Typhoon - Tussen Licht en Lucht (2007)

Label: Top Notch

1. Tussen Licht & Lucht (1:15)
  2. Hotel Beschaving (3:08)
  3. Applaus (2:53)

16. Vlieger (4:00)
avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:

Gelukkig wel nog gewoon onder Eigen Wereld, waar hij thuishoort

Waar staat ie in jouw top-10 dan?

avatar van Cor
Cor
Wat een baas. Hip hop op zeer muzikale leest geschoeid. Zo gevarieerd en nog wat te melden ook.

avatar van Ernie
Deze begin ik heel erg goed te vinden en de hoeveelheid Nederlandstalige Rap is echt beschamend laag in mijn collectie.

Zo niet mij, 3luik en nieuw leven zijn enorm sterk. Enkel de bijdrage van Neske Beks trek ik niet, accent past er echt niet bij en geen sterk refrein.

avatar van dynamo d
1,0
Lobi da Basi vind ik best aardig. Daarom ook dit album gekocht maar ik vind het echt verschrikkelijk. Weinig originele nummers en moeilijk om dit album uit te zitten.

avatar van jordidj1
dynamo d schreef:

Wat vind je er niet origineel aan?

avatar van dynamo d
1,0
jordidj1 schreef:

Wat vind je er niet origineel aan?

muziek, stem, teksten... eigenlijk dus heel veel maar ja.... smaken verschillen