Kendrick Lamar - DAMN. (2017)

Label: Aftermath (II)

14. Duckworth. (4:08)
avatar van JVT
JVT
Wat een lelijke hoes ?
En Rihanna? Hmm das niet iets waar ik naar uit kijk. Voor de rest, laat maar komen deze nieuwe Kendrick Lamar

avatar van Holla
Fantastische hoes! Verwacht iets compleet anders dan TPAB, zeer benieuwd!

avatar van ArthurDZ
Extreem veel zin in! Lelijke hoes wel idd, maar when shit hits the fan is you still a fan? Misschien zit er een conceptuele reden achter waardoor ie opeens toch geniaal wordt ofzo, wie weet.

Verder ook benieuwd hoe U2 het ervanaf gaat brengen in XXX. Ik denk dat Larry de intro zal doen, gevolgd door verses van The Edge, Adam en Kendrick. Bono zal het refrein wel verzorgen. In ieder geval wel iets om naar uit te kijken.

avatar van Johnny Marr
Fijn verjaardagscadeau zeg, superbenieuwd naar! Alleen die hoes is om te kotsen, en zo te zien aan zijn hoofd denkt Kendrick daar ook zo over.

avatar van Edgar18
Die hoes is inderdaad waardeloos zeg. En voor de CAPSLOCK songtitels loop ik ook niet erg warm. Maar, het gaat om de muziek en dat is nog even afwachten.

avatar van Slowgaze
Hoewel met een U2-gastbijdrage, kan dit eens de plaat van het jaar worden.

avatar van Kos
Kos
U2 .

avatar van zaaf
Hij denkt zeker dat ie overal mee wegkomt

avatar van Rudi S
Damn met U2 , ik ben nu al fan

Rudi S schreef:
Damn met U2 , ik ben nu al fan

Jij ook?

bennerd
Edgar18 schreef:
En voor de CAPSLOCK songtitels loop ik ook niet erg warm.

Het idee erachter is dat als je alle tracktitels achter elkaar zet en het luidop leest, het helemaal nergens op slaat.

avatar van Rudi S
Hm, dat was bij To pimp a butterfly toch ook al zo.

avatar van Rick53
Het lijkt Reddit wel hierzo, nog even geduld mensen.

avatar van Arrie
JVT schreef:
Wat een lelijke hoes ?

Rihanna vind ik juist wel een toffe featuring, U2 daarentegen...

avatar van vinylbeleving
Alleen al door U2 kan dit album geen 5 sterren meer krijgen. Als ik van een band spontaan uitslag krijg....

avatar van Frenz
Humble is iig een sterke track, hopelijk gaat het meer richting GKMC, die prefereer ik toch wel erg boven de laatste.

Een track met U2 zou kunnen werken, ik oordeel wel als ik 'm hoor.

avatar van Johnny Marr
Hahahahaha, die U2 opmerkingen hier, heerlijk Vooral die van vinylbeleving is een pareltje. Overigens had ik wel graag een dikke 2 Chainz featuring gezien

avatar van Edgar18
Iedereen krijgt spontane uitslag van U2. Eens kijken of Kendrick ze na tientallen jaren eens een fatsoenlijk nummer kan laten maken .

avatar van Demon.
Vette hoes. Mooi contrast na GKMC en TPAB. Ik keek er de week voor 7 april al naar uit.

avatar van JVT
JVT
vinylbeleving schreef:

Dat heb ik dus met Rihanna. Dat is zowat het equivalent van kotsmuziek, verschrikkelijk.

avatar van Demon.
Ik vind Rihanne en U2 op zichzelf ook niets maar Kanye laat zien dat je haar kan gebruiken voor goede tracks. Op die manier trek ik haar zeker wel. Korte features waar je het belangrijkste uit een artiest haalt. Ik heb geen idee wat we van de U2 track moeten verwachten maar interessant is het wel.

avatar van ArthurDZ
Volgens mij heeft U2 die feature trouwens omdat ze gesampled worden in die track, niet omdat ze samen met Kendrick aan dat nummer hebben gewerkt oid. Met Everyday van A$ap Rocky ging het net zo, die oude garde kan zoiets gewoon eisen. Hoe dan ook het nummer op deze plaat waar ik het meest benieuwd naar ben, is ook gewoon een topband

avatar van Kos
Kos
U2 samplen maakt het niet bepaald beter..

avatar van ArthurDZ
Ach, ik hou wel van dit soort gedurfde keuzes. Zowel Kendrick als U2 behoren tot mijn favorieten, dus ik ben alvast psyched. Voor zij die U2 in geen enkele vorm kunnen uitstaan is er in het slechtste geval nog altijd de skip-knop.

avatar van jellecomicgek72
Een nieuwe Kendrick opeens en ookal over 2 dagen?! Dit word een leuk weekend.

avatar van iHateDolphins
Wat is er met die capslock tracktitels opeens? Joey Badass heeft dat ook al, althans op spotify staat daar ook alles op caps.

Ik weet niet waarom eigelijk, maar ik vind het maar irritant

Overigens natuurlijk zwaar benieuwd naar deze plaat.

avatar van thgryda
Ik voorspel een teleurstelling...

avatar van Jokkie
Rihanna bleeeh, waarom kiest hij haar...?

avatar van em-dee-em-aa
Gok dat het inderdaad wat meer richting Section.80 / GKMC dan TPAB / Untitled uitgaat.
Die albums kan ik zeker waarderen maar To Pimp A Butterfly blijft voor mij toch wel Kendrick's beste.

Toch erg benieuwd waar hij dit keer mee gaat komen

avatar van Rain King
beetje pretentieus gedoe met die album art en track titles, maar humble klinkt wel veelbelovend