MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het nieuwe design

zoeken in:
Ik vind het persoonlijk minder...maar het zal wel snel wennen

psychonaatje schreef:
(quote)

Speciaal voor herman: Herman.

Ah een idol...

Wat ik wel erg wennen vind aan het nieuwe design is het nagivatiesysteem.

herman schreef:
Ah een idol...
Kom op Herman, een beetje de lol ervan inzien Ik zie nog wel wat foutjes met het nieuwe design trouwens. Met toevoegen als je op de 2e pagina komt, klopt er een heleboel niet. MusicMeter, Albums en Mijn MusicMeter verschijnen plotseling rechts in beeld (normaal links dus), terwijl het daar helemaal niet hoort te staan.

Verder viel het me op dat de tekst in het videoschermpje (artiest + titel) nu links bovenin staat, terwijl dat eerder mooi in het midden stond. Mag van mij wel weer terug gedraaid worden.

Bij de stemmen van albums (het grafiekje dus) zie ik nog de oude lettertypes staan, zou mooi zijn als dat ook mee veranderd met het nieuwe lettertype.

Maar verder horen jullie mij niet, Vind dat de site met dit design er fantastisch uitzien. Veel strakker en leesbaarder nu. En de kleuren zien er ook veel beter uit. Nogmaals mijn complimenten aan het adres van Jordy

Effe wennen is het , maar ziet er professioneel uit .Ik ben er wel ineens een stuk minder handig mee. Maar dat zal men leeftijd wel zijn . Komt wel goed!

Tijd voor een ongenuanceerde enquete. Yes or No

Reijersen schreef:
Wat ik wel erg wennen vind aan het nieuwe design is het nagivatiesysteem.

Wat is daar aan veranderd dan?

Ik vind het lastig dat je boven in je scherm niet meer de links hebt naar b.v een topic in een forum, of gewoon het forum zelf.

Nu moet je helemaal terug naar index en dan dat topic opnieuw aanklikken.

bv: Je zit bij de kettingplaat en wil naar goed of slecht, moet je eerst naar index, muziekgames en dan goed of slecht.

Eerst kon je bovenin gewoon klikken op muziekgames en werd je direct gelinkt.

Maarre, verder mooi design.
Was wel even wennen.

Dat kan nog steeds: je hebt bovenin een balkje dat precies je positie aangeeft. Daar gewoon muziekgames aanklikken.

Ik begin het nieuwe design zelf steeds mooier te vinden .

Oh, okee! Bedankt!

VanDeGriend schreef:
Tijd voor een ongenuanceerde enquete. Yes or No

Volgens mij stem je automatisch op No als je die link aanklikt.

Prachtig design waarin alle kleuren en aspecten van blauw weer briljant terugkomen.

Jammer dat de letters nog te dicht op elkaar staan. Het is wel een 12 punts- letter qua hoogte, maar ze staan gewoon te dicht naast elkaar. Daardoor wordt de tekst ineengedrukt waardoor het voor veel mensen moeilijk leesbaar is.

Yak
Flauw gedoe verwijderd.

herman schreef:

Volgens mij stem je automatisch op No als je die link aanklikt.
??? zou niet moeten maar gezien de score lijkt het daar wel op. Ik zal hem opnieuw activeren.

Omdat een score van 95 % voor het oude design me wat al te gortig lijkt, gezien ook de reacties hier, en omdat Herman een "bug" ontdekt lijkt te hebben, heb ik de stelling opnieuw geactiveerd.

Dus, laat (opnieuw) weten wat je van het nieuwe design vindt door mee te doen aan de Stelling.

Gestemd, hele verbetering natuurlijk, 100% score daarvoor nu

Ik kon nu wel stemmen.

Sheplays
VanDeGriend schreef:

Dus, laat (opnieuw) weten wat je van het nieuwe design vindt door mee te doen aan de Stelling.

Ik zou wel willen meedoen maar je stelling is mij niet genuanceerd genoeg

Ik blijf bij mijn opmerking dat er wel wat complementaire elementen kunnen worden toegevoegd om het blauw een beetje te 'breken'. De picto's van het vorige design zouden ook hier van toepassing kunnen zijn (oranje sterretje enz.).

Ik vind het heel prettig aan het nieuwe design dat linken nu duidelijk zichtbaar zijn.

De clipvenstertjes zijn nog in het oude design...

Louis2703 schreef:
De clipvenstertjes zijn nog in het oude design...

Ja en die zou ik graag weer kunnen bewegen.

Oja, dat kan ook niet meer inderdaad...

Louis2703 schreef:
Oja, dat kan ook niet meer inderdaad...

Maar dat was tijdens het oude design ook al een tijdje niet mogelijk meer.

dani
Ik wil nogmaals mijn loftrompet laten galmen voor dit prachtige nieuwe design. De kleurwerking is perfect, straalt iets heel machtigs en vloeibaars uit. Bravo Jordy!

De kop kleuren passen niet bij de kleuren van de rest van de pagina, beetje jammer. Het logo van de site is wel super!

Jordy, ik vind hem prachtig!

Dr.Greenthump
Jordy zijn de tekstvlakken soms ingekort ...

Ja, zie het avatar-topic.

JonnieBrasco
Beter laat dan nooit, maar het nieuwe design vind ik geslaagd. Het nieuwe blauw met witte musicmeterlogo doet me denken aan een top-40 krantje van vroeger, het past uitstekend bij het getalletjes-gehalte van de site.

Ik vind het niet mooi. Het ziet eruit als een echte techneuten oplossing.

kArIzMa_TuRk
losthighway schreef:
Ik vind het niet mooi. Het ziet eruit als een echte techneuten oplossing.
vondt u die eerste mooier? (eerste design was wat mij betreft saai. dit design is verfrissend en levend! )

Gast
geplaatst: vandaag om 04:19 uur

geplaatst: vandaag om 04:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.