De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2008, 12:17 uur
Iemand uit Borstbeek 
Kan niet goed komen
Proficiat in ieder geval met je promotie

Kan niet goed komen

Proficiat in ieder geval met je promotie
0
geplaatst: 3 juli 2008, 12:21 uur
We hebben een C
we hebben een H
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een P
CHIEP
we hebben een H
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een P
CHIEP

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 juli 2008, 20:43 uur
Allemaal alvast enorm bedankt, beste medeforumgang(st)ers
!
Zoals sommigen al aangaven ben ik mij er zeer van bewust dat mijn naam bij de meesten onder jullie allicht geen al te groot belletje doet rinkelen, maar zoals Herman al zei: sommige users zijn inderdaad net iets actiever achter de schermen. Wie weet laat ik binnenkort ook op forumvlak meer van mij horen.
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: @Don Dijk: rood
!Zoals sommigen al aangaven ben ik mij er zeer van bewust dat mijn naam bij de meesten onder jullie allicht geen al te groot belletje doet rinkelen, maar zoals Herman al zei: sommige users zijn inderdaad net iets actiever achter de schermen. Wie weet laat ik binnenkort ook op forumvlak meer van mij horen.
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: @Don Dijk: rood

0
DonDijk
geplaatst: 3 juli 2008, 20:52 uur
De kleur van de liefde. Belooft veel goeds.
Maar even een serieuze vraag, jij zit hier dan al een tijdje waarschijnlijk maar vind jij het leuke van deze site niet juist het persoonlijk beoordelen, en vervolgens beargumenteren van jouw beoordeling, van de geluidsdragers die jij tot in jouw trommelvliezen hebt toegelaten?
Of ben je echt juist vaak bezig en haal je je voldoening met corrigerende dingen, een soort ''ontbrekende schakel'' in een elftal, een soort Jan Wouters?
Maar even een serieuze vraag, jij zit hier dan al een tijdje waarschijnlijk maar vind jij het leuke van deze site niet juist het persoonlijk beoordelen, en vervolgens beargumenteren van jouw beoordeling, van de geluidsdragers die jij tot in jouw trommelvliezen hebt toegelaten?
Of ben je echt juist vaak bezig en haal je je voldoening met corrigerende dingen, een soort ''ontbrekende schakel'' in een elftal, een soort Jan Wouters?
0
DutchViking
geplaatst: 3 juli 2008, 21:57 uur
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe functie, chiep!
0
Sheplays
geplaatst: 3 juli 2008, 22:10 uur
Gefeliciteerd CHIEP! 
euhhhh, hoe kun je hier achter de schermen bezig zijn eigenlijk?

euhhhh, hoe kun je hier achter de schermen bezig zijn eigenlijk?

0
SelmaDuim
geplaatst: 3 juli 2008, 22:14 uur
Je moest eens weten wat voor een geheime musicmeterwereld er nog is waar de meesten geen weet van hebben. 
Gefeliciteerd CHIEP.

Gefeliciteerd CHIEP.

0
Sheplays
geplaatst: 4 juli 2008, 11:51 uur
DonDijk schreef:
..voldoening met corrigerende dingen..
..voldoening met corrigerende dingen..
Hoe dan, waar zitten die schermen? Ik wil er ook wel eens achter!

0
geplaatst: 4 juli 2008, 11:57 uur
Weg met de vage termen: wat heb je dan zoal gedaan achter die schermen..?
0
edris.
geplaatst: 4 juli 2008, 23:47 uur
HiLL schreef:
Albums toevoegen en dik corrigeren enzo. Vet logisch man.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 00:00 uur
Kan ook voor de schermen hoor; ik vraag vaak aan andere users of ze voor mij albums willen toevoegen, en aan crewleden of ze mij willen helpen met corrigeren.
CHIEP zal er denk ik voor zorgen dat albums nog sneller toe gevoegd worden, al stoor ik me er niet aan dat het soms wat langer duurt; het is voor mij altijd al een verrassing of hij goed gekeurd wordt.
CHIEP succes!!
CHIEP zal er denk ik voor zorgen dat albums nog sneller toe gevoegd worden, al stoor ik me er niet aan dat het soms wat langer duurt; het is voor mij altijd al een verrassing of hij goed gekeurd wordt.
CHIEP succes!!
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 12:30 uur
Laat ik dit topic dan ook maar gebruik om een crew-verkleining kenbaar te maken: John Doe heeft aangegeven wat minder met MuMe bezig te willen zijn en is derhalve ook geen crewlid meer. We kijken nog even aan of we het met een man minder af kunnen.
Bedankt voor bewezen diensten, JD!
Bedankt voor bewezen diensten, JD!

0
geplaatst: 15 oktober 2008, 12:34 uur
John Doe, bedankt voor alles en hopelijk ben je hier veel te vinden als "normale" gebruiker.
* denotes required fields.