De Site / Algemeen / Hoe erg ben je verslaafd?
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 15 december 2007, 14:17 uur
Jesse schreef:
wanneer is de eerste sessie?
Intussen al wat afgekickt? wanneer is de eerste sessie?

0
geplaatst: 18 december 2007, 04:06 uur
wij zijn allebei verslaafd, dus elke dag is reptile71 wel te vinden op MuMe, en Lin dan achter dr laptop ook... tja 

0
Ace
geplaatst: 18 december 2007, 10:17 uur
Lin schreef:
wij zijn allebei verslaafd, dus elke dag is reptile71 wel te vinden op MuMe, en Lin dan achter dr laptop ook... tja

En dan op 10 meter afstand van elkaar msn-en of de koffie al klaar is?
0
geplaatst: 18 december 2007, 10:26 uur
Ace schreef:
(quote)
nee, msn-en of de koffie klaar is doen we niet... dat zou echt een beetje belachelijk zijn natuurlijk

0
geplaatst: 18 december 2007, 19:14 uur
eazyfan schreef:

(quote)
Intussen al wat afgekickt? 
Nee, het is trouwens ook mijn startpagina

0
geplaatst: 18 december 2007, 20:30 uur
8181 berichten en pas sinds begin dit jaar actief.
Need I say more.
Need I say more.
0
djeffibrelich
geplaatst: 18 december 2007, 20:39 uur
heb mume als start-pagina.
14 maart geregistreerd.
1428 berichten
144 stemmen
ik kom elke dag op mume dus ja , verslaafd.
14 maart geregistreerd.
1428 berichten
144 stemmen
ik kom elke dag op mume dus ja , verslaafd.
0
geplaatst: 18 december 2007, 23:06 uur
Als ik op mijn pc zit (en dat gebeurt héél veel
) dan open ik winamp, mijn muziekmap, last.fm en deze site. Zegt genoeg toch?
Ik zit hier echt veel op, en probeer meer en meer mijn mening te geven bij albums. Helaas luister ik ook naar veel onbekende albums, en met jezelf discussiëren wordt ook beu na een tijd.
Dus ik kan wel zeggen dat ik "verslaafd" ben.
) dan open ik winamp, mijn muziekmap, last.fm en deze site. Zegt genoeg toch?Ik zit hier echt veel op, en probeer meer en meer mijn mening te geven bij albums. Helaas luister ik ook naar veel onbekende albums, en met jezelf discussiëren wordt ook beu na een tijd.
Dus ik kan wel zeggen dat ik "verslaafd" ben.
0
geplaatst: 19 december 2007, 04:27 uur
lees net:
De volgende gebruiker is momenteel aanwezig: Lin

(ziek, niet kunnen slapen, en wat doe je dan? Nee, niet met een paracetamol weer je bed in, maar met een dekentje op de bank MuMe aanzetten.... )
Maar verslaafd ben ik natuurlijk niet
De volgende gebruiker is momenteel aanwezig: Lin

(ziek, niet kunnen slapen, en wat doe je dan? Nee, niet met een paracetamol weer je bed in, maar met een dekentje op de bank MuMe aanzetten.... )
Maar verslaafd ben ik natuurlijk niet

0
geplaatst: 26 december 2007, 12:00 uur
Dit is tegenwoordig wel DE site voor me. Leuke sfeer op deze site, leuke reacties en gesprekjes ook... Ik ontdek ook graag nieuwe muziek, wil graag m'n zegje doen over nieuwe cd's die ik heb aangeschaft/gedowned, artiesten die ik 'ontdek' door m'n favoriete stream te beluisteren (KinK ClassX) en over wat ik in m'n giga-collectie heb. Ik mag ook graag kijken bij wat er staat over 'slechte' artiesten, ook wel leuk
.
Muziek is nou eenmaal mijn drug en deze site trekt me dus absoluut aan.
.Muziek is nou eenmaal mijn drug en deze site trekt me dus absoluut aan.
0
djeffibrelich
geplaatst: 26 december 2007, 13:50 uur
herkenbaar

enige reden voor mij om zo vaak bij top 40-artiesten en nederlandstalige muziek te kijken is gewoon omdat ik weleens van een geintje hou.
jammer genoeg voor de moderators die de berichten dan weer moeten verwijderen hou ik elke dag wel van een geintje.

