MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
zoeken in:
avatar van Stalin
Bij Lady Gaga - The Fame Monster (2009):

Ja hoor, je kon er op wachten...

Lady GaGa Barbiepoppen.

Ben benieuwd of deze poppen ''net als GaGa zelf'' ook een piemeltje hebben

Designer Lu Wei Kang, from Beijing, has spent months recreating Lady Gaga's wardrobe in miniature for his Barbie doll collection. The 29-year-old, from Beijing, China, now hopes to mass produce the clothes and sell them worldwide

avatar
Loesjeee_
Ik ben naar Lady Gaga haar Monster Ball Tour gaan zien, en ze kan werkelyk heel goed live zingen!
Zij is geen ééndagsvlieg, ben ik zeker van.
Zij kan tenminste écht goed zingen; kan van niet veel artiesten gezegd worden tegenwoordig ...

avatar van Gerards Dream
Dertien VMA-nominaties voor Lady Gaga

AMSTERDAM - Lady Gaga heeft een recordaantal van dertien nominaties voor de MTV Video Music Awards in de wacht gesleept. Nooit eerder kreeg een artiest zoveel nominaties in een jaar. Op 12 september krijgt Gaga te horen hoeveel beeldjes ze daadwerkelijk mee naar huis mag nemen.

"Ik voel me zo gevleid dat ik meer VMA-nominaties in een jaar heb dan welke artiest in de geschiedenis van MTV dan ook", reageerde Gaga op het nieuws tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. "Ironisch genoeg ben ik nog trotser, omdat dertien een ongeluksnummer is."

Fans

"Een tijd geleden werd mij en mijn fans verteld dat we nooit gehoord zouden worden, maar samen hebben we daar verandering in aangebracht. God heeft me om drie redenen op de wereld gezet: om harde muziek en homovideo's te maken en ophef te veroorzaken", zegt de excentrieke zangeres.

Gaga maakt onder meer kans op een prijs voor beste popvideo, beste dansmuziekvideo, beste video van een vrouwelijke artiest en beste choreografie voor de clip bij haar nummer 'Bad Romance'.

© Novum

avatar van brooklyn
Ik ben me de laatste tijd behoorlijk aan het ergeren aan haar. Aandachtstrekster en dramaqueen. Marketing- en muziektechnisch slechts een variatie op Britney Spears en al die andere zangeresjes van haar leeftijd.

avatar van kingofmusic
Bij Lady Gaga - The Fame Monster (2009):

eindelijk een artiest, die je ook echt een artiest kan noemen... eindelijk iemand wie zijn werk je muziek kan noemen

avatar
JanBetonde2e
Normaal reageer ik nooit bij albums waar ik niet naar geluisterd heb, maar eindelijk een artiest die je ook echt een artiest kan noemen? en dan bedoel ik niet dat Lady Gaga geen artiest is hoor, maar in welke wereld leef jij, er zijn zoveel echte artiesten.

avatar van kingofmusic
ik vind van niet, wie vind jij dan zogenaamd nog meer een ´´echte´´ artiest

avatar van niels94
Iedereen die muziek maakt is in principe een artiest, Lady GaGa natuurlijk ook. Je kunt ervan houden of niet maar ik zie alleen niet in waarom Lady GaGa 'eindelijk een echte artiest' is en een heleboel andere artiesten van nu niet?

avatar van Arrie
kingofmusic schreef:
ik vind van niet, wie vind jij dan zogenaamd nog meer een ´´echte´´ artiest

Heb je even?

avatar van niels94
Arrie schreef:
(quote)

Heb je even?


Ben het eens met wat Arrie bedoeld.

avatar van kingofmusic
met echte artiest bedoel ik ook dat ze een echte artiest in deze tijd, natuurlijk zou zij helemaal niks waard zijn als ze in de jaren 80 zou zijn..,, en ik heb even tijd voor je als je dat bedoeld

avatar van niels94
Even wat artiesten met albums die in 2010 zijn uitgekomen van, in mijn ogen, behoorlijk 'echte' artiesten:

The National
Arcade Fire
Interpol
The Roots
The Black Keys
Eminem ( )
Vampire Weekend
MGMT

The list goes on, het heeft niet zoveel zin om alle artiesten die een goed album hebben uitgebracht op te gaan noemen. Dat zijn er nogal wat. Ik zie Lady GaGa absoluut niet als een revolutionair of veel echtere artiesten dan de meeste.

