Ichiko Aoba - 0 (2013)

6. 機械仕掛乃宇宙 (12:23)
  7. 四月の支度 (5:30)
  8. はるなつあきふゆ (6:21)
avatar van hoi123
Holy shit, wat een ongelooflijk verschrikkelijk belachelijk prachtige muziek is dit. Ik weet niet hoe mevrouw Aoba het doet, maar een liedje als I am POD (0%) is zo radicaal kalmerend dat ik echt verbaasd ben over het effect dat het op me heeft. Verder ook erg tof hoe ieder nummer blijft doormeanderen (soms lijken er wel vijf liedjes in één te zitten), maar toch een geheel blijft. Ik ga er nog geen cijfer aan vastplakken - alles onder de vijf sterren lijkt me nu te laag, maar ik wil weten of ik dit over een week nog steeds vind. Desalniettemin moeten liefhebbers van akoestischegitaarmevrouwen en onconventionele songstructuren dit echt luisteren, wat een muziek!!