MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het nieuwe design

zoeken in:

Ja. Over een maandje denk ik.

Ohh dat zie ik nu pas design anders op Moviemeter
Is weer ff wennen, zeker die letters. Maar wel leuk!

Design is leuk, alleen het lezen is er moeilijker opgeworden. De licht blauwe en blauwe kleur hier, maakt het onderscheid tussen de berichten wel iets makkelijker.

Opmerkingen svp (centraal) daar, anders wordt het een beetje lastig voor me

Ik vind het er wel mooi uit zien; is even wennen, maar wel een vooruitgang.

Harco
Wat was er net met de site aan de hand? Was je ook van plan hier de lay-out te vernieuwen, Jordy, maar liep dat een beetje fout? Daar leek het op.

Harco schreef:
Wat was er net met de site aan de hand? Was je ook van plan hier de lay-out te vernieuwen, Jordy, maar liep dat een beetje fout? Daar leek het op.

Nee was een onschuldig upload foutje

Jordy schreef:
(quote)

Heb ik dus voor Jan Doedel mijn computer voor rotte vis lopen uitmaken.

Harco
Jordy schreef:
(quote)

Jammer.

Misschien is deze vraag al beantwoord maar ik wil het wel weten: krijgt MuMe dezelfde lay-out als MoMe? Ik hoop het eerlijk gezegd niet.

MJ_DA_MAN schreef:
... krijgt MuMe dezelfde lay-out als MoMe?

Jordy schreef:
Ja. Over een maandje denk ik.

Dank u. Ik heb er duidelijk overheen gelezen. Wel jammer, vind ik persoonlijk.

Kwestie van wennen, toen de huidige layout kwam van Mume was het ook weer wennen. Persoonlijk vind ik Moviemeter er wel erg professioneel uitzien! Hulde Jordy!

HiLL schreef:
Kwestie van wennen, toen de huidige layout kwam van Mume was het ook weer wennen. Persoonlijk vind ik Moviemeter er wel erg professioneel uitzien! Hulde Jordy!
IDD . Maar blijft het wel in deze kleuren? of verandert dat ook?

Ik vond deze lay out ook maar niets in het begin. En nu zou ik niet willen dat er iets voor in de plaats kwam. En over een tijdje vind ik vast hetzelfde over de aankomende lay out.

rusty nail schreef:
(quote)
IDD . Maar blijft het wel in deze kleuren? of verandert dat ook?

Daar waar op Moviemeter het gedeelte nog geel is, zal het hier wel blauw blijven, lijkt mij.

Electro_
Pfoe, ik zie nu pas dat MovieMeter.nl er helemaal anders uit ziet. Eerste reactie was nogal negatief maar ik denk dat het gewoon even wennen is.

Wel vind ik het jammer dat ik (in ieder geval niet op het eerste gezicht) zie wie er allemaal ingelogd zijn.

Electro_ schreef:
Pfoe, ik zie nu pas dat MovieMeter.nl er helemaal anders uit ziet. Eerste reactie was nogal negatief maar ik denk dat het gewoon even wennen is.

Wel vind ik het jammer dat ik (in ieder geval niet op het eerste gezicht) zie wie er allemaal ingelogd zijn.

Niet zie dus Maar dat is hier ook al een tijdje.

Net even gekeken en.... dat ziet er prachtig uit!! Zo mag MusicMeter er ook wel uitzien Lekker strak allemaal.

Gelukkig blijft de opzet (het gebeuren zelf in het midden met links daarvan een zooi met opties) gewoon hetzelfde. Wat zeg ik, de opties zijn met de nieuwe lay-out nog beter geïntergreerd ook!

Voor mij bleef er nog een angst over, namelijk de kleur..

Jordy schreef:
MusicMeter wordt dezelfde kleur, maar dan met

- blauw logo
- blauwe menu highlights
- blauwe pagina nummers
- blauwe advertenties
- blauwe "favorieten icon"
- blauwe streepjes tussen links
- blauwe rand rond stem-schuif (wanneer 'ie weer werkt)

Maar die blijft gelukkig gewoon blauw

Bij mij niet...

@Jordy: Worden de achtergronden dan ook bruintinten of blauwtinten?

Ik vind het helemaal niets eigenlijk... Dat nieuwe.
(natuurlijk gaan jullie allemaal zeggen dat dat gaat wennen... nou het zal me benieuwen...)

Yak
Onvermijdelijk dat het ook over het nieuwe MovieMeter-design zou gaan op deze site, hoewel hier nogal overheen gelezen wordt:

Jordy schreef:
Opmerkingen svp (centraal) daar, anders wordt het een beetje lastig voor me

Voordat het algemene feedback-topic verstopt raakt met berichten over de verandering heb ik er bij gebrek aan beter maar even een apart topic van gemaakt.

Wil je specifiek iets kwijt over het MovieMeter-design, dan kun je dat beter in het juiste MM-topic doen: hier.

Dan had dit topic beter "Nieuwe design MusicMeter" kunnen heten, want discussies over het MovieMeter design kunnen volgens mij ook beter op die site terecht.

Verder: mee eens dat nieuwe dingen altijd wennen is, maar mij blijft de vraag: waarom iets repareren dat niet stuk is? Verouderd design? Ik ken musicmeter nog maar een jaar en toen had ik niet de indruk dat dit design nog uit arpanet tijden kwam, in tegendeel ik vond dit net altijd lekker fris en overzichtelijk ogen. Maar verder is het natuurlijk het recht van de admin om te wijzigen als hij dat nodig acht en zolang de structuur blijft behouden zal ik niet zonder mume kunnen

MM (en zustersites) design is inderdaad erg verouderd. Wiens beroep het niet is ziet het waarschijnlijk wat minder, maar beetje credibiliteit op het net zelf is ook mooi meegenomen.

Nieuwe design is niet meteen het hipste en de nieuwste rage maar zakelijker en robuuster. Vind het wel fijn.

Je ziet het vooral goed als je MusicMeter naast MovieMeter legt. Echt een hele verbetering.

Ik ben voor het eerst in tijden weer 's actief aan het lezen bij een film die ik gezien heb, en ik merk dat die nieuwe lay-out toch wel erg fijn is dan.

Het is fijn dat een bericht met alle toebehoren (naam, datum, quote-icoontjes, ed.) in 1 subtiel kader staat.

Ik vind het nu al een grote verbetering t.o.v. Mume. Het leest voornamelijk rustiger. En nogmaals een stuk professioneler. Erg mooi!

Sheplays
Onderhond schreef:
Wiens beroep het niet is ziet het waarschijnlijk wat minder

Ik zie inderdaad een beduidend kleiner lettertype waardoor de meeste berichten er erg 'leeg' uitzien!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:21 uur

geplaatst: vandaag om 04:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.