Tool - 10,000 Days (2006)

Rock / Metal
Label: Volcano

1. Vicarious (7:09)
  2. Jambi (7:31)
  3. Wings for Marie (Part 1) (6:13)
  4. 10,000 Days (Wings Part 2) (11:16)
  5. The Pot (6:24)
  6. Lipan Conjuring (1:13)
  7. Lost Keys (Blame Hofmann) (3:48)
  8. Rosetta Stoned (11:13)
  9. Intension (7:23)
  10. Right in Two (8:58)
  11. Viginti Tres (5:03)
is ie zo een beetje gelukt, ik ben absoluut geen computervirtuoos

dat onderste gedeelte, daar staat het boekje helemaal vol van; dat bedoelde ik dus, dan zag ik liever songteksten erdoor.

al deden ze dat ervoor dan ook niet, nu is er genoeg ruimte voor.

avatar van Exfrozen
Mooi hoor, mooi. Ga door, ga door

Als ik zo kijk aan de bovenkant zijn er nog aardig wat bladzijdes

32 pagina tellend boekje

avatar van Gajarigon
Wel vreemd dat het zo groot is hé... is het soms een uitklapbaar boekje? /kritisch

avatar van Pruut
Bij undertow hadden ze ook best songteksten mogen plaatsen ipv die hele aparte (lees: onsmakelijke) plaatjes die erin stonden.

avatar van Gajarigon
mss is het dan beter dat je je berichten verwijdert.
ik heb de pics toc al opgeslagen op pc, en jij loopt nu mss wel het risico om je job kwijt te geraken!

nou ja, zomaar niet
maar 't zit me natuurlijk niet helemaal lekker
dus.....toedeledokie

Dank je!

graag gedaan

Gajarigon schreef:
de maat is 13.3 bij 11.7 als ik me niet vergis, met op de achterkant 'glue page', dus plakkant.
dit grotere boekje wordt dus ergens ingeplakt.
kan je zelf bedenken hoe 't er ongeveer uit gaat zien

ettettummu schreef:
dit grotere boekje wordt dus ergens ingeplakt.
kan je zelf bedenken hoe 't er ongeveer uit gaat zien

Nu ja zo echt technisch onderlegd ben ik niet: 13.3 cm is dat niet weinig in vergelijking met de foto's. En als het ingeplakt wordt, dan zie je toch steeds een pagina niet?

(ik hoopte trouwens dat het een gewoon boekje zou zijn zodat als je heel rap erdoor heen bladerde de onderste kant een soort vreemde bloem zou zijn die bloeide.)

avatar van Gajarigon
Er is trouwens een interview ergens in een frans boekje uit, waarin de namen Lost Keys en Rosetta stoned bevestigd worden. En ze zouden samenhoren, en samen dat 14 minuten lang nummer vormen waarover eerder al heel wt gespeculeerd werd.

Wel goed, nog zo'n disposition/reflection ding.

Gajarigon schreef:
op de foto's waren de pagina's opengeklapd, dus dan wordt het 13.3 bij 23.4. (2x11.7)
en hij wordt aan de achterkant ingeplakt, dus je kunt het hele boekwerk makkelijk doorbladeren
misschien wordt het zoiets als "Takk" van Sigùr Ros, misschien wel heel anders.

ach ik heb Takk niet, ben niet zo'n SR fan

Bahbahbah concert afgemeld......... Oud nieuws natuurlijk maar ben nog steeds in rouw.. Dan maar alleen RW en heel misschien PP....

Ben zo benieuwd naar het album, ik smacht gewoon....

avatar van Twilight
Na Aenima en Lateralus ben ik echt heel erg benieuwd naar dit album!
Ik hoop dat ik het snel kan kopen op de dag dat ie uit komt.

lateralus schreef:

Ben zo benieuwd naar het album, ik smacht gewoon....

Welk concert afgemeld? En werchter interesseert me niet want tis op main stage... en iedereen zegt dat je Tool moet zien in afgesloten ruimte, hoe kleiner hoe beter.

avatar van Gajarigon
De eerste reviews sijpelen binnen... En ze zijn niet echt uitgesproken positief. Nu ja, ik vond Tool ook niet goed de eerste keer.

avatar van KampF

heb je dr een paar?
ik heb 2 positieve gelezen

avatar van Klumpie
Wat ik heb gehoord is dat wat uitgelekt is, gewoon fake is. Ik heb nog geen reviews gezien of gelezen.

Ach, ik vond Tool eerst ook niets. Gewoon bij die reviews minstens 25% van de score optellen als ze hem wat vaker luisteren .

avatar van Paalhaas
Wat is dat toch met Tool dat er zoveel fake materiaal is? Zijn er echt zoveel mensen al zolang tevoren mee bezig? Het is toch te triest voor woorden om nep-artwork te gaan ontwerpen? En nep-tracklists en nep-reviews.

avatar van Gajarigon
Okay, vergeet alle reviews, dit is van Kabir (baas van de toolsite ofzoiets)

Ik krijg weer hoop.

Maandag krijgen we Vicarious te horen, dan zullen we zelf kunnen oordelen.

De tracklist e.d. zullen echt niet fake zijn. Weet niet of jullie het trouwens al gezien hadden, op de site van Large staat naast de front-cover nog een cover van het 10,000 days album. Ik geloof niet dat dit een fake cover is. Maar wie zal het zeggen! Ik kan niet wachten tot ie er eindelijk is!

avatar van Gajarigon
NET 30 SECONDEN VAN VICARIOUS GEHOORD!!!!

omg.

HEAVY shit.

't was op een amerikaanse streamingradio, de baas ervan is enorme fan van Tool en zit ook op Toolnavy (waar de server nu helemaal de geest heeft gegeven)

Het is in 5/4, bass is veel naar voor gemixed, geen drums, dan ff stil en opkomende geluid van de gitaar denk ik en dan drums en distortion erbovenop, Tool ten top!

!!!

Ik kan bijna niet meer

Exfrozen schreef:
Ik kan bijna niet meer

Klinkt veelbelovend hé .

avatar van KampF
aha Gajarigon kom ik jou ff tegen op toolnavy,
ben je al druk aan het vertalen, dat Oor artikel

ik heb em maar hier gezet, op me eigen space'je

avatar van Exfrozen
Het klinkt zeker veel belovend.

avatar van Jazper
Het klinkt vooral 'je kunt er nog niet zoveel van zeggen' vind ik eigenlijk.