ABBA - Voyage (2021)

10. Ode to Freedom
  • vanaf vrijdag 5 november te koop
avatar van teus
De 2 laatste wapenfeiten van ABBA nu paar x beluisterd
Moest ff wennen,de songs zitten goed in elkaar, niks mis mee, typische ABBA sound
Alleen..... om toch een beetje kritisch te zeuren
Het zijn geen kanjers zoals (mijn favo's) Lay al your Love on me...Eagle en..... the Day Before You Came ,die zijn i.m.o wel een niveautje hoger
Mss kunnen sommige nieuwe albumtracks ons nog verrassen...we gaan het horen

avatar van Jasper'sLament
Vooral "Don't shut me down" is bijzonder goed. Wat een oorwurm!
De opbouw van het tweede couplet naar het refrein is glorieus. Puur pop genot.

Blijft geweldig. Twee superliedjes van ABBA. De tekst van "Don't Shut Me Down" is toch ook zo geweldig veelzeggend, ik voel me echt aangesproken. Welkom terug, AbbA !!

Zal wel mosterd na de maaltijd zijn, maar ik loop altijd al achteraan, omdat ik klein ben.

Maar don't shut me down in deze clip laat me ook echt de mannen en vrouwen van ABBA zien zoals ze nu zijn. Die kende ik nog niet.
Jullie natuurlijk wel, maar wat schiet ik daar dan mee op?