MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Reijersen schreef:
En musicfriek gaat al over de 40.000 berichten heen

(beat that!)

Op naar de 50k!

Reijersen schreef:
En musicfriek gaat al over de 40.000 berichten heen

Bravo
(afbeelding)

musicfriek schreef:
(quote)

(beat that!)

Daar komt niemand aan friek. (of je moet heel lang geband worden, maar dat zit er niet meer in denk )

Het wachten is op thelion, denk ik. Of iemand anders, maar het zal niet voor 2015 zijn.

Heb je daar een wiskundige berekening oplos gelaten......?????

thelion schreef:
Heb je daar een wiskundige berekening oplos gelaten......?????

Op 6 mei van dit jaar.

Lukas schreef:
Ik heb zojuist uitgerekend dat je per dag 15 berichten inloopt op Friek en hem rond de jaarwisseling 2013-2014 achterhaalt

O ja die..... maar die klopt niet volgens mij.......

10000 berichten in 3 kwart jaar? Waarom?

Waarom niet.....????

Ik vraag me af wat de motivatie is? Als ik bij bijvoorbeeld het geef een cijfer aan je voorganger top 10 of avatar jou als een razende stemmen zie uitdelen op je voorgangers waardoor je zelfs mensen meerdere keren beoordeeld... dan denk ik; waarom?

Om in de Top 10 te komen met het aantal berichten.
Waarom denk je anders dat ik zo vaak post.

P.S. Dat is ook Musicfrieks tactiek; op zich niks mis mee, liever zo, dan door stemmen geven aan albums die je niet kent (en daar bedoel ik jou niet mee).

Ik denk dat Musicfriek en thelion het gewoon best naar hun zin hebben hier.

Al vraag ik me ook wel 's af waarom je voor de xste keer zou zeggen dat album y jouw favoriet is van de top 10 van user z.

deric raven schreef:
Om in de Top 10 te komen met het aantal berichten.

Ok. fair enough. Maar dan moet er wel een bepaald evenwicht bestaan tussen nuttige en onnuttige berichten lijkt me. (Waarvan ik zeker niet beweer dat jullie dat evenwicht niet zoeken)

herman schreef:
Al vraag ik me ook wel 's af waarom je voor de xste keer zou zeggen dat album y jouw favoriet is van de top 10 van user z.

Dan gaat het z'n doel dus een beetje voorbij. Als ik voor de zoveelste keer in zo'n topic door dezelfde persoon een zelfde cijfer krijg dan wekt dat irritatie op. (Niet dat zo'n cijfer ook maar iets belangrijk is maar het gaat om het idee)

deric raven schreef:
liever zo, dan door stemmen geven aan albums die je niet kent

Absoluut!

En ik heb zojuist m'n 250e stem geplaatst!

deric raven schreef:
P.S. Dat is ook Musicfrieks tactiek

Tactiek?? Ik hanteer juist helemaal geen tactiek. Ik doe mee met de dingen die ik leuk vind en toevalligerwijs vind ik de muziekgames gewoon erg leuk (en ok, is ook wel beetje verslavend). Verder heb ik in verleden al vele KO's georganiseerd en heb die met veel plezier beleeft. En zo heeft eenieder zijn voorkeuren op deze site, ik vind het allemaal prima

En ik doe trouwens wel veel meer dan alleen spelletjes spelen, ik ben meer iemand van achter de schermen. Al vele hoescorrecties doorgevoerd en ook met toevoegen ben ik vrij actief. Deze site moet toch zo compleet mogelijk gemaakt worden lijkt me.

De laatste tijd doe ik ook mee aan die muziekgames, maar het is inderdaad een beetje verslavend.

Misschien wordt het eens tijd voor de correctie-top 100.

3700 stemmen (voor wat het waard is....)

Ja, dat is zeker wat waard. Als we niet snel 88863 stemmen gaan uitdelen dan halen we 29 oktober natuurlijk nooit.

Zeker niet als er ineens weer wat mensen worden geband

7500 berichten gepasseerd

geboren op 4-11
44 jaar

Aantal stemmen: 1141
Aantal berichten: 14144
Aantal toevoegingen: 4111

Ruby1966
lebowski schreef:

Getallensymboliek!

edris.
Vanaf dit punt kan je leven eigenlijk alleen maar minder worden.

edris. schreef:
Vanaf dit punt kan je leven eigenlijk alleen maar minder worden.

Ik verhuis morgen naar Berlijn, dus ik zie lichtpuntjes

Serieus? Wat cool. Welk gebied van Berlijn?

lebowski schreef:
geboren op 4-11
44 jaar

Dit is wel de mooiste post in dit topic

herman schreef:
Serieus? Wat cool. Welk gebied van Berlijn?

Charlottenburg, een zijstraat van de Ku-Damm, 'proef'-samenwonen met mijn vriendin.

lebowski schreef:

Leuk al die getallen...

lebowski schreef:
Charlottenburg, een zijstraat van de Ku-Damm, 'proef'-samenwonen met mijn vriendin.

Leuk, toch niet geinspireerd door dit album he? Ik heb ook al een paar jaar de heimlijke wens eens naar Berlijn te verhuizen. Wie weet, ooit.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.