The Police - Ghost in the Machine (1981)

Label: A&M

1. Spirits in the Material World (2:59)
  2. Every Little Thing She Does Is Magic (4:22)
  3. Invisible Sun (3:44)
  4. Hungry for You (J'aurais Toujours Faim de Toi) (2:53)
  5. Demolition Man (5:57)
  6. Too Much Information (3:43)
  7. Rehumanize Yourself (3:10)
  8. One World (Not Three) (4:47)
  9. Omegaman (2:48)
  10. Secret Journey (3:34)
  11. Darkness (3:14)
avatar van Leptop
Hup! Streamen dat album en hopsakee: halfje erbij?

avatar van gigage
Haha, nee het is andersom. Ik was aan het luisteren en vond het best ok, vandaar dat ik het me afvroeg. De score is dus inclusief de "nooit meer!" Songs.

avatar van hrmnbstr
gigage schreef:
De score is dus inclusief de "nooit meer!" Songs.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar de "nooit meer!"-songs.

avatar van gigage
Uit mijn hoofd, (speler is net uit) track 2 die na de hersenspoeling van Nederland op 1 belandde (past hier ook niet tussen trouwens, verkeerde vibe, soort Doe Maar liedje) track 4 en nog 1, ik denk de laatste.

Autobahn
Eigenlijk alleen maar goeie nummers op dit album, geen enkel minpuntje! ?

avatar van Pitchman
De eerste drie en laatste drie songs zijn echt fantastisch. De liedjes daartussen iets minder ,maar evengoed genietbaar. Na duizend luisterbeurten
vind ik dit album nog fier overeind staan. Net zoals elke plaat van The Police 5 sterren is. Kocht elke plaat op de release dag. Dus sommige groeven zijn er niet best meer aan toe. Tijd voor wat houtlijm
De stijl verandert op deze vierde plaat wel iets. Zoals ze hier met meer blazers werken en de teksten soms politiekbewust zijn en wat treuriger gestemd zijn. Zoals op Secret Journey en Invisible Sun het geval is. Zijn voor mij wel een van de prijsnummers.
De goede single 'Every little Thing she does' vind ik ook een fantastische melodie hebben. Verveelt eigenlijk nooit.