Sigur Rós - Takk... (2005)

IJsland

8. Gong (5:33)
  9. Andvari (6:40)
  10. Svo Hljótt (7:24)
  11. Heysátan (4:09)
Muziek koop je ook niet als belegging - hoogstens als balsem voor a troubled mind

Takk sagði Jonsi!

avatar van Johnny Marr
Alle nummers zijn mooi op dit album (behalve Sé Lest, die vind ik wat langdradig), maar mijn absolute favoriet is toch wel Mílanó. Heb ik medestanders?

avatar van Pepino
Moet, denk ik, 'Takk...' nog wat meer beluisteren om er een favoriet nummer uit te halen. Wel kan ik alvast zeggen dat Mílanó echt subliem is met die belletjes, dat dromerig kerstsfeertje, ...
Maar dat is bij de rest van het album ook, dus dit wordt moeilijk

avatar van vinylbeleving
Ook ik ben he-le-maal verzot op Milanó, en verkeer weer helemaal in de Sigur Rós sferen de afgelopen dagen. Hoewel ik normaal toch het meeste naar funk, soul en hiphop luister, blijf ik de muziek van deze heren altijd waanzinnig mooi vinden!