De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud
zoeken in:
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 8 januari, 07:47 uur
Njal schreef:
sommige compilaties
sommige compilaties
Zou je een voorbeeld kunnen noemen? Als ik op je links klik kom ik namelijk op de startpagina uit, zoals je zelf aangeeft

0
geplaatst: 8 januari, 13:22 uur
Zoek op Tracktitel geeft de volgende drie albums:
101 One Hit Wonders (2012) - MusicMeter.nl
Knuffelrock 3 [NL] (1994) - MusicMeter.nl
Knuffelrock 6 [BE] (1994) - MusicMeter.nl
101 One Hit Wonders (2012) - MusicMeter.nl
Knuffelrock 3 [NL] (1994) - MusicMeter.nl
Knuffelrock 6 [BE] (1994) - MusicMeter.nl
2
WhoAmI (crew)
geplaatst: 9 januari, 11:49 uur
Heel vreemd, ik kan ook niet de URL intikken en met "/correct" erachter op de correctiepagina van de artiest geraken...
Gelukkig wel op die van het album. Ik heb The Heights maar een (II) erachter gegeven, zodat de artiest weer te bezoeken is!
The Heights - Music from the Television Show 'The Heights' (1992) - MusicMeter.nl
Gelukkig wel op die van het album. Ik heb The Heights maar een (II) erachter gegeven, zodat de artiest weer te bezoeken is!
The Heights - Music from the Television Show 'The Heights' (1992) - MusicMeter.nl
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 januari, 17:43 uur
Ik herinner me dat deze artiest in het verleden ook al eens een probleem gaf. Mooi dat het (hopelijk) definitief is opgelost.
1
geplaatst: 23 januari, 21:36 uur
Kan iemand hier Charlie Shafter Band de alias maken van Charlie Shafter in plaats van andersom zoals nu het geval is?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 januari, 23:44 uur
On it, maar de site is op dat vlak al een hele tijd supertraag met "indexeren" (lees: dit kan nog wel enkele dagen duren; het is zelfs al gebeurd dat de artiest in kwestie ook na die periode niet tevoorschijn kwam =s).
1
geplaatst: 12 februari, 14:10 uur
Wanneer je van het album "Girls At Our Best - The Peel Sessions" de informatie opvraagt, wordt je doorgelinkt naar de Mume hoofdpagina.
https://www.musicmeter.nl/album/117466/
Wel kun je de statistieken en de stemmen opvragen:
Statistieken van Girls at Our Best - The Peel Sessions (1987) - musicmeter.nl
Overzicht van alle stemmen op Girls at Our Best - The Peel Sessions (1987) - musicmeter.nl
Het lijkt alsof de bijbehorende artiestpagina niet meer bestaat o.i.d. Wel bestaat er een andere pagina voor dezelfde artiest, maar met een uitroepteken achter de naam:
Girls at Our Best! - MusicMeter.nl
Misschien kan het album aan die artiest gekoppeld worden?
https://www.musicmeter.nl/album/117466/
Wel kun je de statistieken en de stemmen opvragen:
Statistieken van Girls at Our Best - The Peel Sessions (1987) - musicmeter.nl
Overzicht van alle stemmen op Girls at Our Best - The Peel Sessions (1987) - musicmeter.nl
Het lijkt alsof de bijbehorende artiestpagina niet meer bestaat o.i.d. Wel bestaat er een andere pagina voor dezelfde artiest, maar met een uitroepteken achter de naam:
Girls at Our Best! - MusicMeter.nl
Misschien kan het album aan die artiest gekoppeld worden?
0
geplaatst: 28 februari, 11:59 uur
Het linken van nieuwe albums naar Spotify lijkt niet meer te werken. Misschien tegen beter weten in, weet iemand hoe dit hersteld kan worden.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 22:00 uur
1
CHIEP (crew)
geplaatst: afgelopen zondag om 22:57 uur
Bedankt, maar meld je dit in het vervolg hier?
* denotes required fields.