MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
panjoe schreef:
Veel dank aan neo, die zit er volgens mij al een eeuwigheid
Heeft dat toch 16 jaar gedaan, zit ik zo te denken? De held, bedankt voor het vele werk!

En succes aan de nieuwkomers en weerkomers

Volgens mij is neo vanaf dag 1 betrokken geweest als crewlid en daarmee het langstzittende crewlid ooit hier. En dan te bedenken dat hij op MovieMeter nog langer 'in dienst' was. Van mijn eigen tijd als moderator herinner ik me wel dat je naar de scores geen omkijken had, dat kwam altijd in orde.

Dank je wel voor je jarenlange inzet, Joep!

En Simon Smith, mooi dat jij het stokje wil overnemen. Veel plezier/succes!

Bedankt neo voor al je werk.

Casartelli (moderator)
Beste mensen,

Na drie jaar trouwe dienst, eerst als crewlid, later als moderator, heeft Soledad aangegeven met die schone taak te willen stoppen. Pim, dank voor de prettige samenwerking!

Daarmee is het moderatorteam tot twee man gereduceerd. brajoapau heeft zich opgeworpen om, naast het sitemanagen de moderatiehandschoen tijdelijk weer op te pakken, wat erg fijn is, maar we zijn nu wel naar een tweetal nieuwe moderatoren op zoek. Daarom houden we een open sollicitatieronde.

Als je met regelmaat aanwezig bent op MusicMeter en graag wat meer wil doen voor de site, dan is dit wellicht iets voor jou. We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren, een beetje inzicht heeft in hoe het er op het forum en bij de albums aan toe gaat, en hier adequaat naar kan handelen. Als moderator houd je je dagelijks bezig met het doornemen van de updates, het in goede banen leiden van discussies, het bijhouden van nieuwe forumtopics, en het behandelen van misbruikmeldingen. Wij voorzien je van de nodige functionaliteiten om je taken gedaan te krijgen.

Heb je interesse in een rol als moderator? Stuur dan een PM naar cosmic kid of Casartelli

Soledad, je hebt dat fantastisch gedaan. Geniet met volle teugen van je pensioen!

Veel dank aan Soledad! Hopelijk blijf je wel leuke stukjes bij jazz-albums plaatsen, ik lees ze erg graag nu ik meer in het genre aan het duiken ben.

Succes alvast aan de vervanging.

Enorm bedankt Soledad!

Sir Spamalot (crew)
Soledad, Pim, van harte bedankt voor je inzet op MusicMeter. Kort was onze "gezamenlijke" periode in de crew lang geleden en ik blijf volop genieten van je berichten / meningen bij vele, vele jazz albums.

"Jazz is not dead, it only smells funny." (Frank Zappa)

hartelijk dank Soledad.

Muchas gracias, Soledad!

Topper!

Soledad
Bedankt allemaal voor jullie vriendelijke berichtjes! Je zit vaak bepaald niet in de makkelijkste positie maar ik vond het erg leuk om te doen. Vooral het samenwerken met de rest van de crew is hartstikke tof.

Heel erg bedankt Soledad! Hopelijk blijven we je hier wel zien!

Bedankt Soledad!

Soledaddy, bedankt! Blijf je ons wel verblijden met snuggere jazz inzichten?

aerobag for mod

Bedankt Soledad

panjoe (moderator)
Dank voor je vele werk Soledad, geniet van je welverdiende crewpensioen.

Soledad
aerobag schreef:
Soledaddy, bedankt! Blijf je ons wel verblijden met snuggere jazz inzichten?

Misschien in de toekomst wel weer hoor. De hoofdreden dat ik ben gestopt als moderator is dat ik niet meer zo vaak op Musicmeter te vinden ben. Er is wel een tijd geweest dat er hier behoorlijk wat leven in de jazz-brouwerij is geweest maar dat is wel een tijd terug. Er gebeurt nu heel weinig en er zijn maar weinig users om enthousiasme en ervaringen mee te delen. Een uitgebreid bericht levert vaak geen reacties of luisterpogingen op. Dat duurt nu al een paar jaar en op een gegeven moment heb je het dan wel een beetje gezien. Er zijn internationale communities waar veel andere idioten zijn te vinden die naar jazz durven te luisteren en daar ben ik een stuk actiever.

Ik heb het hier altijd ontzettend naar mijn zin gehad en ga dus zeker mijn account (nog) niet opzeggen oid maar ik zal wel minder aanwezig zijn denk ik zo nu ik ook geen moderatortaken heb. Maar hé de mumekoorts kan elk moment weer onverwachts de kop opsteken

Sir Spamalot (crew)
"waar veel andere idioten zijn te vinden die naar jazz durven te luisteren"

Kijk, zo'n humor en zelfrelativering. Geweldig, Soledad. Carpe diem!

cosmic kid (moderator)
Beste allen,

Gelukkig kunnen we nu al melden dat we een moderator rijker zijn en dat is gelijktijdig een oude bekende: panjoe heeft ons een voorstel gedaan dat we niet konden weigeren en dus is hij terug in het mod-team. Daar kan de goegemeente alleen maar blij om zijn.

Om toch nog wat ruimer in ons mod-jasje te zitten zijn we nog steeds op zoek naar versterking met een vierde man. Kortom, heb je ook zo'n goed aanbod? Weet dan Casartelli, panjoe of mij te vinden.

Soledad schreef:
Een uitgebreid bericht levert vaak geen reacties of luisterpogingen op. Dat duurt nu al een paar jaar en op een gegeven moment heb je het dan wel een beetje gezien. Er zijn internationale communities waar veel andere idioten zijn te vinden die naar jazz durven te luisteren en daar ben ik een stuk actiever.

Ik lees ze meestal wel, maar kom er niet altijd toe daadwerkelijk de platen te gaan beluisteren. Dat gebeurt wel 'ns, meestal zit er dan wat vertraging op. Deze is er bijvoorbeeld eentje die ik zonder jouw bericht wellicht nooit had ontdekt!

panjoe, top 5 beste mods DOA geweldig dat je het weer opneemt kerel!

Ojee, panjoe terug, werd toen vaak beschuldigd van corruptie, als dat maar goed gaat.

Aii, snel een export van mijn stemmen opgevraagd, panjoe terug aan het stuur, niet mals! Veel succes en plezier!

panjoe (moderator)
Bedankt mensen, ik kan niet wachten om er weer een corrupte puinhoop van te maken.

Bedankt Pim and welkom terug Joe!

ArthurDZ schreef:
panjoe, top 5 beste mods DOA geweldig dat je het weer opneemt kerel!

Nu ben ik benieuwd naar je top 5! (sta ik erin, sta ik erin...?)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:01 uur

geplaatst: vandaag om 18:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.