Golden Earring - Cut (1982)

Label: Red Bullet

1. The Devil Made Me Do It (3:25)
  2. Future (5:25)
  3. Baby Dynamite (5:15)
  4. Last of the Mohicans (4:09)
  5. Lost and Found (4:00)
  6. Twilight Zone (7:58)
  7. Chargin' Up My Batteries (4:17)
  8. Secrets (4:04)
avatar van Heer Hendrik
watzijn de mindere nummers dan? ben benieuwd. Ik vind het hele album goed

avatar van Heer Hendrik
it's gonna happen in the future ...George....Sterkte man!

Lau1986 schreef:
Daartussen zitten leuk, maar ook wat minder nummers.

Ik ben ook benieuwd naar de mindere nummers. Ik hoor ze niet echt. Dit is een constant en prima album van the Earring met daarop ook Twilight Zone, hun één na beste nummer ooit recent gekozen hier bij Musicmeter Greatest Hits.

avatar van nlkink
Nu weer op vinyl verkrijgbaar...

avatar van vielip
Was toch al sinds 1982 zo?

avatar van nlkink
Dat klopt, maar ik zag 'm deze week weer nieuw op de releaseoverzichten staan.

Het is een MOV heruitgave op goudkleurig vinyl.
Ze werken (niet chronologisch) de hele catalogus zo af.

avatar van vielip
Ah oké ik wist niet dat de Earring catalogus alwéér opnieuw uitgebracht gaat worden. Is een paar jaar terug toch ook al gedaan als ik me niet vergis?

vielip schreef:

Dat was in 2 cd boxen (live en studio)
Nu dus op vinyl. Leuke daarvan is wel dat er een aantal moeilijk te krijgen titels ineens wel weer op vinyl te vinden waren tegen een leuke prijs, of zelfs voor het eerst. Maar een album als Cut is een beetje zinloos naar mijn idee omdat deze genoeg 2e hands te vinden is. En het is nou niet dat ie geremastered is volgens mij.