Tool - Fear Inoculum (2019)

Rock / Metal
Label: Volcano

1. Fear Inoculum (10:20)
  2. Pneuma (11:53)
  3. Litanie contre la Peur * (2:14)
  4. Invincible (12:44)
  5. Legion Inoculant * (3:09)
  6. Descending (13:37)
  7. Culling Voices (10:05)
  8. Chocolate Chip Trip (4:48)
  9. 7empest (15:43)
  10. Mockingbeat * (2:05)
  11. Recusant Ad Infinitum * (6:42)
totale tijdsduur: 1:19:10 (1:33:20)
avatar van Tav74
Ja, je bent een bak geld kwijt, maar damn wat ziet die boxset er goed uit, wat een kwaliteit.
En wat klinkt deze persing geweldig.
Wat mij betreft brengen ze met terugwerkende kracht de hele catalogus zo uit.

Vanaf 150,- voor de 5 kanten elpee (andere 5 kanten zonder muziek)
Ik doe het voorlopig met de niet officiële versie op dubbel-elpee voor 25,-
Dit is overigens het enige Tool album dat mij kan blijven boeien van begin tot eind.

Voor de liefhebbers van vinyl, als je €115 niet te gek vindt, tast toe, zelf ook vanochtend gedaan bij Bol dus. Geen idee hoe ze het doen of wellicht fout geprijst, maar alleszins redelijk voor deze fraai vorm gegeven set van 5 halve lps dan wel. De kwaliteit van de muziek staat buiten kijf, zoals bij elk Tool plaat wel. Ik kijk uit naar de dag van Donderdag jazeker.

Kennelijk fout aan de prijs, inmiddels weer op redelijk normaal niveau, €179,99. Helaas, hopelijk lucky me dan toch nog.

Ah, gaat 5 augustus ook op 3 LP uitkomen, beter