menu

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
geplaatst:
Gebeurt iets raars hier

geplaatst:
Edgar18 schreef:
(quote)
Lijkt inderdaad niet te kunnen. Als ik een favoriet aan vink zie ik die vervolgens niet terug bij de statistieken. Ook is mijn stem bij een volgend bezoek aan de betreffende albumpagina weer verdwenen.

Ja, datzelfde ervaar ik ook.

Het lijkt wel specifiek bij dit album te zijn, geen idee waarom. Misschien de Japanse tekens? Maar bij qp van Ichiko Aoba en 2 andere Japanse albums die ik even controleerde, had ik geen probleem bij het stemmen bij alle drie.

Er loopt volgens mij specifieks iets mis bij O van Ichiko Aoba bij het stemmen op de nummers.

geplaatst:
Het lijkt mij dat deze 0,5 stem een haatstem op de verkeerde ali b is, gezien de user zijn andere halve sterren op ali b.

Ali B - Fabriclive. 02 (2002) - MusicMeter.nl

geplaatst:
Is ons aller (ex) Beaster weer in da house?

geplaatst:
Nee, deze is al sinds 2009 niet meer ingelogd.

geplaatst:
vigil schreef:
Is ons aller (ex) Beaster weer in da house?

Die heeft vorige maand nog een ban gehad.

geplaatst:
Beaster was wel even terug, maar ging daarna als een malle alle platen die er bestonden raten, en dat mocht niet. Nu stop ik met roddelen.

geplaatst:
Tja hij stond vroeger in de toplijst met meeste stemmen op albums en moest wat inhalen

geplaatst:
Ik zie het niet, maar goed het gaat om dit account die al sinds 2009 niet ingelogd is en een haatstem op dit album heeft gedaan, zou een moderator dat kunnen verwijderen?

Mister Onserious - MusicMeter.nl
Ali B - Fabriclive. 02 (2002) - MusicMeter.nl

geplaatst:
Mssr Renard schreef:
Beaster was wel even terug, maar ging daarna als een malle alle platen die er bestonden raten, en dat mocht niet. Nu stop ik met roddelen.

Ach wat is roddelen, in principe zet je enkel wat feiten op een rij

geplaatst:
Als je hier niet kunt roddelen waar dan wel

geplaatst:
Er lopen twee gesprekken door elkaar, terwijl trebremmit een belangrijker issue aansnijdt.

geplaatst:
Misschien dat WhoAmI graag de meeste toevoegingen wilt hebben . Maar Deze staat Hier al op de site. Dat ene nieuwe bonusnummer rechtvaardigt volgens mij niet een geheel nieuwe toevoeging.

Oh en ik dacht dat er minimaal 3 nummers op moesten staan trouwens. Of mag een nummer van 20 minuten ook? Bass Communion - Drone Works #6

geplaatst:
legian schreef:
Misschien dat WhoAmI graag de meeste toevoegingen wilt hebben .

Haha, dan heb ik nog een hele weg te gaan hoor!

Maar Deze staat Hier al op de site. Dat ene nieuwe bonusnummer rechtvaardigt volgens mij niet een geheel nieuwe toevoeging.

Ik zie nu inderdaad de vijf tracks van de versie uit 2019 nu, op één na, als bonustracks bij de release uit 2005 staan. Met de nieuwe titel en de inhoud aan remixes dacht ik, dat dit een 'verzamel (nieuw)'-album betrof.

Oh en ik dacht dat er minimaal 3 nummers op moesten staan trouwens. Of mag een nummer van 20 minuten ook? Bass Communion - Drone Works #6

Voor singles geldt dat er minimaal drie nieuwe tracks op dienen te staan bij verschijnen. EP's mogen altijd op de site. En dit is een van de laatste categorie, vandaar!

geplaatst:
WhoAmI schreef:
Voor singles geldt dat er minimaal drie nieuwe tracks op dienen te staan bij verschijnen. EP's mogen altijd op de site. En dit is een van de laatste categorie, vandaar!

Aha ok dat verklaart het, ben er zelf ook niet helemaal in thuis.

geplaatst:
Achter deze links gaat één en dezelfde artiest schuil:

Hulder (I) - MusicMeter.nl

Hulder - MusicMeter.nl

Kan dat samengevoegd worden?

geplaatst:
Deze Radius (I) - MusicMeter.nl is een alias van Stephen Hitchell - MusicMeter.nl, dus die kunnen samengevoegd worden.

Zie ook: Radius | Discography | Discogs

geplaatst:
GrafGantz schreef:
Deze Radius (I) - MusicMeter.nl is een alias van Stephen Hitchell - MusicMeter.nl, dus die kunnen samengevoegd worden.

Zie ook: Radius | Discography | Discogs

Niemand?

B.Robertson (crew)
geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Niemand?

Done.

B.Robertson (crew)
geplaatst:
Edwynn schreef:
Achter deze links gaat één en dezelfde artiest schuil:

Hulder (I) - MusicMeter.nl

Hulder - MusicMeter.nl

Kan dat samengevoegd worden?

Ja dat kan. Land bij de ene gewijzigd van VS naar België.

geplaatst:
B.Robertson schreef:
(quote)

Ja dat kan. Land bij de ene gewijzigd van VS naar België.

Thanks. Maar het is volgens mij echt een Amerikaanse artieste. Weliswaar met Belgische roots. Maar wel Amerikaans.

B.Robertson (crew)
geplaatst:
Hulder is a One-Woman Black Metal band originating in Mechelen, Belgium. zegt Discogs. Als er 1x VS en 1x België staat moet ik toch een keuze maken. 2x VS mag wat mij betreft ook wel.

geplaatst:
Allemaal leuk dat discogs. Maar Hulder ontstond pas nadat ze verhuisde naar Oregon in de VS. Dat schrijft ze zelf in haar bio.

Edit: Metal-Archives schrijft het ook op als een US band in haar onvolprezen kronieken.

Enfin, niet zo relevant verder. De twee Hulders op Mume zijn weer één. Dat was het voornaamste.

Dit album hoort niet bij de (darkwave) artiest uit Zweden. Het is een andere artiest, uit de USA, heeft wel dezelfde naam.

Nou weet ik niet (meer) hoe dit te corrigeren; iemand die me uit de brand kan helpen ?

Als het deze Arcana is (https://www.musicmeter.nl/artist/35611), dan bij het album een correctie indienen waarbij je achter de artiest nog een romeins cijfer kan toevoegen (apart invulveld) en in dat geval het romeinse cijfer I. Als het nog een andere Arcana is, dan staat die nog niet op de site. In dat geval doe je hetzelfde (albumcorrectie indienen), maar dan het cijfer II toevoegen. Dan zal er automatisch een nieuwe artiestenpagina komen voor Arcana (II).

Al moet het volgens de regels volgens mij ook nog als volgt gecorrigeerd worden:

- Arcana (I) -> Arcana (III)
- Huidige Arcana zonder romeins cijfers -> Arcana (I)
- En als dit dan weer een andere Arcana is, dan moet dat Arcana (III) zijn.

Maar dat zou even gecheckt moeten worden bij de regels in de wiki, want daar ben ik niet helemaal zeker van.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:15 uur

geplaatst: vandaag om 22:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.