MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
panjoe schreef:
Bedankt mensen, ik kan niet wachten om er weer een corrupte puinhoop van te maken.

Toepasselijke avatar ook

cosmic kid (moderator)
Beste allen,

Het mod team is weer compleet. We hebben DjFrankie een aanbod gedaan wat hij niet kon weigeren. Samen met panjoe en Casartelli zijn we hiermee weer met zijn 4en, wat vooral tijdens vakanties erg fijn is of als één van ons een periode gas terug wilt nemen.

Frank, welkom en veel succes!

Welkom Frank!

Veel succes Frank!

Succes Frank!

Ha, Frank gaat de boel runnen. Succes man.

Frank sterkte met je nieuwe taak in je leven.

Lekker bezig Frankie

Sterk team!
Succes Frank

Hou m recht Frank!

Succes Frank!

Frank succes.

Sir Spamalot (crew)
Succes, DjFrankie! Enne... go get 'em!

"Ze zijn weer met zijn vieren, opletten geblazen."

Dat is verrassend zeg, DjFrankie als moderator. Veel plezier Frank!

Nieuws even gemist. Succes DjFrankie!!

panjoe (moderator)
Na een krappe drie jaar, en een enorme hoeveelheid werk, neemt de crew afscheid van B.Robertson. Mega bedankt voor je bijdrage aan de site!

Het was geen overbodige luxe om na B.Robertsons afscheid twee nieuwe crewers aan te stellen, en we zijn dan ook zeer blij om WhoAmI en Mausie aan te kondigen als zijn vervangers.

Welkom Mausie en WhoAmI, en veel succes!

Thanks B.Robertson en veel succes Mausie en WhoAmI!

Wie is dat nou weer?

Mssr Renard
Wat heeft B.Robertson mij veel geholpen met toevoegingen, maar vooral ook de artiestenpagina's op orde krijgen. Al die bandleden van romeinse cijfers voorzien, om de juiste bij de juiste bandpagina's te krijgen. Veel werk, maar ook dankbaar voor het meedenken en meehelpen.

Mausie en WhoAmI, zijn ook van de perfectie en streven ook een nette (en complete) site na, dus een verrijking voor de crew.

Nu kan/mag Mausia alle dubbele toevoegingen en itunes-single-stapelingen zelf verwijderen (of werkt dat zo niet?). Hoe dan ook, veel succes allebei, en we komen elkaar wel tegen in de toevoeg-cyclus.

Onze mega nieuwe-albums-plaatserd

Succes Mausie en WhoAmI

B.Robertson dank voor het verzetten van die bergen met werk de afgelopen jaren.

Bedankt B.Robertson.
Succes Succes Mausie en WhoAmI

Sir Spamalot (crew)
B.Robertson, talloze dankwoorden voor de fijne samenwerking! Hoeveel toevoegingen en correcties zouden wij samen gedaan hebben in jouw jaren en mijn jaren als crewlid: vele, vele duizenden.

Mausie & WhoAmI, succes én veel plezier!

B.Robertson, one-man-metalcrew, bedankt!

Mausie en WhoAmI, succes (en veel plezier als het even kan)!

B.Robertson, echt top gewerkt. Heel veel succes en plezier gewenst aan de nieuwe crewleden.

https://tafelgasten.com/app/uploads/2023/02/succesvol-1024x683-1024x675-1.jpg

Veel sterkte aan de nieuwe crewleden en houw ons op de goede weg.

bongmute
B.Robertson bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren; je was zeker een aanwinst voor de crew!

Mausie en WhoAmI; veel succes en plezier met jullie taken! Ben ervan overtuigd dat jullie ook een aanwinst zijn voor de crew!

B.Robertson bedankt voor het beoordelen/goedkeuren van de talloze grotere hoesafbeeldingen die ik heb ingediend en het meedenken bij het bijwerken van artiesten- en groeppagina's.

Mausie en WhoAmI veel succes!

Ik sluit me aan bij de voorgaande lieden. B.Robertson was al die tijd een steengoed crewlid en Mausie en WhoAmI zullen dat ongetwijfeld ook zijn. Bedankt en succes!

Dank je wel voor je inzet Rolf! Je was een erg prettig crewlid.

En veel succes aan de nieuwe rekruten!

Jeetje, het team wordt steeds groter joh succes mannen!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:51 uur

geplaatst: vandaag om 13:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.