De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 31 mei 2007, 21:08 uur
nou vet cool!
hiep hiep hoera voor de nieuwe bezemjongen!
hiep hiep hoera voor de nieuwe bezemjongen!
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 31 mei 2007, 22:23 uur
Eindelijk, de eerste jonge moderator aller tijden! 
Gefeliciteerd herman!

Gefeliciteerd herman!
0
geplaatst: 31 mei 2007, 22:29 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
hij is 18. Die andere zijn ouder
hij is 18. Die andere zijn ouder
The Scientist is de jongste mod van de 3
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 31 mei 2007, 22:31 uur
ow is hij 28? ik heb 18 gezegd omdat ik dat laatst op zijn gebruikersnaam had gezien.
(ik kan me natuurlijk ook vergist hebben)
maar goed.
maar goed.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 22:33 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
ow is hij 28? ik heb 18 gezegd omdat ik dat laatst op zijn gebruikersnaam had gezien.
maar goed.
maar goed.
18 in z'n broek.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 31 mei 2007, 22:33 uur
8|

(hoop dat je niet al te streng bent.) 
Yeah, be easy on us! 

0
geplaatst: 31 mei 2007, 22:41 uur
Gefeliciteerd Herman!!!
En heb je ook al een vrouwlijke MuMe user uitgezocht?
Of komt die optie later pas?
En heb je ook al een vrouwlijke MuMe user uitgezocht?
Of komt die optie later pas?
0
|Joël|
geplaatst: 2 juni 2007, 19:00 uur
Leuk Herman want ik neem aan dat je dit graag wou 
(Ik zou er zelf eerlijk gezegd niet aan moeten denken om de hele dag lang hier alles in de gaten te moeten houden, etc. Ik zie moderator zijn eerder als een last dan als iets leuks maargoed nogmaal gefeliciteerd
)

(Ik zou er zelf eerlijk gezegd niet aan moeten denken om de hele dag lang hier alles in de gaten te moeten houden, etc. Ik zie moderator zijn eerder als een last dan als iets leuks maargoed nogmaal gefeliciteerd
)
0
Sietse
geplaatst: 2 juni 2007, 20:22 uur
|Joël| schreef:
)

)maar dan zie je het ook helemaal goed...het is niet iets leuks (althans op de fora waar ik moderator ben ervaar ik het niet als leuk, maar als een noodzakelijk iets)
0
geplaatst: 3 juli 2008, 01:56 uur
Het lijkt me handig dit topic aan te houden wanneer de crew weer 's wordt uitgebreid, dus bij deze: we hebben een nieuw crewlid!
CHIEP is sinds gisteren de gelederen komen versterken en helpt nu met het behandelen van jullie correcties en toevoegingen. Welkom en succes CHIEP!
CHIEP is sinds gisteren de gelederen komen versterken en helpt nu met het behandelen van jullie correcties en toevoegingen. Welkom en succes CHIEP!
0
geplaatst: 3 juli 2008, 02:03 uur
Dat moet het eerste crewlid in de MuMe-geschiedenis zijn zonder top 10 en met 0 stemmen 

0
geplaatst: 3 juli 2008, 02:29 uur
Volgens mij had TheSilmarillia ook geen stemmen en geen top 10. 
Maar inderdaad, sommige users zijn achter de schermen een stuk actiever dan ervoor.

Maar inderdaad, sommige users zijn achter de schermen een stuk actiever dan ervoor.

0
geplaatst: 3 juli 2008, 11:42 uur
Succes, CHIEP! Wel een beetje rare naam, vind ik, en stond de caps lock per ongeluk aan ofzo? 

* denotes required fields.