0
geplaatst: 26 december 2007, 16:07 uur
Euhm, ik gok 30 tot 40 % van mijn internet-tijd, standaarddeviatie van 1,337
0
Sietse
geplaatst: 26 december 2007, 16:45 uur
Het volgende gaat alleen op voor werkdagen.
3 a 4 maal daags check ik ff snel de updates. Verder zoek ik eens iets op of komt er via een chat een link binnen die ik dan check.
dat is totaal denk ik ongeveer 30 tot 45 minuten per dag deze site.
Privé zit ik zo'n 5 uur per dag achter de pc waarvan 3 1/2 echt actief op internet (zowel chatten als browsen). De rest is of muziekmaken of filmkijken. Dus zo'n 15 tot 20% van de tijd
Als ik mijn werk mee tel is het 8 uur extra internet tijd. In dat geval is mijn MuMe tijd ter verwaarlozen.
Alleen op dagen dat het heel druk was of als ik een paar dagen niet ben geweest (zoals nu) dan zit ik wat langer op MuMe om al de updates door te lopen. Dan wordt het ongeveer 1 uur tot 1 uur en 15 minuten.
3 a 4 maal daags check ik ff snel de updates. Verder zoek ik eens iets op of komt er via een chat een link binnen die ik dan check.
dat is totaal denk ik ongeveer 30 tot 45 minuten per dag deze site.
Privé zit ik zo'n 5 uur per dag achter de pc waarvan 3 1/2 echt actief op internet (zowel chatten als browsen). De rest is of muziekmaken of filmkijken. Dus zo'n 15 tot 20% van de tijd
Als ik mijn werk mee tel is het 8 uur extra internet tijd. In dat geval is mijn MuMe tijd ter verwaarlozen.
Alleen op dagen dat het heel druk was of als ik een paar dagen niet ben geweest (zoals nu) dan zit ik wat langer op MuMe om al de updates door te lopen. Dan wordt het ongeveer 1 uur tot 1 uur en 15 minuten.
0
Sietse
geplaatst: 26 december 2007, 16:47 uur
al kijk ik nu....heb alles gecheckd en zit nu pas 20 minuten achter MuMe en ben klaar....waarschijnlijk toch minder (en das dan inclusief overleg met mijn ouders over eten heden avond...)
0
geplaatst: 18 januari 2008, 14:36 uur
Ik kijk elke dag 1 of 2 keer.
Om te posten, raten, updates checken.
Om te posten, raten, updates checken.
0
jeko
geplaatst: 30 januari 2008, 07:02 uur
Vooralsnog de enige site die ik elke dag bezoek, verslaafd? mwaah!
0
geplaatst: 31 januari 2008, 21:21 uur
Ik ben altijd te lui om te stemmen,maar toch zit ik erg veel op deze site
0
Music Freak
geplaatst: 31 januari 2008, 22:30 uur
Ik zit de laatste tijd niet zoveel op MusicMeter, maar als ik straks klaar ben met mijn opleiding, dan ben ik wel van plan om meer op deze site te zitten. Ik heb namelijk een grote collectie cd's met artiesten die ik naar mijn mening nog wel een keer wil beoordelen na mijn mening, Ik ben dan wel lang bezig om alles te beoordelen, maar dat houd mij dan ook wel even zoet, en van de straat.
Maar om nou te zeggen dat ik verslaafd ben, nou nee, maar misschien gaat dat nog wel komen.

Maar om nou te zeggen dat ik verslaafd ben, nou nee, maar misschien gaat dat nog wel komen.

0
geplaatst: 2 februari 2008, 16:00 uur
Dagelijks op de site...... dus ach ja zal wel verslaafd zijn dan zeker...... hahahaha.
0
geplaatst: 7 februari 2008, 09:56 uur
Inmiddels verkeer ik ongeveer 2 keer per dag op de musicmeter. Maar ook wat andere forums bezoek ik 2 keer per dag. Voor en na mijn werk.....
0
geplaatst: 7 februari 2008, 10:32 uur
Sta nu op 2 in de berichtenstand en ben hier dagelijks te vinden. Dus tsja, zal de verslaving wel onder ogen moeten zien.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 00:43 uur
Er gaat bij mij geen dag zonder MusicMeter, als alles goed met me is. Is er dan iets met me fout? 

0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:35 uur
bennerd schreef:
) dan open ik winamp, mijn muziekmap, last.fm en deze site. Zegt genoeg toch?
) dan open ik winamp, mijn muziekmap, last.fm en deze site. Zegt genoeg toch?Bij mij dus precies hetzelfde.

Laatste tijd begin ik pas wat meer te posten, maar ben nog steeds meer van het lezen dan van het posten. Maar ik kom hier dus wel best wel veel, ja.
0
geplaatst: 2 maart 2008, 03:02 uur
Kom op, kom er voor uit dat je geen dag zonder de MusicMeter kan, nu sta ik al meer dan 24 uur lang als zwaar verslaafde bovenaan. Kortom wees eerlijk!!!
0
Germ (crew)
geplaatst: 10 maart 2008, 18:22 uur
kaztor schreef:
Dit is tegenwoordig wel DE site voor me. Leuke sfeer op deze site, leuke reacties en gesprekjes ook... Ik ontdek ook graag nieuwe muziek, wil graag m'n zegje doen over nieuwe cd's die ik heb aangeschaft/gedowned, artiesten die ik 'ontdek' door m'n favoriete stream te beluisteren (KinK ClassX) en over wat ik in m'n giga-collectie heb. Ik mag ook graag kijken bij wat er staat over 'slechte' artiesten, ook wel leuk
.
Muziek is nou eenmaal mijn drug en deze site trekt me dus absoluut aan.
.Muziek is nou eenmaal mijn drug en deze site trekt me dus absoluut aan.
Bedankt voor de tip! Zeer mooie muziek wordt er gedraaid, erg afwisselend ook!
* denotes required fields.