De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2008, 03:31 uur
Dat had ik al in de gaten, ja 
En... dan vraag ik me af.. wat is precies jouw link met IJsland?

En... dan vraag ik me af.. wat is precies jouw link met IJsland?
0
geplaatst: 28 januari 2008, 23:43 uur
Mijn link met IJsland ? Allereerst vind ik het vanwege het ruige en soms bizarre landschap een fantastisch vakantieland. En de IJslandse muziekscene is vrij eigenzinnig, waardoor er regelmatig verrassende dingen verschijnen. Omdat op deze site IJsland relatief afwezig was (b.v. in vergelijking met Noorwegen), en om ook zelf een overzicht te krijgen van wat er uitgekomen is, besloot ik wat albums toe te voegen. Dat is alleen wat uit de klauw gelopen 

0
geplaatst: 29 januari 2008, 00:05 uur
Maar ben je nu dan bijna 'compleet'? Of zijn er nog genoeg IJslandse releases te vinden die er nog op kunnen? Je kan ook je werkterrein naar bv. Groenland gaan verleggen natuurlijk. En het segment toevoegingen dat van de Faeroer-eilanden komt valt ook nog te verwaarlozen volgens mij. 

0
geplaatst: 29 januari 2008, 01:15 uur
0
geplaatst: 29 januari 2008, 01:52 uur
na enkele probeersels is het me toch eens gelukt om een abum toe te voegen....proficiat voor mezelf...
0
geplaatst: 29 januari 2008, 03:40 uur
herman schreef:
Maar ben je nu dan bijna 'compleet'? Of zijn er nog genoeg IJslandse releases te vinden die er nog op kunnen? Je kan ook je werkterrein naar bv. Groenland gaan verleggen natuurlijk. En het segment toevoegingen dat van de Faeroer-eilanden komt valt ook nog te verwaarlozen volgens mij.

IJslandse releases zijn er nog genoeg. Sigridur Nielsdottir alleen heeft b.v. al 40 albums opgenomen. En het TV programma Idols kennen ze er ook, evenals lokale versies van BZN en Lee Towers. Ik acht de kans klein, dat ik ze allemaal toe ga voegen. Met nog zo'n kleine honderd updates is naar mijn mening IJsland wel compleet. Maar misschien dat iemand anders zich geroepen voelt het complete werk van Bo Halldorsson of het Rio Trio in te voeren

0
geplaatst: 3 februari 2008, 18:20 uur
Ik ben vandaag de top 250 van toptoevoegers binnengekomen met 35 toevoegingen!
Een groot gedeelte daarvan is Deens.
0
geplaatst: 3 februari 2008, 20:09 uur
Louis2703 schreef:
Een groot gedeelte daarvan is Deens.Nu nog meer stemmen en je staat in alle drie de lijsten.
Iets waar ik momenteel ook graag naar mag streven
.
0
geplaatst: 3 februari 2008, 20:11 uur
Inderdaad, maar dat zal nog wel even duren want aangezien ik vorig jaar 160 albums heb bestemd, zal dat dit jaar nog zoiets worden, dan kom ik op 320 en dat is daarvoor nog niet genoeg...
0
geplaatst: 9 februari 2008, 16:19 uur
666 berichten 
en nu ook (zij het met wat hulp) mijn eerste toevoeging

en nu ook (zij het met wat hulp) mijn eerste toevoeging

0
Harco
geplaatst: 11 februari 2008, 12:43 uur
Ik ben inmiddels de 2000 berichten gepasseerd, zie ik. 

0
geplaatst: 11 februari 2008, 20:37 uur
Nog een bericht en je hebt 2008! 
Ik ben de 150 gepasseerd, zie ik.

Ik ben de 150 gepasseerd, zie ik.

0
geplaatst: 12 februari 2008, 11:13 uur
Kijk eens op de home van Gamesmeter... En dan speciaal naar het aantal berichten daar...
0
geplaatst: 12 februari 2008, 17:28 uur
0
geplaatst: 12 februari 2008, 18:51 uur
Louis2703 schreef:
Kijk eens op de home van Gamesmeter... En dan speciaal naar het aantal berichten daar...
Daar kom ik nooit, sorry. Voor mij totaal niet interessant

0
geplaatst: 12 februari 2008, 19:00 uur
Maakt me niet uit. Heb je de berichtenteller daar al eens vergeleken met JOUW berichtenteller?
Gamesmeter heeft jou net vandaag ingehaald...
Gamesmeter heeft jou net vandaag ingehaald...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 11:31 uur
25000 berichten
1000 stemmen
Het gaat allemaal sneller dan je verwacht.
1000 stemmen
Het gaat allemaal sneller dan je verwacht.
0
geplaatst: 15 februari 2008, 17:21 uur
Ik schreef me iets meer dan 5 jaar geleden in op Moviemeter... na een half jaartje daar actief te zijn geweest deed ik er niet zoveel meer, totdat MuMe de lucht in ging. En toen was het einde zoek. 

* denotes required fields.