MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
geplaatst:
Teunnis schreef:
De vraag of Ronnie O'Sullivan dit jaar dan echt zijn achtste wereldtitel pakt houdt de gemoederen flink bezig!

We gaan hoe dan ook een J. Trump zien

geplaatst:
Momenteel loopt een reclame op MuMe met bitter- en gehaktballetjes. Ze zien er zéker smakelijk uit maar ik wil niet teveel snacken. De verleiding is daar. Hopelijk kan dit snel worden vervangen door reclame van stukjes paprika op bedjes van sla. Veel gezonder.

Help, ik kom met mijn vrouw d’r iphone het forum nog op, maar dat is niet erg werkbaar.

Op mijn laptop blijft Cloudflare eeuwig verifiëren. Ik kom er niet doorheen.
Heb van alles geprobeerd… herstarten, VPN etc

Casartelli (moderator)
Gisteravond bleef hij bij mij ook wel erg lang hangen, maar een switch naar een andere browser bood toen wel soelaas.

Ok, ik kan er weer in nu. Maar zorgwekkend, dit.
Ik gebruik gewoon Chrome btw.

Ik stuit nog steeds op hetzelfde probleem. Gisteren en vandaag raak ik er gewoon niet door, die verificatie. Gelijk welke browser. Het is de reden waarom ik dezer dagen uitgevallen ben bij enkele muziekspelletjes, inclusief dat van mezelf. Het is niet doenbaar via de phone (mijn persoonlijke afrekening heeft me bijna 2 uur gekost), dus zou graag weer vlot toegang hebben via de laptop. (Firefox, Chrome)

PS: Er zijn nog andere sites met specifiek deze verificatie-tool, daar heb ik dat probleem niet. Het is enkel en alleen op MusicMeter. Lijkt me geen onbelangrijk detail.

Het werkt voor mij nog steeds erg vloeiend op welke browser of welk device dan ook, en ik ben ook nog nooit posts kwijtgeraakt. Ik ben wel benieuwd waar het voor anderen misgaat.

Misschien handig voor iedereen met issues om erbij te vermelden welke browser op welk device je gebruikt? Mocht Realtimes er naar gaan kijken, dan lijkt dat me nuttige informatie.

voskat schreef:
Help, ik kom met mijn vrouw d’r iphone het forum nog op, maar dat is niet erg werkbaar.

Op mijn laptop blijft Cloudflare eeuwig verifiëren. Ik kom er niet doorheen.
Heb van alles geprobeerd… herstarten, VPN etc
Gezien je je moet verifiëren als mens, snap ik dat het systeem daar moeite mee heeft, kijkende naar je username.

Arrie schreef:
Het werkt voor mij nog steeds erg vloeiend op welke browser of welk device dan ook, en ik ben ook nog nooit posts kwijtgeraakt. Ik ben wel benieuwd waar het voor anderen misgaat.

Misschien handig voor iedereen met issues om erbij te vermelden welke browser op welk device je gebruikt? Mocht Realtimes er naar gaan kijken, dan lijkt dat me nuttige informatie.

Ik gebruik zelf altijd Vivaldi, geweldige browser verder, maar daarmee heb ik toch wel een hoop problemen op deze site. Omdat ik eigenlijk geen andere browser gebruik, weet ik niet hoe de ervaring daarmee zou zijn.

- pagina open laten staan en later input geven (hetzij een waardering bij een album, hetzij een post): jammer, maar helaas, bij Plaatsen moet eerst geverifieerd worden en je post ben je kwijt. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoelang dit interval is.
- 'pagina terug'-functie werkt heel matig, vaak is er eerst weer een refresh nodig (niet noodzakelijk met verificatie)
- verificatie zelf duurt tussen de vijf en vijftien seconden, in misschien één op de tien gevallen moet ik nog een vinkje zetten
- Vivaldi heeft handige functionaliteit om twee pagina's naast elkaar open te hebben staan binnen één venster. Die gebruik ik eigenlijk altijd voor het doen van toevoegingen. Dat werkt niet meer - het tweede tabje blijft in een verificatieloop hangen.

Misschien is dit allemaal behoorlijk browser-gerelateerd, maar ik heb tot nog toe geen andere site meegemaakt die mijn websitebezoek zo ontregelde als de Cloudfare-toepassing op MuMe.

Brunniepoo - Vivaldi heeft handige functionaliteit om twee pagina's naast elkaar open te hebben staan binnen één venster. Die gebruik ik eigenlijk altijd voor het doen van toevoegingen. Dat werkt niet meer - het tweede tabje blijft in een verificatieloop hangen.

Misschien iets om te melden bij Vivaldi als een website / pagina die niet werkt. Ik weet dat ze dit nu uitrollen bij Firefox, maar ik gebruik het niet zelf. Zit nog veel op Opera maar overweeg een standalone van Vivaldi uit te proberen.

Last.fm gebruikt ook Cloudflare maar daar is de functionaliteit aan het oog van de gebruiker onttrokken dus je krijgt in het beste geval te maken met vertraging en in het ergste geval foutmeldingen van een onbereikbare pagina.

Dus ik denk dat het verschil dus zit in de manier waarop Cloudflare geïmplementeerd is. Op Mume ZIE je de beveiliging terwijl die op andere sites veel minder tot niet zichtbaar is.

