De Site / Algemeen / MusicMeter rotatielijst
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2012, 14:20 uur
Klopt, niet goed gelezen. Wellicht het werk van Alakazam, dat puntentotaal.
0
geplaatst: 3 juli 2012, 16:01 uur
De enige verklaring die ik kan bedenken is dat ik een pm heb gekregen dat m'n rotatielijst niet meer actueel is en dat dat bij anderen ook het geval zal zijn. Maar verder, geen idee en zo.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 17:42 uur
Ik heb zelf nu geen rotatielijst ingevuld maar als ik het zou doen zou het (bijna) vol staan met albums vol 2013, ben ik daar de enige in?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 oktober 2013, 18:37 uur
Joerii schreef:
Ik heb zelf nu geen rotatielijst ingevuld maar als ik het zou doen zou het (bijna) vol staan met albums vol 2013, ben ik daar de enige in?
Naar het eindresultaat te oordelen waarschijnlijk niet.

0
geplaatst: 4 oktober 2013, 10:08 uur
ik bedoel voor 2013, typfoutje
. Dus uit bijvoorbeeld 1998, 2000, 1993 enzovoort om maar wat te zeggen.
. Dus uit bijvoorbeeld 1998, 2000, 1993 enzovoort om maar wat te zeggen.
0
buizen
geplaatst: 19 november 2015, 09:58 uur
Het doel is bereikt: Uit medeleven, respect en piëteit is het album van de Eagles of Death Metal vanuit het niets "nieuw" binnen op 1 gekomen.
Een mooie actie, geïnitieerd door west.
Buizen gooit het album er weer uit en plaatst wederom UFO - Phenomenon weer op 1.
Een mooie actie, geïnitieerd door west.
Buizen gooit het album er weer uit en plaatst wederom UFO - Phenomenon weer op 1.
0
buizen
geplaatst: 1 december 2015, 09:37 uur
Er is ook een nieuwe, volledig herziene, rotatielijst. EoDM staat niet meer op 1.
Paar dingen vielen me op. De lijst bestaat alleen maar uit albums gereleased in 2015, mensen draaien blijkbaar vooral nieuw spul het meest.
En enkele noteringen, zoals Editors en Riverside, maar vooral New Order en Tame Impala. Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die door veel mensen als 4e of 5e op de pers. lijst worden gedraaid. .
Dan doet Foo Fighters het beter, met een lijstgemiddelde van 4,4 veel gedraaid en dus hoog in de pers. draailijsten (plek 1 of 2).
Paar dingen vielen me op. De lijst bestaat alleen maar uit albums gereleased in 2015, mensen draaien blijkbaar vooral nieuw spul het meest.
En enkele noteringen, zoals Editors en Riverside, maar vooral New Order en Tame Impala. Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die door veel mensen als 4e of 5e op de pers. lijst worden gedraaid. .
Dan doet Foo Fighters het beter, met een lijstgemiddelde van 4,4 veel gedraaid en dus hoog in de pers. draailijsten (plek 1 of 2).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 december 2015, 09:46 uur
buizen schreef:
Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die maar met een 2,2 of 2,3 als gemiddeld cijfer worden gewaardeerd door degenen die die albums veel draaien
Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die maar met een 2,2 of 2,3 als gemiddeld cijfer worden gewaardeerd door degenen die die albums veel draaien
Waar lees je dat gemiddelde?
0
buizen
geplaatst: 1 december 2015, 09:52 uur
Dat reken ik zelf uit.
New Order staat op plek 18 met 29 'stemmen' bijeengebracht door 13 MuMe'ers. Dat is een gemiddelde waardering van 2,2 (nou ja: 'plek' 2,2.) dus ergens laag op de pers. rot. lijsten 4e of 5e plek). Je hebt gelijk je kan het niet gelijk schakelen met 'waardering', meer de plek op de rotatielijst.
Foo Fighters wordt door de mindere (aantal) aandragers voor de lijst het meest gedraaird: op 1 of 2 in hun rotatielijst. Zal het aanpassen.
0
buizen
geplaatst: 14 januari 2016, 18:23 uur
Voorlopig staat ✯ met overrompelende stip op nr. 1 in de rotatielijst.
En wordt 50% van de top-10 door Bowiealbums bestreken..
En wordt 50% van de top-10 door Bowiealbums bestreken..
0
buizen
geplaatst: 17 februari 2016, 17:49 uur
Haha, nou net de rotatielijst geactualiseerd maar die heeft gewoon hoofdzakelijk geen en-ke-le invloed op de rotatielijst. Mijn albums worden verder niet gedraaid lijkt het wel.
Low van Bowie is dan nog de enige die in de rotatielijst terug is te vinden.
Waarom zit ik die lijst eigenlijk bij te houden? Weet toch zelf wat hier het meest gedraaid wordt?
Waarom zit ik die lijst eigenlijk bij te houden? Weet toch zelf wat hier het meest gedraaid wordt?
0
geplaatst: 17 februari 2016, 17:51 uur
buizen schreef:
Haha, nou net de rotatielijst geactualiseerd maar die heeft gewoon hoofdzakelijk geen en-ke-le invloed op de rotatielijst. Mijn albums worden verder niet gedraaid lijkt het wel.
Het geeft veel rust als je je geen mallemoer ervan aantrekt, ipv trouw/dwangmatig elke 2 wkn die lijst bijwerkt

