menu

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
geplaatst:
GL & HF aan de nieuwe mods!

geplaatst:
Succes boys!

geplaatst:
Inderdaad succes mannuh!

geplaatst:
Veel succes mannen!

geplaatst:
Gvd Jordi.

Neen serieus, mooi team! Veel succes bois.

geplaatst:
Kijk aan, dat is goed om te lezen. Zet hem op heren!

geplaatst:
Ik heb geen rechten om de Crew-/Moderatorpagina op de wiki aan te passen. De informatie daar moet uiteraard wel up-to-date blijven. jordidj1 doe jij dat even als nieuwbakken mod?

Moderator - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

geplaatst:
Superfijn dat er mensen bereid waren het stokje over te nemen in deze onzekere tijden voor de site... Paul, Pim en Jordi: bedankt en veel succes in jullie functie!

geplaatst:
Ah, Heintje Davids is weer terug op het nest. Succes Paul! (en de rest)

geplaatst:
Whoop whoop! succes allemaal!

geplaatst:
Sandokan-veld schreef:
Superfijn dat er mensen bereid waren het stokje over te nemen in deze onzekere tijden voor de site... Paul, Pim en Jordi: bedankt en veel succes in jullie functie!

Ik schaar me hier volledig achter. En ook grote dank aan cosmic kid voor het aanblijven als mod en het werven (en instrueren) van de nieuwe mods.

Dank!

geplaatst:
En nog een bedankje voor de mods die er niet meer zijn

Nieuwe mods: welkom, succes met jullie functie!

geplaatst:
musicfriek schreef:
En nog een bedankje voor de mods die er niet meer zijn

Graag gedaan!

geplaatst:
Vreemd genoeg merk ik dat ik in deze tijd juist minder dan ooit hier kom, vandaar een wat verlaat berichtje, maar veel succes (en plezier) voor de nieuwe moderators.

En ik vertrouw er volledig op dat we met deze club nog wel een paar jaar voort kunnen. Als teken van goede wil zou het fijn zijn als één van de moderators het startsein geeft voor een topic over hij-die-inmiddels-hopelijk-wel-weer-genoemd-mag-worden.

geplaatst:
Niet vegen, Jordi. x

Gast
geplaatst: vandaag om 18:53 uur

geplaatst: vandaag om 18:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.