menu

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
Lijkt me dat die al goed staat. Als ik het goed begrijp is de muziek alleen geïnspireerd op een film, niet de score/soundtrack voor een film. En dus een regulier studioalbum. Vergelijkbaar met deze: Bo Hansson - Sagan Om Ringen (1970) - MusicMeter.nl (ook gewoon een regulier studioalbum).

De genres die RYM het geeft zijn New Age en Cinematic Classical. Dat zou ik op MusicMeter vertalen naar neoklassiek / score.

Okay, dank je wel. Ik dacht dat het een game-score was, maar ik zie nu via Bandcamp (sinds kort zit hij daar dus ook, daar gaat al mijn geld....), dat het gewone studioplaat is.

Ik was gewoon verbaasda dat score nu een genre is. Dat was voorheen niet.

Rate Your Music vind ik onbetrouwbaar. Gelukkig hebben we discogs en bandcamp.

Wil een crewlid hier de alias Rani Arbo & Daisy Mayhem van Rani Arbo verwijderen? Rani Arbo is onderdeel van de band (zie hieronder) en niet een eenmansformatie.

L_T_B schreef:
Wil een crewlid hier de alias Rani Arbo & Daisy Mayhem van Rani Arbo verwijderen? Rani Arbo is onderdeel van de band (zie hieronder) en niet een eenmansformatie.

Ik heb een correctie ingestuurd.

Tip: dit kun je ook zelf. Als je achterhaald wat het artidst-id is (in dit geval 22970), en dan bij de andere artiest op corrigeren klikt, kun je in de url de artiest-id vervangen, hierdoor kun je ook artiesten corrigeren die als een alias zijn ingevoerd.

Als jij dan de arriestenpagina van die band invult, want ik heb er even geen tijd/zin in.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.