The Boxer Rebellion - Promises (2013)

Label: Absentee

5. Low (3:11)
  6. Keep Moving (4:03)
  7. New York (2:52)
  8. Safe House (4:56)
  9. You Belong to Me (3:34)
  10. Dream (5:10)
  11. Promises (4:36)
avatar van chevy93
Olivia schreef:
Ik wacht op nieuw materiaal van deze band.
Dan heb je geluk, want ze zijn sinds vorige week begonnen met het opnemen van album #5.

avatar van Pinsnider
Dat vind ik dan toch wel weer interessant! Eens kijken of ze dan over de hele plaat weten te boeien! Ze hebben aangetoond geweldige dingen te kunnen maken!

avatar van Poepie34
In tegenstelling tot hun vorig album is dit een enorme teleurstelling.....!

avatar van TEQUILA SUNRISE
Prima plaat maar niet zo sterk als The Cold Still, het is allemaal wat lichtvoetiger. Opener Diamonds is bijzonder maar over de gehele linie maakt de plaat minder indruk, ook met Ocean By Ocean was dat voor mij al het geval. Bij hun laatste album Ghost Alive weet de band mij meer te raken.