MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / De Nieuwsrubriek van MusicMeter: lever je tips en artikelen aan bij de redactie

zoeken in:
Ik wel. Ik vermoed althans dat kennis van de mening van Aerodynamic over de nieuwe van Suede ons geen punten gaat opleveren bij de pubquiz vanavond.

cosmic kid (moderator)
Ik vind het een verademing om weer 'nieuw deze week' gevolgd door 'de nummer 1 in de rotatielijst' te op de homepage te zien staan.

Ik hoop dat RealTimes zich pas laat horen zodra ze een écht plan, mankracht en technische ondersteuning te bieden hebben. Tot die tijd wordt niemand er gelukkig van en is de huidige oplossing het beste voor iedereen.

En fijn dat Daniel een berichtje naar gaucho en herman heeft gestuurd

Jammer maar waar moet je nu zijn voor een leuke foto van Beyonce ?

Echt een verademing idd toen ik vanochtend de site opende. Misschien ben ik een ouwe lul, boomer of een conservatief (en ja, dat ben ik eigenlijk best wel allemaal ook wel een beetje. Beetje dan hè) maar het ‘oude’ is weer terug en ik ben daar best happy mee.

Rudi S schreef:
Jammer maar waar moet je nu zijn voor een leuke foto van Beyonce ?

Voor jou en jou alleen Rudi Boy !

Ik heb er stiekem ook op geklikt, wat nu?

Aangezien de nieuwsartikelen verleden tijd zijn is het wellicht een goed idee om dit topic niet meer gepind te hebben staan, zodat het een langzame natuurlijke dood kan sterven

Gast
geplaatst: vandaag om 09:54 uur

geplaatst: vandaag om 09:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.