De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
2
geplaatst: 22 oktober 2022, 23:36 uur
panjoe schreef:
Bedankt mensen, ik kan niet wachten om er weer een corrupte puinhoop van te maken.
Bedankt mensen, ik kan niet wachten om er weer een corrupte puinhoop van te maken.
Toepasselijke avatar ook
19
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 1 december 2022, 20:32 uur
Beste allen,
Het mod team is weer compleet. We hebben DjFrankie een aanbod gedaan wat hij niet kon weigeren. Samen met panjoe en Casartelli zijn we hiermee weer met zijn 4en, wat vooral tijdens vakanties erg fijn is of als één van ons een periode gas terug wilt nemen.
Frank, welkom en veel succes!
Het mod team is weer compleet. We hebben DjFrankie een aanbod gedaan wat hij niet kon weigeren. Samen met panjoe en Casartelli zijn we hiermee weer met zijn 4en, wat vooral tijdens vakanties erg fijn is of als één van ons een periode gas terug wilt nemen.
Frank, welkom en veel succes!
1
geplaatst: 5 december 2022, 20:56 uur
Dat is verrassend zeg, DjFrankie als moderator. Veel plezier Frank! 

23
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 juni 2023, 12:34 uur
Na een krappe drie jaar, en een enorme hoeveelheid werk, neemt de crew afscheid van B.Robertson. Mega bedankt voor je bijdrage aan de site!
Het was geen overbodige luxe om na B.Robertsons afscheid twee nieuwe crewers aan te stellen, en we zijn dan ook zeer blij om WhoAmI en Mausie aan te kondigen als zijn vervangers.
Welkom Mausie en WhoAmI, en veel succes!
Het was geen overbodige luxe om na B.Robertsons afscheid twee nieuwe crewers aan te stellen, en we zijn dan ook zeer blij om WhoAmI en Mausie aan te kondigen als zijn vervangers.
Welkom Mausie en WhoAmI, en veel succes!
5
Mssr Renard
geplaatst: 29 juni 2023, 13:23 uur
Wat heeft B.Robertson mij veel geholpen met toevoegingen, maar vooral ook de artiestenpagina's op orde krijgen. Al die bandleden van romeinse cijfers voorzien, om de juiste bij de juiste bandpagina's te krijgen. Veel werk, maar ook dankbaar voor het meedenken en meehelpen.
Mausie en WhoAmI, zijn ook van de perfectie en streven ook een nette (en complete) site na, dus een verrijking voor de crew.
Nu kan/mag Mausia alle dubbele toevoegingen en itunes-single-stapelingen zelf verwijderen (of werkt dat zo niet?). Hoe dan ook, veel succes allebei, en we komen elkaar wel tegen in de toevoeg-cyclus.
Mausie en WhoAmI, zijn ook van de perfectie en streven ook een nette (en complete) site na, dus een verrijking voor de crew.
Nu kan/mag Mausia alle dubbele toevoegingen en itunes-single-stapelingen zelf verwijderen (of werkt dat zo niet?). Hoe dan ook, veel succes allebei, en we komen elkaar wel tegen in de toevoeg-cyclus.
4
geplaatst: 29 juni 2023, 13:23 uur
Onze mega nieuwe-albums-plaatserd
Succes Mausie en WhoAmI
B.Robertson dank voor het verzetten van die bergen met werk de afgelopen jaren.
Succes Mausie en WhoAmI
B.Robertson dank voor het verzetten van die bergen met werk de afgelopen jaren.
7
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 juni 2023, 16:42 uur
B.Robertson, talloze dankwoorden voor de fijne samenwerking! Hoeveel toevoegingen en correcties zouden wij samen gedaan hebben in jouw jaren en mijn jaren als crewlid: vele, vele duizenden.
Mausie & WhoAmI, succes én veel plezier!
Mausie & WhoAmI, succes én veel plezier!
4
geplaatst: 29 juni 2023, 18:31 uur
B.Robertson, one-man-metalcrew, bedankt! 
Mausie en WhoAmI, succes (en veel plezier als het even kan)!

Mausie en WhoAmI, succes (en veel plezier als het even kan)!
4
geplaatst: 29 juni 2023, 20:49 uur
B.Robertson, echt top gewerkt. Heel veel succes en plezier gewenst aan de nieuwe crewleden.
2
geplaatst: 29 juni 2023, 20:52 uur
https://tafelgasten.com/app/uploads/2023/02/succesvol-1024x683-1024x675-1.jpg
Veel sterkte aan de nieuwe crewleden en houw ons op de goede weg.
Veel sterkte aan de nieuwe crewleden en houw ons op de goede weg.
4
bongmute
geplaatst: 29 juni 2023, 21:21 uur
B.Robertson bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren; je was zeker een aanwinst voor de crew!
Mausie en WhoAmI; veel succes en plezier met jullie taken! Ben ervan overtuigd dat jullie ook een aanwinst zijn voor de crew!
Mausie en WhoAmI; veel succes en plezier met jullie taken! Ben ervan overtuigd dat jullie ook een aanwinst zijn voor de crew!
4
geplaatst: 29 juni 2023, 21:42 uur
B.Robertson bedankt voor het beoordelen/goedkeuren van de talloze grotere hoesafbeeldingen die ik heb ingediend en het meedenken bij het bijwerken van artiesten- en groeppagina's.
Mausie en WhoAmI veel succes!
Mausie en WhoAmI veel succes!
3
geplaatst: 29 juni 2023, 22:25 uur
Ik sluit me aan bij de voorgaande lieden. B.Robertson was al die tijd een steengoed crewlid en Mausie en WhoAmI zullen dat ongetwijfeld ook zijn. Bedankt en succes!
3
geplaatst: 29 juni 2023, 22:33 uur
Dank je wel voor je inzet Rolf! Je was een erg prettig crewlid.
En veel succes aan de nieuwe rekruten!
En veel succes aan de nieuwe rekruten!
* denotes required fields.