The Chemical Brothers - No Geography (2019)

Dance / Electronic
Label: Virgin EMI

1. Eve of Destruction (4:40)
  2. Bango (4:07)
  3. No Geography (3:10)
  4. Got to Keep On (5:16)
  5. Gravity Drops (4:30)
  6. The Universe Sent Me (6:03)
  7. We've Got to Try (3:35)
  8. Free Yourself (4:21)
  9. MAH (5:36)
  10. Catch Me I'm Falling (5:28)
  11. Fantai * (6:48)
  12. MAH [Electronic Battle Weapon Version] * (7:52)
  13. Got to Keep On [Extended Mix] * (7:05)
avatar van citizen
Maarre.... die hoes...?
Exact, maar dan ook exact hetzelfde als de afbeelding op pagina 8 van het boekje bij Godley and Creme's vergeten meesterstuk Consequences uit 1977...
Ik mag toch hopen dat dit ergens wordt vermeld in de credits? Anders bel ik de heren even

avatar van Ponty Mython
citizen schreef:
Maarre.... die hoes...?

In het boekje staat de regel 'With thanks from Tom and Ed to ... Kevin Godley for the cover image concept'.

avatar van Kos
Kos
Op de 1 of andere manier komt het album erg on -Chem. Brothers over maar toch wel erg lekker.

avatar van FunkStarr
Sommige nummers hebben wel wat weg van Underworld en/of Orbital. Tot nu toe vind ik het afgezien van een paar nummers geen verkeerd album. Klinkt in ieder geval al beter dan Born in the Echoes (2015), Further (uit 2010 alweer) en We Are The Night (2007). Eindelijk weer eens een degelijk album van de heren. Het 'zeurende' en valse gebeuren, wat ze wel vaker doen gaat hier niet irriteren en de nummers hebben iets "catchy". De vocals zijn vaak wat slap en eentonig maar overheersen gelukkig niet.

avatar van FunkStarr
Bango, No Geography, Got To Keep On, en The Universe Sent Me vind ik de sterke nummers, met No Geography als uitschieter. Verder toch wat magertjes, maar zoals al gezegd als geheel beter dan hun voorgaande albums tot Push The Button. Jammer van het eerste nummer vind ik niet zoveel. De singles MAH en Free Yourself vind ik ook nog niet echt denderend. Afsluitnummer is wat minder ook. Al met al toch dikke voldoende. De Bonustracks staan toch alleen op de Japanse release? Heb die ook beluisterd maar mis er niets aan t.o.v. het reguliere album.