Maar eerste een voorbeeld venster gebruiken om daarna te posten is niet verstandig heb ik gemerkt. Dus post ik zonder voorbeeld en corrigeer de post daarna pas. Want zelfs als er een check wordt gedaan, dan wordt de post toch geplaatst, maar als je eerst het voorbeeld wil bekijken en dan een CF check krijgt dan blijft die ook bij mij met Opera browser in een oneindige loop hangen.

Arrie schreef:

Bij mij bij het bewerken van berichten - dan blijft het bericht hangen en ben je je toegevoegde tekst kwijt.

Als ik er aan denk zal ik dit bericht zo eens aanpassen om te zien of ik het tijdsinterval kan achterhalen.

Arrie schreef:

Posts bewerken is altijd een feest, altijd maar afwachten of je een check krijgt en of de tekst er zodoende dan nog is...
Maar ook posts maken/plaatsen is een uitdaging als je te lang bezig bent. Of, wat ik op me werk wel eens heb, dat je een bericht wilt typen en halverwege gestoord word en je dus het even niet af kan maken. Om vervolgens later terug te komen en dan alles kwijt te zijn zodra de site opnieuw moet laden.

Oh en als ik toch bezig ben. Als ik een pagina terug wil komt ik soms op de eerste laadpagina terecht. Wat normaal de homepage van mijn snelkoppeling zou zijn, maar nu dus de Cloudflare check is. Deze wil dan echter niet opnieuw laden en moet ik dan handmatig gaan verversen. Wat ook niet altijd werkt.
Sowieso is als je de site open hebt staan en je na een tiental minuten weer naar de vorige pagina wilt dat die hele Cloudflare check weer komt. Even snel iets opzoeken is er zo ook niet bij...
Kleine opmerking is dat dit laatste iets minder vaak voor lijkt te komen de laatste week

Ik neem aan dat er standaard getest wordt met de grote en veelvoorkomende software. Maar zo niet, chrome op Android en Windows. Edge op Android en Windows, Bing op Android.

Oh en dan zowel Windows 10 als 11.
En de laatste Android versie.

Kunnen ze trouwens niet gewoon zien waar hun site allemaal op bezocht wordt?

Ik kan nog aanvullen dat het probleem zich via Vivaldi ook voordoet.

Ik vind het raar dat die botcheck hier nog altijd bestaat en op MovieMeter niet.

Hebben we daadwerkelijk last van bots dan? Of werkt het zo goed dat ik er nog nooit een heb gespot behalve Deranged?

Ik weet dat ze bij Last.fm vooral last hebben van bots die info schrapen en als dat gebeurd dan wordt de website onwijs traag tot onbereikbaar. Kan me voorstellen dat dit ook voor mume geldt.

Volgens mij zijn er ook bots die berichten of plaatjes kunnen posten, daar hebben ze wel minimaal 1 actief account nodig op mume.

RonaldjK schreef:
GAlleen jammer dat als je een link naar een album op MuMe maakt, deze niet meer artiest + titel invult.

GrafGantz schreef:

Ja, wilde het net aanhalen. Dit ziet er natuurlijk niet uit

Just a moment... - musicmeter.nl

Toch iets gewijzigd m.b.t. Cloudflare sinds vandaag?

Bell Witch - Mirror Reaper (2017) - MusicMeter.nl

Is de bot-controle verleden tijd?

Lijkt er wel op inderdaad.

CHIEP (crew)
Waarom is de trackimportfunctie via Apple Music al een hele tijd zo vreselijk wispelturig?
Vroeger enkel soms een probleem als het om een release ging met een identieke titel als de single/EP, maar nu gebeurt het veel te vaak dat er niets (of een verkeerde tracklist) wordt gevonden.

Chameleon Day schreef:
Is de bot-controle verleden tijd?

Het lijkt er op. Blijf nog wel wat argwanend. Er komt natuurlijk een moment dat al onze gegevens zijn gehackt door een hekkersbende. Weten ze mijn muziekvoorkeuren en als dat op straat komt te liggen… En wie ik eigenlijk echt ben !! 🫥

meneer schreef:
En wie ik eigenlijk echt ben !! 🫥
Jouw voordeel...waarschijnlijk zullen ze je dan wel met meneer aanspreken.

meneer schreef:
(quote)

Het lijkt er op. Blijf nog wel wat argwanend. Er komt natuurlijk een moment dat al onze gegevens zijn gehackt door een hekkersbende. Weten ze mijn muziekvoorkeuren en als dat op straat komt te liggen… En wie ik eigenlijk echt ben !! 🫥

Wanneer alles ligt opgeslagen bij Shurgard hoef je je geen zorgen te maken; hun terrein is nl omgeven door Heras hekwerk

Mjuman schreef:
(quote)

Wanneer alles ligt opgeslagen bij Shurgard hoef je je geen zorgen te maken; hun terrein is nl omgeven door Heras hekwerk

Heras Hekwerk is uitmuntend - zaliger Rita Corita gebruikte het ook...

DeKip schreef:
(quote)

Heras Hekwerk is uitmuntend - zaliger Rita Corita gebruikte het ook...

Met een lekker kopje koffie erbij?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:48 uur

geplaatst: vandaag om 17:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.