MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Dat had ik al in de gaten, ja

En... dan vraag ik me af.. wat is precies jouw link met IJsland?

Mijn link met IJsland ? Allereerst vind ik het vanwege het ruige en soms bizarre landschap een fantastisch vakantieland. En de IJslandse muziekscene is vrij eigenzinnig, waardoor er regelmatig verrassende dingen verschijnen. Omdat op deze site IJsland relatief afwezig was (b.v. in vergelijking met Noorwegen), en om ook zelf een overzicht te krijgen van wat er uitgekomen is, besloot ik wat albums toe te voegen. Dat is alleen wat uit de klauw gelopen

Maar ben je nu dan bijna 'compleet'? Of zijn er nog genoeg IJslandse releases te vinden die er nog op kunnen? Je kan ook je werkterrein naar bv. Groenland gaan verleggen natuurlijk. En het segment toevoegingen dat van de Faeroer-eilanden komt valt ook nog te verwaarlozen volgens mij.

Njal schreef:
500 albums toegevoegd, allemaal IJslands

Wauw

na enkele probeersels is het me toch eens gelukt om een abum toe te voegen....proficiat voor mezelf...

herman schreef:
Maar ben je nu dan bijna 'compleet'? Of zijn er nog genoeg IJslandse releases te vinden die er nog op kunnen? Je kan ook je werkterrein naar bv. Groenland gaan verleggen natuurlijk. En het segment toevoegingen dat van de Faeroer-eilanden komt valt ook nog te verwaarlozen volgens mij.

IJslandse releases zijn er nog genoeg. Sigridur Nielsdottir alleen heeft b.v. al 40 albums opgenomen. En het TV programma Idols kennen ze er ook, evenals lokale versies van BZN en Lee Towers. Ik acht de kans klein, dat ik ze allemaal toe ga voegen. Met nog zo'n kleine honderd updates is naar mijn mening IJsland wel compleet. Maar misschien dat iemand anders zich geroepen voelt het complete werk van Bo Halldorsson of het Rio Trio in te voeren

Ik ben vandaag de top 250 van toptoevoegers binnengekomen met 35 toevoegingen! Een groot gedeelte daarvan is Deens.

Proficiat, de Deense muziekindustrie zal u dankbaar zijn

Louis2703 schreef:
Ik ben vandaag de top 250 van toptoevoegers binnengekomen met 35 toevoegingen! Een groot gedeelte daarvan is Deens.

Nu nog meer stemmen en je staat in alle drie de lijsten.
Iets waar ik momenteel ook graag naar mag streven .

Inderdaad, maar dat zal nog wel even duren want aangezien ik vorig jaar 160 albums heb bestemd, zal dat dit jaar nog zoiets worden, dan kom ik op 320 en dat is daarvoor nog niet genoeg...

600 berichten

666 berichten

en nu ook (zij het met wat hulp) mijn eerste toevoeging

Harco
Ik ben inmiddels de 2000 berichten gepasseerd, zie ik.

Nog een bericht en je hebt 2008!
Ik ben de 150 gepasseerd, zie ik.

Zo hee, nog 34.929 berichten en je bent bij mij!

Damn 35.000 that's sick man!

I know, I am the one and only friek here

kArIzMa_TuRk
HiLL schreef:
Damn 35.000 that's sick man!

Inderdaad, man!

Spammerd

musicfriek schreef:

Kijk eens op de home van Gamesmeter... En dan speciaal naar het aantal berichten daar...

musicfriek schreef:

Je moet ergens beginnen he.

Louis2703 schreef:
Kijk eens op de home van Gamesmeter... En dan speciaal naar het aantal berichten daar...

Daar kom ik nooit, sorry. Voor mij totaal niet interessant

Maakt me niet uit. Heb je de berichtenteller daar al eens vergeleken met JOUW berichtenteller? Gamesmeter heeft jou net vandaag ingehaald...

Hahaha, ja hallo

Hoe lang is die site nu open?

3000 stemmen (Controversy: A Tribute to Prince)

Ahum tijd voor Hans Anders of zo.......

25000 berichten
1000 stemmen

Het gaat allemaal sneller dan je verwacht.

MetalDex
Alweer 2 jaar hier.

Ik vandaag alweer exact drie jaar op MuMe...

Ik schreef me iets meer dan 5 jaar geleden in op Moviemeter... na een half jaartje daar actief te zijn geweest deed ik er niet zoveel meer, totdat MuMe de lucht in ging. En toen was het einde zoek.

Lin
morgen alweer een jaar samen met reptile

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.