De Site / Algemeen / Hoe erg ben je verslaafd?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2008, 18:38 uur
Reijersen schreef:
Sta nu op 2 in de berichtenstand en ben hier dagelijks te vinden. Dus tsja, zal de verslaving wel onder ogen moeten zien.
Sta nu op 2 in de berichtenstand en ben hier dagelijks te vinden. Dus tsja, zal de verslaving wel onder ogen moeten zien.
Je staat nu op nummer 1 zelfs...
Waar is Friek?edit: ik zie al waarom.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 20:49 uur
Hier de uitleg over het hoe en waarom van de mysterieuze verdwijning.
0
geplaatst: 8 april 2008, 16:29 uur
Ik wil graag Thelion voordragen als officiële MuMe-junk. 4000 posts in 3,5 maanden. Gecondoleerd!
0
geplaatst: 8 april 2008, 16:37 uur
Inderdaad, dat is erg veel. Eigenlijk zouden we hem op vakantie moeten sturen, maar een leeuw laat zich niet zo maar weg sturen. En is 'ie eindelijk op vakantie, dan is de eerste de beste computer-winkel niet veilig. Nu ik dit bericht zo opstel worden mijn zorgen er niet minder om.... 

0
geplaatst: 8 april 2008, 16:50 uur
Een mens moet wat als je wegens ziekte een soort van aan huis gebonden bent.....
0
geplaatst: 8 april 2008, 16:55 uur
Heel veel beterschap om dezelfde reden zit ik dus vaak achter de computer om toch nog wat leuks te doen. Nog veel sterkte de komende tijd. 

0
geplaatst: 8 april 2008, 16:57 uur
THX.....
Het einde is inzicht, maar zal nog wel een paar weken duren......
Het einde is inzicht, maar zal nog wel een paar weken duren......
0
geplaatst: 9 april 2008, 18:26 uur
Dagelijkse post-moderne verslavingsverschijnselen voor mij bij MuMe
0
max en joep
geplaatst: 10 april 2008, 11:55 uur
ik zit hier tijdens kantoor uren ziekelijk vaak.
s avonds of in het weekend zie je me hier eigenlijk slechts zelden.
ambtenaar he...
ambtenaar he...

0
Sven Bersee
geplaatst: 11 april 2008, 09:22 uur
Klopt: http://pindahaai.hyves.nl/ Zie blogs. Een beetje promowerk kan geen kwaad.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 10:06 uur
max en joep schreef:
ik zit hier tijdens kantoor uren ziekelijk vaak.
ambtenaar he...
Hier je baas! Je bent ontslagen! ik zit hier tijdens kantoor uren ziekelijk vaak.
ambtenaar he...

0
geplaatst: 7 juni 2008, 13:18 uur
0
geplaatst: 7 juni 2008, 14:47 uur
thelion schreef:
Ben jij de Koningin dan....????
Ik ben wel op dezelfde dag jarig als zij, telt dat ook? (quote)
Ben jij de Koningin dan....????

1
Father McKenzie
geplaatst: 13 juni 2008, 19:46 uur
Sinds ik zowat heel mijn cd-collectie (véél te véél cd's om goed te zijn, ik schat een kleine 4000, verzameld op 25 jaar weliswaar) heb besproken en gekwoteerd, en sinds ik, nu ik binnenkort Abraham zal zien, steeds minder voeling heb of krijg met nieuwe muziek, nieuwe artiesten.... ook steeds minder;
Vroeger zat ik hier dagelijks, nu passeer ik hier nog een paar keer per week, ik maak meer tijd voor andere dingen en ik sport vaker;
Eerlijk gezegd voel ik me er steeds beter door. Het sporten bedoel ik.
En ik vind het absoluut niet erg meer dat ik "niet meer mee ben" met nieuwe muziekjes, het kan me hoe langer hoe minder schelen, enkel goed voor de geldbeugel.
Ik koop nog wel eens wat, maar dat zijn dan eerder "gaten" in de collectie, zo ben ik momenteel bijvoorbeeld mijn Talking Heads collectie aan het vervolledigen, die platen zijn haast allen in special edition heruitgegeven.
Méér heb ik er niet over te zeggen, eigenlijk.
Vroeger zat ik hier dagelijks, nu passeer ik hier nog een paar keer per week, ik maak meer tijd voor andere dingen en ik sport vaker;
Eerlijk gezegd voel ik me er steeds beter door. Het sporten bedoel ik.
En ik vind het absoluut niet erg meer dat ik "niet meer mee ben" met nieuwe muziekjes, het kan me hoe langer hoe minder schelen, enkel goed voor de geldbeugel.
Ik koop nog wel eens wat, maar dat zijn dan eerder "gaten" in de collectie, zo ben ik momenteel bijvoorbeeld mijn Talking Heads collectie aan het vervolledigen, die platen zijn haast allen in special edition heruitgegeven.
Méér heb ik er niet over te zeggen, eigenlijk.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 22:35 uur
Hoe erg ben je verslaafd?
Zo erg dat ik nu hier zit ipv Wiskunde te leren !

0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:55 uur
Twaalf op de schaal van Richter momenteel. Behoorlijk schokkend dus, maar wel in de positieve zin.

0
Father McKenzie
geplaatst: 13 augustus 2008, 07:18 uur
Een tijdje geleden erg, tegenwoordig passeer ik nog af en toe en meestal enkel als ik iets nieuws - lees in mijn geval; vààk iets ouds of obscuurs dat ik met wat vertraging ontdekte - heb beluisterd en daar een bespreking wil van maken.
Ik moei me overigens véél minder in discussies en laat de boel vaak gewoon betijen, wat me vroeger niet lukte... moet die 50 jaar zijn die er nu verdomd dicht zit aan te komen...
Ik moei me overigens véél minder in discussies en laat de boel vaak gewoon betijen, wat me vroeger niet lukte... moet die 50 jaar zijn die er nu verdomd dicht zit aan te komen...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 augustus 2008, 12:28 uur
Nu in de vakantie veel. En als ik iets nieuws gekocht heb moet ik daar ook even op stemmen, maar als de scholen weer beginnen zal het wel minder worden.
* denotes required fields.