MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Ben ik de enige die al weken last heeft dat als je wil stemmen op een album, de sterren om mee te stemmen knipperen? Hierdoor moet ik heel goed timen als ik wil stemmen.

Sorry als mijn omschrijving onduidelijk is. Op MovieMeter heb ik hetzelfde probleem overigens.

Nee ik heb dat niet, Android telefoon.

Ward schreef:
Ben ik de enige die al weken last heeft dat als je wil stemmen op een album, de sterren om mee te stemmen knipperen? Hierdoor moet ik heel goed timen als ik wil stemmen.

Zelfde probleem hier, iPhone.

Ja nu gaat dat ook hier niet goed ( Android).
Op vijfsterren lukt het wel

Met zijn alle naar vijfsterren dus

legian schreef:
Met zijn alle naar vijfsterren dus

Aandelen?

Monsieur' schreef:
(quote)

Aandelen?

Het kostte me zojuist veel moeite om mijn jaarlijkse donatie te doen. Voordat ik in staat was om de knop 'Donatie' op mijn mobiel te klikken, moest ik me door allerlei advertenties heen worstelen, inclusief twee beeldvullende advertenties waarin ik werd aangespoord om te sparen voor gratis Lidl Mini's. Compleet onwerkbaar dus. Dan maar via de computer, maar daar bleef de iDeal-betaling in een wit scherm hangen. Nog maar weer naar musicmeter.nl op de mobiel - NEE IK WIL GEEN LIDL MINI's - hele scherm weer gevuld met die advertentie, dus nóg maar weer naar musicmeter.nl op de mobiel en snel naar de knop 'Donatie' - ah nu werkt die knop wel - mooi het kan dus ook met Paypal, ja wat was mijn wachtwoord ook al weer - jemig wat duurt die bevestigingscode van PayPal lang - en gelukt. Dacht bijna dat jullie m'n geld niet meer willen

Ergens niet gek met de teruglopende actieve gebruikers, maar als 3 mensen een album aangeven te luisteren dan staat hij tegenwoordig al in de rotatielijst.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:56 uur

geplaatst: vandaag om 04:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.