Anouk - Sad Singalong Songs (2013)

Label: Goldilox

1. The Rules (3:58)
  2. Pretending as Always (3:49)
  3. Birds (3:23)
  4. The Good Life (3:31)
  5. Are You Lonely (3:28)
  6. Stardust (3:31)
  7. Only a Mother (3:54)
  8. Kill (4:15)
  9. I Don't Know Nothing (3:32)
  10. The Black Side of My Mind (5:15)
avatar van reptile71
Ik ken eigenlijk geen platen van haar, ken alleen de singles, waar overigens best een aantal leuke tussen zitten, vind ik. Maar dit album zal er vast tussenuit springen qua stijl.

reptile71 schreef:
Hopelijk heb je je niet echt laten verassen. Het zou overigens wel verklaren waarom je niet meer hebt geschreven wat je van het album vindt.

Ik had het hele album tot op de dag van vandaag nog niet in zijn geheel beluisterd. Vandaag opgepikt bij een kringloopwinkel. Ik had al een goede indruk gekregen van de clipjes, maar het geheel mag er ook zeker zijn. Wat een goede Nederlandse zangeres hebben we toch met haar. En dit is best een indrukwekkend album, al is het natuurlijk vrij somber, maar daar hou ik wel van.

Reptile, ik moet tot mijn bijna verbijstering constateren dat deze plaat heel goed te pruimen is. Ik vind/vond Anouk heel erg overschat, de bitch spelen, 13 in een dozijn pop/rock. ik ga deze nog een paar keer luisteren en wie weet komt die wel in mijn (vinyl) collectie wat ik tot voor kort never nooit had gedacht.

avatar van reptile71
Grootfaas, dit klinkt wel anders he, een andere kant van Anouk. Sowieso is haar muziek wel veranderd door de jaren. Ze kan veel met haar stem.

reptile71 schreef:

Idd Reptile, ze moet met die standaard rockpop van r gewoon mee nokken

ik was er al klaar mee maar nu definitief