:
The Rolling Stones - Singles Collection - The London Years at Discogs

avatar van Faalhaas
Dat scheelt een paar duiten ja.

avatar van beaster1256
Dank jullie wel .....grote verschillen in prijzen , amai.....terwijl het bij mij alleen maar om de muziek gaat , dat collectionneren en verzamelen om later als een soort belegging te gebruiken is totaal niet aan mij besteed , ik heb een serieuze cd verzameling van bij de 4000 cdees , mijn kinderen zijn daar totaal niet in geinteresseerd , ze streamen liever , ik heb nog een paar jaar tegoed dus verkoop ik ongeveer de helft van mijn verzameling , sporadisch want ik bespreek elke dag 1 of soms 2 cdees .....ik wil niet dat ze later op rommelmarkten worden verhandeld als ik er niet meer ben ....