Tool - 10,000 Days (2006)

Rock / Metal
Label: Volcano

1. Vicarious (7:09)
  2. Jambi (7:31)
  3. Wings for Marie (Part 1) (6:13)
  4. 10,000 Days (Wings Part 2) (11:16)
  5. The Pot (6:24)
  6. Lipan Conjuring (1:13)
  7. Lost Keys (Blame Hofmann) (3:48)
  8. Rosetta Stoned (11:13)
  9. Intension (7:23)
  10. Right in Two (8:58)
  11. Viginti Tres (5:03)
*Fake artwork alert*

avatar van Jazper
Kan in ieder geval op de goede pagina gediscussieeerd worden over dit album ipv lateralus.

avatar van Exfrozen
Ik vind de hoes niet eens mooi.

avatar van dynamo d
Exfrozen schreef:
Ik vind de hoes niet eens mooi.

Muziek van Tool is goed, maar geen van de hoezen vind ik mooi. Dus mogelijk een goed voorteken!?

avatar van Exfrozen
O ja inderdaad, niet eens bij stilgestaan dat die andere ook niet mooi zijn . Al hoewel Lateralus is niet lelijk.

En laten we het hopen dat het een goed voorteken is.

Gajarigon schreef:
*Fake artwork alert*

Joy
hoes nie mooi, ach, als dat het enige minpunt is:)

avatar van Gajarigon
Hij staat op de site bij de fake artwork, dus kom, niet al te veel van aantrekken van die cover .

AAH NEE, STELLETJE HEIDENEN!! WAT EEN HEILIGSCHENNIS DIT!! koester de aanloop naar één van de meest vette albums allertijden (van 2006)!!! ik kan dit niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, neeeeeeeeeeee

*werpt zich op de grond in een toestand van uiterste wanhoop*

avatar van Snappy
In denk dat dit album de meeste discussies gaat opleveren voor het jaar 2006!

Oh ja, en 1 april komt er weer aan, kan je je weer aan van alles verwachten van zogezegd nieuws uit het Toolkamp.

avatar van lebowski
c

slaemperayreon
Ziet er wel cool uit op zich

avatar van Fianosther
wat een gezeur met die neppe hoezen enzo.

avatar van Black Math
10,000 days dat is weer eens wat anders dan zelfbedachte woorden als Aenima en Lateralus

avatar van Black Math
Rosetta stoned klinkt al erg grappig.

avatar van Gajarigon
Die hoes op toolband is zoooooooooo fake... het lijkt net het mannetje van op lateralus gemixed met het donkere van aenima met het gezicht op In The Court Of The Crimson King.

En die 'Tool' op de cover lijkt verdacht veel op 'fool'.

avatar van THEMARSVOLTA
Kan het zijn dat ie in het buitenland al uit is? Vast niet...

...Er staat namelijk "bestel" ipv "pre-order"...

Gajarigon schreef:

En die 'Tool' op de cover lijkt verdacht veel op 'fool'.

Wedden dat het die wordt

Exfrozen schreef:

Wedden dat het die wordt

Dan is hij de lelijkste albumcover die ik ooit in huis zal gehaald hebben.

Sietse
misschien lullig, maar ik ga zo in een scheur liggen als ie tegenvalt.

avatar van Jazper
Sietse schreef:
misschien lullig, maar ik ga zo in een scheur liggen als ie tegenvalt.

Zou grappig zijn ja.

Black Math schreef:

Ænima is a combination of the words 'anima' (Latin for 'soul', a term often used by Jung) and 'enema' (anal cleansing), hence creating a new word for catharsis: cleansing of the soul

En Lateralus is natuurlijk gewoon lateral wat heel veel betekenissen heeft. Lateralus klinkt alleen cooler .

avatar van Nubis
Wat kan mij die hoes nou schelen? Ik vind het 'erger' dat ze zo'n stomme titel hebben gekozen. En sowieso: die leden van Tool zijn toch niet altijd even serieus te nemen.

Maar ik ben nog steeds ont-zet-tend benieuwd naar het nieuwe album! Ik ga eens even 'voor de grap' kijken of er al wat mp3's te vinden zijn.

Nubis schreef:

Neen, bij al die luisterbeurten komt MJK zelf persoonlijk de cd brengen en afhalen....

avatar van THEMARSVOLTA
Can't Wait

Vandaag toevallig Ænima binnengekregen via bol.com, echt een top album, heb em al zovaak beluisterd(jaja, download...)....

Phoenix schreef:

Ja inderdaad dus zelfbedacht.

avatar van KampF
Naja leuk dat die uber neppe cover er nu staat

wat vinden jullie van deze http://www.amazon.com/gp/product/B000EULJLU/sr=8-1/qid=1143276626/ref=pd_bbs_1/002-3047469-7640005?%5Fencoding=UTF8

alex grey zegt iig dat het de echte is.. maarja ik ben nog niet zo zeker.

evenals de naam van het allbum
evenals de tracklist

Trouwens 12-17 april release vd single.

Beetje toolnavy bijhouden heh!

*edit* come and join my topiq http://www.toolnavy.com/showthread.php?t=38435

avatar van Gajarigon
Ik kan dus geen lid worden op toolnavy, altijd als ik me wil registreren krijg ik de error dat mijn e-mail adres geband is, wat uit de lucht gegrepen is want ik ben er nooit eerder lid geweest, en ik ben bij mijn weten op geen enkele site geband... Misschien ligt het aan die @gmail adressen?