Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (1978)

Label: Columbia

1. Badlands (4:04)
  2. Adam Raised a Cain (4:34)
  3. Something in the Night (5:14)
  4. Candy's Room (2:48)
  5. Racing in the Street (6:54)
  6. The Promised Land (4:29)
  7. Factory (2:19)
  8. Streets of Fire (4:03)
  9. Prove It All Night (4:01)
  10. Darkness on the Edge of Town (4:29)
avatar van Deranged
Hardste track voor mij de op één na minst populaire hier zie ik: Streets of Fire.

Indrukwekkend zijn bereik daarzo, niet vaak gehoord op die manier gedurende zijn machtige carrière.

Dan weer lekker scheuren, ript gewoon heel die track naar de gallemiezen als een barse baas.

Super nice.

avatar van uffing
Voor mij is het echt Something in the Night dat me rillingen van genot bezorgt.

avatar van Deranged
Ook een lekkere scheurtrack.

avatar van Johnny Marr
Something in the Night en Streets of Fire hebben mijn twee glitters, twee lekkere schuurtracks voor in da club!

avatar van Deranged
Deze muziek is straat deze muziek is real.

Bruce is zo geliefd omdat zijn vurige bezieling spreekt tot de ziel van mensen.

Dit leer je niet op de rockacademie.

Enkel op de school of hard knocks.

avatar van Darkzone
Vanavond in de Hoofdstedelijke Arena werd Badlands live gespeeld in een weergaloze uitvoering van ik gok zo'n 10 minuten. Het hele publiek neuriede lang mee. Het hoogtepunt van de avond.

avatar van Running On Empty
Darkzone schreef: