A$AP Rocky - At. Long. Last. A$AP (2015)

Label: RCA

1. Holy Ghost (3:11)

2. Canal St. (3:47)

met BONES

3. Fine Whine (3:38)

met Joe Fox, Future en M.I.A.

4. L$D (3:58)
  5. Excuse Me (3:58)
  6. JD (1:46)
  7. Lord Pretty Flacko Jodye 2 (2:07)
  8. Electric Body (4:15)

met ScHoolboy Q

9. Jukebox Joints (5:24)

met Kanye West en Joe Fox

10. Max B (4:01)

11. Pharsyde (3:42)

12. Wavybone (5:03)

met Juicy J en UGK

13. Westside Highway (2:57)

met James Fauntleroy

14. Better Things (3:19)
  15. M'$ [Remix] (3:53)

met Lil' Wayne

16. Dreams [Interlude] (2:17)
  17. Everyday (4:21)

met Rod Stewart, Miguel en Mark Ronson

18. Back Home (4:38)

met Mos Def, Acyde en A$AP Yams

avatar van Slowgaze
musician, ik denk dat deze plaat jou ook wel gaat bevallen. Er zit een prominente psychedelische (rock)laag in de muziek die je als rockliefhebber waarschijnlijk wel zal bevallen. Probeer opener 'Holy Ghost' bijvoorbeeld eens.

avatar van musician
Ja, is ook fraai.
Ik moet er toch maar aan geloven. Ik was natuurlijk ook al redelijk onder de indruk van M's en Everyday.
Een groot talent, die A$AP!

Wordt vervolgd...

avatar van Johnny Marr
Ik moest erg wennen aan Wayne op M'$ maar wat een heerlijke bijdrage is het toch.

avatar van Tha)Sven
Damn, L$D, wat een gruwelijk nummer

Johnny Marr schreef:

Helemaal mee eens!

Maar dan Kanye West... Wat is die aan het doen achter zijn microfoon? Echt vreselijk.

Als geheel presteert dit album ver boven mijn verwachtingen, het is echt goed. Wie weet verhoog ik de score nog weleens.

avatar van Slowgaze
Yeezy's verse is zo kut dat ik 'm eigenlijk gewoon keihard vind. Sometimes the best mening is no mening, especially when it's Niels94 zijn mening.

avatar van Johnny Marr
Overigens is het jammer dat ze Kanye's stuk hebben weggelaten uit de clip van Jukebox Joints.

avatar van niels94
Pharsyde vind ik werkelijk een van de beste nummers van dit jaar. Briljant refrein, schitterende beat en Rocky rapt, zoals wel vaker op dit album, met een vaardigheid die ik een jaar geleden niet aan zag komen.

avatar van lowieke
Ik vind het bijzonder jammer dat Rocky niet erg goed is in een constante plaat uit te brengen... Ik vind bij vlagen Rocky 1 van de beste in de scene. Maar ik vind zijn albums als geheel net te wisselvallig.

Net kennisgemaakt met een paar singles van deze man.
En ik ben aangenaam verrast. Ik zoek al lang weer eens een deftige hiphop-artiest.

Is dit album een aanrader?
Vind 'L$D' en 'Fashion Killa' allebei super nummers.

avatar van niels94
Ja, dat is het in dat geval.

avatar van Willemsb
Blij dat een maat me vertelde dat ik deze moest checken. De sfeer maakt deze cd gaaf. Ik geniet er van.

avatar van overmars89
Halfje omhoog voor de unieke feel van dit album. Dit is nooit meer door iemand nagedaan

avatar van Niek
Paar lekkere nummers maar merendeel is me wat te saai.