MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / MusicMeter rotatielijst

zoeken in:
Tja voor mij persoonlijk weer niet Album dat ik elke dag draai staat op één, album dat er 2x per week in gaat op 5...

Oke, wellicht geldt dat voor de meesten. In dat geval: vooral zo laten natuurlijk. Mensen gaan hun lijstje er ook vanzelf op aanpassen, dat zie je nu ook al gebeuren.

Ik zal proberen om van tijd tot tijd mijn hersens er ook over te breken

De volgorde doet bij mij ook niet ter zake, want ik ga echt niet turven hoe vaak ik een album draai Daarnaast draai ik simpelweg te veel om een redelijke top 5 te krijgen. Ik kies dus gewoon voor het nieuwere werk in willekeurige volgorde.

Ik kijk gewoon elke week naar mijn Audioscrobbler-profiel, die houdt het aardig bij. Moet ik alleen niet vergeten de dingen die ik via discman luister erbij op te tellen.

Ik heb zowaar een rotatielijst ingevuld .

Het is voor mij ook altijd een beetje nattevinger werk die rotatie lijst maar het klopt meestal wel aardig.

moviefreak#1
Ik luister thuis altijd gewoon via winamp een beetje door elkaar gehusseld dus daar is geen touw aan vast te knopen. Wel ga ik 5 dagen in de week naar school en daar fiets ik ongeveer een uur heen + een uur terug dus 2 verschillende albums per dag. Uit die 10 albums kies ik er dan 5 voor in de rotatielijst.

Ik krijg 13 & God met geen mogelijkheid in mijn rotatielijst.

tom
Gebruik de alternatieve artiestennaam The Notwist, dan moet het lukken.

dat ik daar niet opgekomen was. Bedankt in ieder geval.

Gaat overigens wel gefixed worden, natuurlijk

In Muziek > Toplijsten en favorieten > Bad Religion in rotatielijst (of toch niet?):

moest er al twee dagen in staan en vandaag staat ie er opnieuw niet in, hoewel er toch duidelijk 17 stemmen uitgebracht zijn op de plaat.

En het zijn vandaag juist dezelfde personen die er op stemmen als gisteren, dus het is niet zo dat er iemand even op een andere plaat heeft gestemd, zodat ze niet genoeg stemmen zou krijgen.

Kan het zijn dat er iets niet klopt?

18 punten heeft het album, dus hij zou inderdaad op de 32e plaats moeten staan in de lijst. Wordt vast wel gefixed

cool! dat extra puntje heb ik zonet nog bijgegeven

Xel
En ik heb 'm per vandaag op nr. 1 van mijn rotatielijst staan.....

Topic verplaatst. Dit lijkt me een betere plek ervoor.

dankje Herman!

dag verder... Bad religion 19 punten... maar nog steeds niet in de rotatielijst

kan het zijn dat de volledige rotatielijst niet meer werkt? Er lijkt maar weinig verandering te zijn tegenover de vorige dagen...

Ik kijk bijna nooit naar de rotatielijst, maar ik heb het idee dat de top 7 al weken hetzelfde is inderdaad. Maar goed, misschien is dat wel normaal?

Goed om te zien dat Amy MacDonald in de rotatielijst staat!

Ik baseer mijn rotatielijst op mijn wekelijkse albumcharts op last.fm.
Iedere week een andere lijst dus, en het geeft ineens ook een goed beeld waar ik in de voorbije week naar geluisterd heb. (Ik luister ook hoofdzakelijk naar albums op mijn pc)

Alhoewel ik In Rainbows een aardige plaat vind, wordt het wat mij betreft wel weer 's tijd voor een nieuwe hoes op de voorpagina. Als we nu eens allemaal de nieuwe Mars Volta in onze rotatielijst zetten?

dix
Bij dEUS - Vantage Point (2008):

ah eindelijk een serieuze bedreiging voor de nr 1 positie in de rotatielijst

dix schreef:
ah eindelijk een serieuze bedreiging voor de nr 1 positie in de rotatielijst

Laten we het hopen, zijn we eindelijk van die lelijke hoes op de voorpagina af.

Larsch
"Eindelijk"? Volgens mij staat er juist na vele weken een nieuwe plaat op nummer 1 (en op de voorpagina dus) hoor!

Ja, maar gister, toen ik dat bericht postte, niet.

Larsch
Ah, k.

Maar wel tof dat er eens wat nieuws bovenaan staat.

In Rainbows heeft 21! weken op 1 gestaan.

Record?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.