De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2008, 16:08 uur
herman schreef:
Leuk, toch niet geinspireerd door dit album he? Ik heb ook al een paar jaar de heimlijke wens eens naar Berlijn te verhuizen. Wie weet, ooit.
Leuk, toch niet geinspireerd door dit album he? Ik heb ook al een paar jaar de heimlijke wens eens naar Berlijn te verhuizen. Wie weet, ooit.

Nee, door deze natuurlijk, waarvan ik live-uitvoering afgelopen najaar in Berlijn nog zag. Blijf uiteraard trouw MuMe-bezoeker, laat het wel weten als ik een baan voor je heb

0
geplaatst: 10 juli 2008, 16:14 uur
herman schreef:
Lol daar dacht ik ook al aan ja (quote)

0
geplaatst: 13 juli 2008, 08:32 uur
Nou, dan heb je gisteren flink je best gedaan, aangezien je er nu (d.d. 13-07-2008, 8:32) al 792 hebt!
En op naar de 2000 berichten!!!
En op naar de 2000 berichten!!!
0
geplaatst: 14 juli 2008, 21:55 uur
Ben nu over de mijlpaal van 50 toevoegingen heen. Op naar de 100.
0
geplaatst: 15 juli 2008, 06:13 uur
ook ik heb 250 stemmen!
toen ik het net las dacht ik: oei da's best veel voor een meervoudige persoonlijkheids stoornis.Het duurde even voor het tot me doordrong dat het hierbij echter niet gaat om Dis (Dis staat voor dissociatieve identiteits stoornis)
Hoeze beroepsdeformatie..........wordt tijd dat ik ga slapen.
0
geplaatst: 18 juli 2008, 01:31 uur
[...] gelul [...] ergernis
Juist ja. Stapeltje slowchat verwijderd.
En nog één. Misschien eens wat nuttige berichten posten?

0
geplaatst: 18 juli 2008, 08:38 uur
herman schreef:
(quote)

In maanden niet geplaatst hier.... over een onzinnig topic gesproken.
0
geplaatst: 18 juli 2008, 11:48 uur
Klopt, maar als mensen gaan aftellen tot dat ze bij zoveel duizend posts zijn is dat wel erg onzinnig.
0
geplaatst: 18 juli 2008, 12:12 uur
herman schreef:
Klopt, maar als mensen gaan aftellen tot dat ze bij zoveel duizend posts zijn is dat wel erg onzinnig.
Nu heb ik er wel 4000

0
geplaatst: 18 juli 2008, 12:17 uur
Was er voor dat hele gedoe van aantal stemmen geen apart topic voor gebruikersmijlpalen? (ik kan het nu even niet terugvinden, misschien heb ik het gedroomd)
0
geplaatst: 18 juli 2008, 12:22 uur
Op Moviemeter is dat wel het geval, hier niet. Misschien zou het voor hier ook geen slecht idee zijn, maar het kost wel even om dat allemaal uit te splitsen.
0
geplaatst: 20 juli 2008, 15:44 uur
1000+ berichten (van de week dan
)
Word geloof ik weer eens tijd voor een goed gesprek met mijn psychiater......
) Word geloof ik weer eens tijd voor een goed gesprek met mijn psychiater......

0
geplaatst: 20 juli 2008, 15:44 uur
thelion schreef:
)
Word geloof ik weer eens tijd voor een goed gesprek met mijn psychiater......
) Word geloof ik weer eens tijd voor een goed gesprek met mijn psychiater......

0
geplaatst: 20 juli 2008, 15:51 uur
@ AGE: Bedankt 
@ Thelion: Ik 1500 berichten in ruim 1,5 jaar, jij 1000+ in 1 week
hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?

@ Thelion: Ik 1500 berichten in ruim 1,5 jaar, jij 1000+ in 1 week
hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?
0
geplaatst: 20 juli 2008, 16:02 uur
Komt voornamelijk door die verdomde kettingplaat die is nogal verslavend
...... en die KO's hebben ook een behoorlijke aantrekkingskracht..........
En tsja om maar een iets van John Miles te quoten...... "Music was my first love and it will be my last" (Zo iets zal ook wel mijn grafschrift vormen denk ik)
...... en die KO's hebben ook een behoorlijke aantrekkingskracht..........En tsja om maar een iets van John Miles te quoten...... "Music was my first love and it will be my last" (Zo iets zal ook wel mijn grafschrift vormen denk ik)
0
geplaatst: 20 juli 2008, 16:20 uur
Het is gewoon je favoriete tijdverdrijf, heel herkenbaar hoor
Ik zie jou binnen een jaar mij wel voorbij gaan, toen ik hier net zat was ik ook letterlijk verslaafd aan de games hier (vooral KO's, maar die zijn soms ook zo verrekte gezellig en je leert een hoop nieuwe muziek kennen). Laten we het zo stellen: jij en ik zijn gewoon de grootste fans van MusicMeter 
Ik zie jou binnen een jaar mij wel voorbij gaan, toen ik hier net zat was ik ook letterlijk verslaafd aan de games hier (vooral KO's, maar die zijn soms ook zo verrekte gezellig en je leert een hoop nieuwe muziek kennen). Laten we het zo stellen: jij en ik zijn gewoon de grootste fans van MusicMeter 
0
geplaatst: 20 juli 2008, 16:30 uur
Binnen een jaar da's wel heel erg rap hoor........ heb nog steeds maar bijna 13000 berichten ipv die 40000+ van jouw......
maar een geliefde vrijetijds besteding is het zekers
.......
maar een geliefde vrijetijds besteding is het zekers
.......
0
geplaatst: 21 juli 2008, 15:09 uur
Mij 800ste stem is binnen voor een onzettend mooie plaat:
Could Live in Hope van Low

Op naar de 900
Could Live in Hope van Low

Op naar de 900
0
edris.
geplaatst: 21 juli 2008, 15:13 uur
1000+ in een week.
Ik heb er ruim 4 jaar over gedaan om 991 te halen.
Ik heb er ruim 4 jaar over gedaan om 991 te halen.* denotes required fields.