MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Zit te switchen tussen Opera en Firefox en nu dus weer FF.

Onder Opera deed GEEN enkele optie, elke keer een page-refresh.

Maar nu onder Firefox lukken in elk geval 2x zoeken in eigen stemmen met beperkte opties.

Ook de post-log-out melding (tot the volgende keer) kreeg is niet onder Opera circa 5 min. geleden.

PS en nu weer op Opera, onder Firefox werkt MUME op dit moment beter. Kreeg ook de post-log-out schermpje met FF.
En nu werkt het zoeken in eigen stemmen ook weer onder Opera, misschien dat er net een update was van MUME ?

tnf
Ik probeerde albums te zoeken uit het jaar 2026 en afkomstig uit Frankrijk. Geen resultaten, ook niet met een minimaal aantal stemmen. Ze bestaan natuurlijk wel gewoon.

Link naar uitgebreide zoekfunctie --> Iets klopt hier niet.

Maar ik zie dat zoiets al eerder is gemeld (al kwam ik er zelf gewoon door het loepje aan te klikken):

Venceremos schreef:
Aaaargh, de door mij althans, veelgebruikte (album)zoekfunctie Toplijsten => Overig => Uitgebreid Zoeken is kaduuk. Constant krijg ik de melding "er zijn geen albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen."

Moeilijk zoeken nu naar country livealbums uit de periode 1986-92 met tenminste 12 stemmen.

Dat loepje (loepje in een loepje om precies te zijn) vergeet ik nimmermeer.

tnf schreef:
Ik probeerde albums te zoeken uit het jaar 2026 en afkomstig uit Frankrijk. Geen resultaten, ook niet met een minimaal aantal stemmen. Ze bestaan natuurlijk wel gewoon.

Link naar uitgebreide zoekfunctie --> Iets klopt hier niet.

Maar ik zie dat zoiets al eerder is gemeld (al kwam ik er zelf gewoon door het loepje aan te klikken):

(quote)

125 albums Frankrijk 2026

tnf
DeKip schreef:
(quote)

125 albums Frankrijk 2026

Bij jou werkt het dus wel.

Scheelt dat per browser, of desktop/laptop versus mobiel (hier een laptop, en de Firefox-browser)?

tnf schreef:
(quote)

Bij jou werkt het dus wel.

Scheelt dat per browser, of desktop/laptop versus mobiel?

Ik heb een Samsung tablet A7. Pc en mobiel gebruik ik niet.
Als browser gebruik ik Opera.

De zoekfunctie is nog steeds niet op orde, alsmede de meldingen (post-log-out ..etc)

Gisteravond was dat ook zo en afgelopen nacht deed deze het ineens weer wel met zowel Firefox als Opera maar op dit moment weer niets.

Dit is ook nieuw, 4x link naar Spotify bij het album.
Alicia Keys - Girl on Fire (2012)

CHIEP (crew)
Zonet had ik 23 (!) pogingen nodig alvorens de hoes doorkwam.

Ik ben nu gestopt na de 12e keer. Probeer het morgen wel weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.