menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / MusicMeter rotatielijst

zoeken in:
Klopt, niet goed gelezen. Wellicht het werk van Alakazam, dat puntentotaal.

Jordy is stiekem de grootste pokemonfan van MuMe.

De enige verklaring die ik kan bedenken is dat ik een pm heb gekregen dat m'n rotatielijst niet meer actueel is en dat dat bij anderen ook het geval zal zijn. Maar verder, geen idee en zo.

Het wordt steeds erger. Inmiddels is het al 117 uit 11.

57 uit 7.

Jordy (admin)
Zal op de lijst zetten om hier 's naar te kijken

Ik heb zelf nu geen rotatielijst ingevuld maar als ik het zou doen zou het (bijna) vol staan met albums vol 2013, ben ik daar de enige in?

Joerii schreef:
Ik heb zelf nu geen rotatielijst ingevuld maar als ik het zou doen zou het (bijna) vol staan met albums vol 2013, ben ik daar de enige in?

Naar het eindresultaat te oordelen waarschijnlijk niet.

ik bedoel voor 2013, typfoutje . Dus uit bijvoorbeeld 1998, 2000, 1993 enzovoort om maar wat te zeggen.

buizen
Het doel is bereikt: Uit medeleven, respect en piëteit is het album van de Eagles of Death Metal vanuit het niets "nieuw" binnen op 1 gekomen.
Een mooie actie, geïnitieerd door west.

Buizen gooit het album er weer uit en plaatst wederom UFO - Phenomenon weer op 1.

buizen
Er is ook een nieuwe, volledig herziene, rotatielijst. EoDM staat niet meer op 1.
Paar dingen vielen me op. De lijst bestaat alleen maar uit albums gereleased in 2015, mensen draaien blijkbaar vooral nieuw spul het meest.
En enkele noteringen, zoals Editors en Riverside, maar vooral New Order en Tame Impala. Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die door veel mensen als 4e of 5e op de pers. lijst worden gedraaid. .
Dan doet Foo Fighters het beter, met een lijstgemiddelde van 4,4 veel gedraaid en dus hoog in de pers. draailijsten (plek 1 of 2).

buizen schreef:
Laatstgenoemde bands hebben albums uitgebracht die maar met een 2,2 of 2,3 als gemiddeld cijfer worden gewaardeerd door degenen die die albums veel draaien

Waar lees je dat gemiddelde?

buizen
Casartelli schreef:
(quote)

Waar lees je dat gemiddelde?

Dat reken ik zelf uit.
New Order staat op plek 18 met 29 'stemmen' bijeengebracht door 13 MuMe'ers. Dat is een gemiddelde waardering van 2,2 (nou ja: 'plek' 2,2.) dus ergens laag op de pers. rot. lijsten 4e of 5e plek). Je hebt gelijk je kan het niet gelijk schakelen met 'waardering', meer de plek op de rotatielijst.
Foo Fighters wordt door de mindere (aantal) aandragers voor de lijst het meest gedraaird: op 1 of 2 in hun rotatielijst. Zal het aanpassen.

buizen
Voorlopig staat ✯ met overrompelende stip op nr. 1 in de rotatielijst.
En wordt 50% van de top-10 door Bowiealbums bestreken..

buizen
Haha, nou net de rotatielijst geactualiseerd maar die heeft gewoon hoofdzakelijk geen en-ke-le invloed op de rotatielijst. Mijn albums worden verder niet gedraaid lijkt het wel.
Low van Bowie is dan nog de enige die in de rotatielijst terug is te vinden.
Waarom zit ik die lijst eigenlijk bij te houden? Weet toch zelf wat hier het meest gedraaid wordt?

buizen schreef:
Haha, nou net de rotatielijst geactualiseerd maar die heeft gewoon hoofdzakelijk geen en-ke-le invloed op de rotatielijst. Mijn albums worden verder niet gedraaid lijkt het wel.
Low van Bowie is dan nog de enige die in de rotatielijst terug is te vinden.
Waarom zit ik die lijst eigenlijk bij te houden? Weet toch zelf wat hier het meest gedraaid wordt?

Het geeft veel rust als je je geen mallemoer ervan aantrekt, ipv trouw/dwangmatig elke 2 wkn die lijst bijwerkt

buizen
Mjuman schreef:
(quote)

Het geeft veel rust als je je geen mallemoer ervan aantrekt, ipv trouw/dwangmatig elke 2 wkn die lijst bijwerkt

Oh, ik dacht dat dat moest als de crew je eraan herinnert.

Het mag, maar het is geen verplichting. D'r komt niemand bij je langs met een knokploeg of zo als je 't niet doet

Ik kan mijn rotatielijst niet meer bewerken. Is dit een bekend probleem? Heb ik wat gemist? Kan hem alleen bewerken als de 2 weken termijn verlopen is...

Hier lukt het wel.

siepie schreef:
Ik kan mijn rotatielijst niet meer bewerken. Is dit een bekend probleem? Heb ik wat gemist? Kan hem alleen bewerken als de 2 weken termijn verlopen is...

Hier dito, ik kan enkel de gehele lijst verwijderen en dan een nieuwe maken.

[/quote]

Hier dito, ik kan enkel de gehele lijst verwijderen en dan een nieuwe maken. [/quote]

Hmm, toch iets mis, MusicMeter. Ik zou het fijn zijn als dit tot de bodem wordt uitgezocht

Ik kan het ook aanpassen maar dan wel wat omslachtig: per album verwijderen en vervangen door een andere titel.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.