Madonna - Rebel Heart (2015)

Pop / Dance
Label: Interscope

1. Living for Love (3:38)
  2. Devil Pray (4:05)
  3. Ghosttown (4:09)
  4. Unapologetic Bitch (3:51)
  5. Illuminati (3:44)
  6. Bitch I'm Madonna (3:47)

met Nicki Minaj

10. HeartBreakCity (3:33)
  11. Body Shop (3:39)
  12. Holy Water (4:09)
  13. Inside Out (4:23)
  14. Wash All Over Me (4:00)
  15. Best Night * (3:33)
  16. Veni Vedi Vici * (4:39)

met Nas

17. S.E.X. * (4:11)
  18. Messiah * (3:22)
  19. Rebel Heart * (3:21)
  20. Beautiful Scars * (4:19)
  21. Borrowed Time * (3:24)
  22. Addicted * (3:33)
  23. Graffiti Heart * (3:39)
  24. Living for Love [Paulo & Jackinsky Full Vocal Mix] * (7:14)
  25. Living for Love [Funk Generation & H3drush Dub] * (6:07)
  26. Autotune Baby * (4:00)
  27. Living for Love [Dirty Pop Remix] * (4:59)
  28. Living for Love [Thrill Remix] * (5:11)
  29. Living for Love [Offer Nissim Dub Mix] * (7:12)
west Ik dacht in 1983 toen ik "Holiday" zag: Ach, daar hebben we weer zo'n eendagsvlieg. Hoe fout kun je het soms hebben? Dat gezegd hebbende moet je wel daarbij weten dat ik meestal wel goed zit qua dat soort voorspellingen....

MadonnaAlbums Met jouw mening beledig je, als het goed is, geen enkele fan. Het is jouw mening en daarvoor is deze site in het leven geroepen!

Vote For The Song Of Summer 2015: Round One - newnownext.com

Via deze site kan je stemmen welke nummer de ''zomer-liedje van 2015'' word. Alhoewel ik ''Bitch I'm Madonna'' verschrikkelijk vind, heb ik er toch opgestemd. Ik gun 't haar om weer een hit te scoren.

avatar van Waste Management
Stem op ''Bitch I'm Madonna'' bij de bovenstaande link.

Ik moet iets toegeven...
Ik begin ''Bitch I'm Madonna'' stiekem leuk te vinden...

avatar van Waste Management
Ahhh, de videoclip is te zien. Leuke clip is 't geworden, maar had wel iets meer verwacht. Maar maak niet uit, Top.

Muzikaal vind ik "Bitch I'm Madonna" bijster interessant. Tekstueel matig. Denk wel dat het een waanzinnig "live"-nummer word.

avatar van Waste Management
Als 4de single, weer een ballad graag. ''HeartBreakCity'', ''Wash All Over Me'' of ''Messiah''?.

avatar van Bassie1978
Beter dan MDNA en Hard Candy. Toch een paar liedjes die ze beter links had kunnen laten liggen (Bitch i’m Madonna, Living for Love) maar over het algemeen één van haar betere werken! Ghosttown en Messiah zijn de toppers!