Tool - 10,000 Days (2006)

Rock / Metal
Label: Volcano

1. Vicarious (7:09)
  2. Jambi (7:31)
  3. Wings for Marie (Part 1) (6:13)
  4. 10,000 Days (Wings Part 2) (11:16)
  5. The Pot (6:24)
  6. Lipan Conjuring (1:13)
  7. Lost Keys (Blame Hofmann) (3:48)
  8. Rosetta Stoned (11:13)
  9. Intension (7:23)
  10. Right in Two (8:58)
  11. Viginti Tres (5:03)
avatar van Arno
Die hoes op amazon is inderdaad wel heel anders dan die hier.

avatar van KampF
Gajarigon, je moet het mail adres van je provider gebruiken.. en als dat niet kan/lukt moet je ff bij 12move een acountje maken

Edit:

yes gelukt om te registeren op toolnavy.

avatar van Pruut
Toch wel een aparte hoes weer van Tool.. Ik moet toegeven dat ik hem steeds minder lelijk vind worden.. Ik ben benieuwd!

avatar van Gajarigon
moest 'ie nu nog symmetrisch zijn...

Ik ben zeer benieuwd naar deze nieuwe cd. Hij is inmiddels al gewoon te downloaden via The pirate bay. Ok...mag dan wel niet...maar ben te nieuwsgierig. Ik dus nog later met mijn bevindingen terug.

Dat was dus een grapjas die deze download er op heeft gezet. Niet downloaden dus want je krijgt alleen een mongool met een accoustisch gitaartje te horen. We moeten dus gewoon afwachten....

avatar van HammerHead
Je kunt natuurlijk ook eerst de commentaren bij zo'n torrent lezen hè, dat scheelt je iig weer de download tijd.

Of misschien zijn ze qua geluid gewoon een hele andere weg ingeslagen!

avatar van Edski
museradio schreef:

http://www.musicmeter.nl/album/37575 unplugged??

avatar van KampF
kijk dan eest ff op www.toolnavy.com voordat je de zoveelste nep-10,000days aanzet om te downloaden.

Trouwens
hier alvast wat tracktijden:

Hoppaah, twee >10 minuten durende nummers. Dat zijn vaak de beste.

Joy
we benne benewd, en of die hoes lelijk is of nie, het zal me worst zijn,de muziek is waar het om draait

en om te denken dat je dit album al kan downloaden 1 maand voordat het officieel uit is?

ahum:)

Joy

Joy schreef:

Wablief???

Phoenix schreef:
Hoppaah, twee >10 minuten durende nummers. Dat zijn vaak de beste.

Ik las in een recensie die op deze site was geplaatst dat we weer volop kunnen genieten van Danny Carey in de lange nummers, zo iets als Reflection denk ik dan.

Trouwens, int kleur is ie best mooi, die cover.

avatar van Klumpie
Mooie cover, als de muziek nu net zo goed klinkt dan is de cirkel rond. Ik kijk uit naar die lange nummers vaak zijn dat de beste.

avatar van KampF
Vicarious 17 april op de radio!

avatar van Albert Filth
tracktijden:

Tool - 10,000 Days

"Vicarious" (7:03)
"Jambi" (7:11)
"Wings For Marie (Pt 1)" (6:19)
"10,000 Days (Wings Pt 2)" (11:12)
"The Pot" (6:10)
"Lipan Conjuring" (1:12)
"Lost Keys (Blame Hofmann)" (8:30)
"Rosetta Stoned" (11:13)
"Intension" (7:20)
"Right In Two" (8:54)
"Viginti Tres" (2:08)

avatar van Gajarigon
Vandaag nog eens gaan informeren in een winkel, en daar stond Aldaraia als naam nog steeds. Maar hij wist ook af van 10.000 days, maar hij zei ook dat het geen van beide zal worden .

het bijbehorend boekje is ook mooi.
alleen jammer dat er geen songteksten in staan, daar was genoeg plek voor geweest.

avatar van Gajarigon
Wablieft ettettummu? Is het boekje ook al gelekt?

nee hoor,

maar dat is één van de weinige voordelen van het werk dat ik doe

avatar van Exfrozen
Lek hem is

zeg maar wat je wilt weten/zien

avatar van Exfrozen
haha, lastig.. Laat maar ff de mooiste bladzijde zien

avatar van Pruut
heeel graag Wat doe je dan, dat je hem al mag zien?

avatar van Gajarigon
Ik geloof er niets van. Er is op hethele net nog niets gelekt, en jij zou dat dan plots wel kunnen.

BEWIJZEN WILLEN WE ZIEN...
*gejoel van miljoenen andere hitsig wachtende toolfans stijgt op*

Nog 20 dagen...ik ga het nooit halen

avatar van Klumpie
ettettummu schreef:
het bijbehorend boekje is ook mooi.

Volgens mij heeft Tool nog nooit teksten in het boekje gehad???

avatar van Pruut
niet slecht....hoe kom je eraan?