The Strokes - Comedown Machine (2013)

Label: RCA

1. Tap Out (3:42)
  2. All the Time (3:01)
  3. One Way Trigger (4:02)
  4. Welcome to Japan (3:50)
  5. 80's Comedown Machine (4:58)
  6. 50/50 (2:43)
  7. Slow Animals (4:20)
  8. Partners in Crime (3:21)
  9. Chances (3:36)
  10. Happy Ending (2:52)
  11. Call It Fate, Call It Karma (3:24)
  12. Fast Animals * (3:44)
avatar van musicman13
Wat een geweldig, maar ook hilarisch album! De verrassende wendingen zorgen voor een mooi tijdsbedrijf! Heerlijk.

avatar van JoaMuse
Dit album neemt een goeie start met de eerste vier nummers, vooral All the Time vind ik een topper. Verder zijn 50/50, Slow Animals en Happy Ending (lijkt wel Daft Punk met die funky gitaartjes) wel oké. De andere songs zijn weinig memorabel, maar al bij al is dit een album dat me bijna evenveel weet te bekoren als 'Is This It'.

avatar van smoozycat
Ik heb 3 gegeven maar omdat ik karma een misser vind had hij iets meer kunnen krijgen

Thekillers87327
Minste album van The Strokes.
Hier waren ze duidelijk op zoek naar een nieuw geluid maar tegelijk probeerde ze teveel oude songs nog te maken.
Een teleurstelling in de carriere van the Strokes.
een hele krappe 3,0