0
buizen
geplaatst: 17 februari 2016, 17:56 uur
Mjuman schreef:
Het geeft veel rust als je je geen mallemoer ervan aantrekt, ipv trouw/dwangmatig elke 2 wkn die lijst bijwerkt
(quote)
Oh, ik dacht dat dat moest als de crew je eraan herinnert.
0
geplaatst: 17 februari 2016, 18:02 uur
Het mag, maar het is geen verplichting. D'r komt niemand bij je langs met een knokploeg of zo als je 't niet doet 

0
geplaatst: 15 oktober 2016, 14:06 uur
Ik kan mijn rotatielijst niet meer bewerken. Is dit een bekend probleem? Heb ik wat gemist? Kan hem alleen bewerken als de 2 weken termijn verlopen is...
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 15:12 uur
siepie schreef:
Ik kan mijn rotatielijst niet meer bewerken. Is dit een bekend probleem? Heb ik wat gemist? Kan hem alleen bewerken als de 2 weken termijn verlopen is...
Hier dito, ik kan enkel de gehele lijst verwijderen en dan een nieuwe maken.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 15:58 uur
[/quote]
Hier dito, ik kan enkel de gehele lijst verwijderen en dan een nieuwe maken. [/quote]
Hmm, toch iets mis, MusicMeter. Ik zou het fijn zijn als dit tot de bodem wordt uitgezocht
Hier dito, ik kan enkel de gehele lijst verwijderen en dan een nieuwe maken. [/quote]
Hmm, toch iets mis, MusicMeter. Ik zou het fijn zijn als dit tot de bodem wordt uitgezocht

0
geplaatst: 15 oktober 2016, 16:10 uur
Ik kan het ook aanpassen maar dan wel wat omslachtig: per album verwijderen en vervangen door een andere titel.
1
geplaatst: 21 augustus 2022, 09:30 uur
In De Site > Algemeen > Rotatielijst niet ververst?:
Goedemorgen, dagelijks werk ik op Spotify mijn playlist MusicMeter Rotatielijst bij, maar het valt me op dat de lijst op de site al een aantal dagen niet wordt ververst. Weet iemand of dat goed gaat?
Goedemorgen, dagelijks werk ik op Spotify mijn playlist MusicMeter Rotatielijst bij, maar het valt me op dat de lijst op de site al een aantal dagen niet wordt ververst. Weet iemand of dat goed gaat?
0
ohmusica
geplaatst: 21 augustus 2022, 19:18 uur
Roots1968 schreef:
Wegens vakantie gesloten!
0
geplaatst: 22 augustus 2022, 09:09 uur
Ok, helder. Kon zelf de playlist enige tijd geleden ook niet dagelijks bijwerken i.v.m. vakantie. Ik wacht het gewoon af!
0
geplaatst: 21 juni 2023, 12:54 uur
Ik heb een probleempje met een artiest toevoegen aan mijn rotatielijst, tot nu toe alleen met één artiest. Mia Ariannaa wordt op één of andere manier niet herkend, of ik nu typ of koppie/peest doe. kan dit opgelost worden?
1
geplaatst: 21 juni 2023, 16:09 uur
MetalMike schreef:
Ik heb een probleempje met een artiest toevoegen aan mijn rotatielijst, tot nu toe alleen met één artiest. Mia Ariannaa wordt op één of andere manier niet herkend, of ik nu typ of koppie/peest doe. kan dit opgelost worden?
Zie reacties van de afgelopen weken in dit topic:
Feedback MusicMeter: de site - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 2 juli 2023, 17:01 uur
Mausie schreef:
(quote)
Ik kan ook bepaalde artiesten/albums niet toevoegen; wat ik ook intik --> de zoekfunctie geeft geen resultaten. Overigens begrijp ik de relatie hierover met genoemde link 'feedback' en reacties niet helemaal.
0
geplaatst: 2 juli 2023, 18:41 uur
dynamo d schreef:
Ik kan ook bepaalde artiesten/albums niet toevoegen; wat ik ook intik --> de zoekfunctie geeft geen resultaten. Overigens begrijp ik de relatie hierover met genoemde link 'feedback' en reacties niet helemaal.
(quote)
Heb je de reacties in dat topic gelezen? Daar wordt precies het probleem beschreven wat zowel de zoekfunctie als de rotatielijst raakt. Er gaat iets verkeerd met indexeren, waardoor heel veel platen niet meer vindbaar zijn.
* denotes required fields.