The Chemical Brothers - No Geography (2019)

Dance / Electronic
Label: Virgin EMI

1. Eve of Destruction (4:40)
  2. Bango (4:07)
  3. No Geography (3:10)
  4. Got to Keep On (5:16)
  5. Gravity Drops (4:30)
  6. The Universe Sent Me (6:03)
  7. We've Got to Try (3:35)
  8. Free Yourself (4:21)
  9. MAH (5:36)
  10. Catch Me I'm Falling (5:28)
  11. Fantai * (6:48)
  12. MAH [Electronic Battle Weapon Version] * (7:52)
  13. Got to Keep On [Extended Mix] * (7:05)
avatar van citizen
Maarre.... die hoes...?
Exact, maar dan ook exact hetzelfde als de afbeelding op pagina 8 van het boekje bij Godley and Creme's vergeten meesterstuk Consequences uit 1977...
Ik mag toch hopen dat dit ergens wordt vermeld in de credits? Anders bel ik de heren even

avatar van Ponty Mython
citizen schreef:
Maarre.... die hoes...?

In het boekje staat de regel 'With thanks from Tom and Ed to ... Kevin Godley for the cover image concept'.

avatar van Kos
Kos
Op de 1 of andere manier komt het album erg on -Chem. Brothers over maar toch wel erg lekker.