Balthazar - Fever (2019)

3. Wrong Faces (3:57)
  4. Whatchu Doin' (3:44)
  5. Phone Number (4:51)
  6. Entertainment (3:08)
  7. I'm Never Gonna Let You Down Again (3:37)
  8. Grapefruit (4:56)
  9. Wrong Vibration (2:45)
  10. Roller Coaster (2:47)
  11. You're So Real (4:07)
  • vanaf 25 januari 2019 te koop

avatar van corn1holio1
Op het eerste gehoor heeft het veel weg van Warhaus, waar niets mis mee is natuurlijk. Klinkt in elk geval weer erg lekker.

avatar van JVT
JVT
Balthazar stelt eigenlijk nooit teleur, Fever klinkt gewoon weer heel lekker.

avatar van Spikky7
Heerlijke eerste single, eindelijk is Balthazar terug

avatar van Venceremos
corn1holio1 schreef:

Klonken ze maar meer als J. Bernardt.

avatar van VladTheImpaler
Na alle solo projecten eindelijk weer een nieuwe Balthazar! Fever klinkt meteen erg goed, lekkere groove heeft het nummer.

avatar van dennis1808
Fever is een geweldige track om mee terug te keren, erg benieuwd naar het laatste album met violiste Patricia.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
En met "Entertainment" is er alweer een nieuwe single.

avatar van Voorprogramma!
“Entertainment & Fever klinken erg sterk”

Speelt Violist Patricia nog mee op dit album?

avatar van VladTheImpaler
Voorprogramma! schreef:
“Entertainment & Fever klinken erg sterk”

Speelt Violist Patricia nog mee op dit album?

Ja, op Fever is de viool nog bijvoorbeeld duidelijk te horen.

avatar van Kimmyboy
Ik had er even tijd voor nodig, maar nu ben ik ervan overtuigd: Entertainment is nog een betere single dan Fever. Daar hoor ik de échte ziel van Balthazar, waar dat Fever eerder een combinatie lijkt van Warhaus en J. Bernardt.
Beide nummers zijn niettemin dik in orde natuurlijk.