Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Ik heb users op RYM die ik al jaren volg die dit aanprezen en terecht. Het is even wennen, zeker het veel te drukke eerste nummer maar dan komt de schoonheid te voorschijn.
If You Change with the Seasons wat is dat mooi! En die tekst raakt mij enorm nu.
Veel orkest en bombast te vinden op dit album en ik lust er wel pap van.
Endless Dreams bijvoorbeeld heeft echt een prachtige pianopartij die heerlijk zweeft met de psychedelische zang.
that's no way is mijn favoriet wat een schitterend nummer, ik kan hem de hele dag op repeat luisteren. De plaat slaat wel over daar maar dat heb je als het nooit op cd is verschenen en nergens op streaming te vinden is. Heerlijk toch die albums die zich "Off the grid" bevinden in niemandsland maar toch verdomd goede tracks hebben. Er staan ook een paar mindere op zoals
singing like canaries maar het is Julian vergeven als het bloedmooie
Monique daar weer achterna komt. Gek he namen in titels trekken mij altijd. users
BroemLuraerwinzPoles Apartwillemmusicneem ff de tijd om dit vergeten moois tot je te nemen als het je lukt het te vinden.
even een top 5 nooit op streaming of cd verschenen, als je musicnieuwsgierig bent
1. harvey andrews - places and faces
Harvey Andrews - Places and Faces (1970) - MusicMeter.nl
2 dennis linde - linde manor
Dennis Linde - Linde Manor (1970) - MusicMeter.nl
3 marc jonson - years
Marc Jonson - Years (1972) - MusicMeter.nl
4 bobby russel - words, music, laughter and tears
Bobby Russell - Words, Music, Laughter and Tears (1968) - MusicMeter.nl
5 trevor billmuss - family apology
Trevor Billmuss - Family Apology (1970) - MusicMeter.nl
misschien moet ik maar een label gaan oprichten voor dit moois uit te brengen!