Live - Throwing Copper (1994)

Label: Radioactive

1. The Dam at Otter Creek (4:43)
  2. Selling the Drama (3:26)
  3. I Alone (3:50)
  4. Iris (3:59)
  5. Lightning Crashes (5:25)
  6. Top (2:42)
  7. All over You (3:59)
  8. Shit Towne (3:48)
  9. T.B.D. (4:28)
  10. Stage (3:08)
  11. Waitress (2:49)
  12. Pillar of Davidson * (6:46)
  13. White, Discussion (6:08)
  14. Horse * (4:16)
  15. Operation Spirit (The Tyranny of Tradition) * (3:20)
  16. Good Pain * (5:40)
  17. Heaven Wore a Shirt * (3:39)
  18. Negation * (3:38)
  19. Hold Me Up * (3:06)
  20. We Deal in Dreams * (3:55)
  21. Susquehanna * (4:55)
avatar van Darkzone
4 oktober komt dan de 25th anniversary Editie uit. Niet alleen op cd, maar juist ook in een prachtige 2lp/2cd editie met booklet.
Het oorspronkelijke album op 3 lp-kanten en de bonustracks op de 4e lp-kant. Dit alles ook op cd. En op de 2e cd het volledige optreden van Woodstock '94.

En voor een zeer leuke prijs te bestellen bij onze oosterburen. Ik kijk er al naar uit. Blij dat ik de 2014 vinyl release niet gekocht heb.

Te weinig variatie naar mijn mening. Sommige nummers wakkeren emoties aan.

avatar van Lost
Ben bezig met de reorganisatie van mijn cd-kasten …. Twee keer per jaar moet dat toch gebeuren … enfin … kwam deze tegen en nog eens opgelegd na jaren stof verzamelen …. Luid volume … vrouw is toch aan het werk…. Man man man komt deze even binnen … feest van herkenning … soms wat te veel drama …. Maar wat een drive, spirit, tempo …. Hij kan een potje zingen onze Ed… Half sterretje erbij….

Leuk zulke herontdekkingen. Benieuwd wat je nog meer tegen komt