Wel veel beter dan Kesha of Inna om maar even wat te noemen natuurlijk...

avatar van kingofmusic
iedereen ze eigen keuze toch?

avatar van niels94
Ja ok.
Maar vind jij Lady GaGa dan een 'echtere' artiest dan de rest? Dat punt begrijp ik niet zo goed...

Nouja.

avatar van herman
Er is niet zoiets als een maatstaf waaraan je kunt afmeten welke artiest echter is dan de andere. Je bent artiest of je bent het niet, wat je van de muziek vindt doet dan verder niet ter zake.

avatar van niels94
herman schreef:
Er is niet zoiets als een maatstaf waaraan je kunt afmeten welke artiest echter is dan de andere. Je bent artiest of je bent het niet, wat je van de muziek vindt doet dan verder niet ter zake.


Daar ben ik het mee eens. Daarom begreep ik het punt van Kingofmusic absoluut niet. En al helemaal niet over Lady GaGa...

avatar van Arrie
kingofmusic schreef:
iedereen ze eigen keuze toch?

Maar ken jij al die artiesten die Niels noemt en vind jij dat geen echte artiesten dan?

avatar van UmindC
Waarschijnlijk kent hij alleen Eminem van dat lijstje, en aan zijn berichten bij Recovery te zien, heeft hij daar geen goed woord voor over.

avatar van kingofmusic
ik ken zijn lijste niet helemaal wel een beetje, en van wat ik allemaal hebt gehoord ben ik niet overtuigd....
ik vind lady gaga een echtere ster dan andere omdat ik haar orgineler vind, en dat ik haar muziek nog beter/leuker vind om naar te luisteren.... maar ja wie kan je nu nog sterren noemen als l.richie al jaren lang geen goede muziek meer maakt (of was hello zijn laatste hit )

avatar van UmindC
De laatste hit van Lionel Richie was Just Go, met Akon. Die kwam geloof ik wel redelijk vaak op TV. Ook Face In The Crowd met Trijntje Oosterhuis kwam regelmatig op de radio.
Maar dit heeft natuurlijk niets met Lady Gaga te maken, en ik snap je "wie kan je nu nog sterren noemen als l.richie al jaren lang geen goede muziek meer maakt" ook niet echt.

avatar van kingofmusic
ik bedoel daarmee als de grote oude ''echte'' sterren niet meer goede muziek maken, wat verwacht je dan van de zogenaamde nieuwe sterren

avatar van UmindC
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn zat hedendaagse artiesten die met goede muziek op de proppen komen. Wie? voor jou is dat Lady Gaga en voor mij is dat iemand als, zeg, Kid Cudi.

avatar van kingofmusic
met ster/artiest bedoel ik niet alleen de liedjes alles bij elkaar een mix van alles... maar natuurlijk zoals ik eerder zei: als l.gaga in de jaren 80 zou zijn zou die niks waard zijn

avatar van UmindC
Swagger?

avatar van Arrie
Hoezo zou Lady Gaga in de jaren 80 niks waard zijn? Anyway, kijk eens verder dan de top 40, zou ik zeggen.

avatar van kingofmusic
kijk ik ook

avatar van UmindC
Arrie schreef:
Hoezo zou Lady Gaga in de jaren 80 niks waard zijn?

avatar van Arrie
kingofmusic schreef:
kijk ik ook

Voorbeelden? Want als ik naar je stemmen kijk, is het allemaal top 40-muziek...

avatar van kingofmusic
r.kelly, tarkan, hot chip en jason malachi etc.

avatar van Arrie
R. Kelly, als dat geen top 40 muziek is, dan weet ik het ook niet meer Die man heeft echt gigantische hits gehad. Nouja, maargoed, nu geef je met Hot Chip bijvoorbeeld dus zelf al een voorbeeld van een andere hedendaagse echte (whatever that may be) artiest. En zo zijn er nog veel meer.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.