MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het nieuwe design

zoeken in:
Ook ik ben heel erg te spreken over het nieuwe design. Was vergeten dat het vandaag zou gebeuren, dus ik keek even raar op toen ik online kwam. Maar na een tijdje surfen ben ik er gelijk aan gewend, helemaal goed!

hahaha , scherp opgemerkte typo.

Sjappo voor het nieuwe design! Ziet er goed uit!

Netjes hoor!

Social_Mask
Begin het steeds beter en beter te vinden. Alleen de lettertype iets te klein voor mij..maar jah, wie ben ik...

Social_Mask schreef:
Begin het steeds beter en beter te vinden. Alleen de lettertype iets te klein voor mij..maar jah, wie ben ik...

Daar is in je browser toch wat aan te doen?

HammerHead schreef:
(quote)

Ik zal het hier dan ook nog maar even zeggen. De oude situatie was niet abnormaal smal, maar juist optimaal. Het gemiddelde aantal woorden op een regel was ongeveer net zoveel als in een willekeurig boek. Nu zijn én de tekstvlakken breder geworden én het lettertype smaller (niet kleiner dus), waardoor er ongeveer 1,5 keer zoveel woorden op een regel staan. Dit komt de leesbaarheid van metname grotere lappen tekst niet bepaald ten goede en is eigenlijk mijn enige serieuze bezwaar tegen deze nieuwe lay-out.

Ik kan het zeker wel vinden in de mening dat de berichtvakken nu een beetje te groot zijn. Dit komt inderdaad het lezen van de berichten maar ook zeker het schrijven van de berichten niet altijd ten goede, naar mijn mening. Ik zou ook wel willen tekenen voor het smaller maken van de berichtvlakken. Maar zoals ik gister al zei vind ik het nieuwe design echt heel mooi.

Dit oogt best wel beter dan MovieMeter. Ik krijg pijn in mijn hart dat ik dit nu gezegt heb. Movimeter moet ook zo worden. maar dan in het oranje.

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar kan het zo zijn dat het nieuwe design er ook voor heeft gezorgd dat het gemakkelijker is om albums met heel veel tracks in te voeren? Ik heb net een boxset met 142 nummers ingevoerd en normaal moest ik daarbij altijd een deel met de hand doen, omdat 'ie dan niet alle 142 tracks pakt als je deze met behulp van freedb.org in het daarvoor bestemde vakje plakt. Nu lukte dat gewoon! Helemaal geweldig.

Ik moet hier heel erg aan wennen. Nu hou ik absoluut wel van veranderingen maar dit gaat wel even duren denk ik. Ik vond de vorige versie overzichtelijker. Meer basic. Maar goed, ik ben blij dat er mensen zijn die deze MusicMeter belangeloos mogelijk maken. Daar ben ik maar wat blij mee!

Mijn gevoel zegt dat het een verbetering is. Nu hoef ik er alleen nog maar aan te wennen

fastpulseboy
het lijkt nu even wat onoverzichtelijker...maar is ws kwestie van even wennen

Wauw, dit is echt prachtig, vind het mooier dan de andere MM.

Grappig verschil met de reacties tijdens de vuurdoop van MovieMeter-nieuwestijl. De waardering voor webdesign loopt evenredig met dat voor het werk van Ronald Koeman lijkt 't wel.

Lekker frisse update dit, via binnenkant paal binnen. Complimenten.

SelmaDuim
Ziet er ook hier weer goed uit, Jordy!

Het was wel even wennen, maar dit is absoluut een verbetering! Goed werk!

lambf
Hee, het nieuwe design is er . Het ziet er mooi uit, alhoewel het nog wel even wennen is.

Dr.Greenthump
Huh is de kleur nu verandert? Of geld dat alleen voor de stemtabel?

Nog even kort over de Avatar kwestie, ik heb twee promo'tjes gemaakt ik weet niet of meer mensen het met me eens zijn, maar ik denk dat het een goed idee is.

Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0

Voorstellen om tegemoet te komen aan de mensen die het liever niet hebben:

- Geen bewegende plaatjes (gifjes)
- Geen afbeeldingen groter of kleiner dan 50x50px. (om het design en de structuur van de website harmonisch te houden)
- Geen vieze, geweldadige, smerige of seksueel getinte afbeeldingen.
- Optie om het uit te zetten (voor mensen die het hinderlijk vinden).

Wat mijn drijfveer is; avatars maken het forum en de website een stuk levendiger, het geeft een persoonlijk tintje aan de berichten die je plaatst en het is gemakkelijker om gebruikers te herkennen. Kortom alleen maar voordelen.

Ik denk dat het best wel te realiseren is en dat het goed werkt met het nieuwe design, ik had het namelijk ook niet graag bij het oude design gezien. Ik zou het leuk vinden als de crew het eens in beraad neemt en er eens goed over nadenkt, misschien dat er een enquete gehouden kan worden onder de bezoekers.

Sander [waxs]

|Joël|
^ mee eens

haha Herman met een avatar van Herman

Osiris Apis schreef:
haha Herman met een avatar van Herman

die is inderdaad grappig.

Ja, ehh en is het ook mooi en een goed idee?

Mojo Pin
Die avatar van herman is echt geniaal!!!

Ik vind de site er zo inderdaad iets persoonlijker uitzien. Wat mij betreft mag die avatar dus gewoon komen. En natuurlijk een optie om het uit te zetten voor de mensen die er niet van gediend zijn.

Harco
waxs schreef:
Nog even kort over de Avatar kwestie, ik heb twee promo'tjes gemaakt ik weet niet of meer mensen het met me eens zijn, maar ik denk dat het een goed idee is.

Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0

Voorstellen om tegemoet te komen aan de mensen die het liever niet hebben:

- Geen bewegende plaatjes (gifjes)
- Geen afbeeldingen groter of kleiner dan 50x50px. (om het design en de structuur van de website harmonisch te houden)
- Geen vieze, geweldadige, smerige of seksueel getinte afbeeldingen.
- Optie om het uit te zetten (voor mensen die het hinderlijk vinden).

Wat mijn drijfveer is; avatars maken het forum en de website een stuk levendiger, het geeft een persoonlijk tintje aan de berichten die je plaatst en het is gemakkelijker om gebruikers te herkennen. Kortom alleen maar voordelen.

Ik denk dat het best wel te realiseren is en dat het goed werkt met het nieuwe design, ik had het namelijk ook niet graag bij het oude design gezien. Ik zou het leuk vinden als de crew het eens in beraad neemt en er eens goed over nadenkt, misschien dat er een enquete gehouden kan worden onder de bezoekers.

Sander [waxs]

Ziet er goed uit zo.

Ik sta er nu ook wel wat positiever tegenover. Alleen neem ik dan liever een ander plaatje dan die gast met de bril.

herman schreef:
Ik sta er nu ook wel wat positiever tegenover. Alleen neem ik dan liever een ander plaatje dan die gast met de bril.

Ken je Herman (Berghuis) niet?

Ik vind het nog steeds onzin die avatars, stoort alleen maar. Maar goed, ik zet ze wel uit mochten ze er ooit nog komen.

herman schreef:

Speciaal voor herman: Herman.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.