MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Hoe erg ben je verslaafd?

zoeken in:
eazyfan
Of om het anders te vragen:
Hoeveel / Hoe lang zit je op MusicMeter per dag? Of achter je pc?

Ik merk echt dat ik verslaafd ben snap zelf niet waarom maar elke seconde zit ik hier gewoon, heb geen zin in andere site's enzo. Soms vertrek ik dan eventjes maar hier zal je me in 95% van mijn internetgevallen wel vinden.

Hoe zit dat bij jullie?

Trouwens als deze topic al bestaat, sorry hiervoor.

Dat probleem verken ik; zit eigenlijk ook alleen maar op deze site.

Het loopt hier ook de spuigaten uit (95% haal ik ook zeker wel), dus sluit ik me ook maar aan bij het praatgroepje, wanneer is de eerste sessie?

MetalDex
Hoe herkenbaar, ja! Mijn browser staat de hele dag aan, en er is constant (minstens) één tabblad geopend met MuMe. En steeds kijk ik weer of er iets nieuws staat in Mijn Updates, of of er nog iets gepost op het forum. Ik weet niet of het 95% beslaat, maar het komt er wel verdacht veel in de buurt

handsome_devil
Nouja, 95% is denk ik een beetje overdreven, maar ik check regelmatig de updates ja.

Bij mij heeft het zo zijn ups en zijn downs. Ik heb periodes dat ik weinig berichten plaats, naar mijn updates kijk etc., maar er zijn ook periodes (zoals nu) dat ik hier niet weg te slaan ben.

EVANSHEWSON
Ik denk dat ik dagelijks toch aan een klein uurtje computeren kom.
Ik denk dat ik daarvan toch 75 % hier op deze site kampeer.

Ik sla in drukke periodes wel eens enkele dagen over, dan check ik zelfs mijn post niet, omdat ik dan de pc niet eens aanzet.

DutchViking
Tot een jaar of anderhalf geleden kwam ik vrijwel dagelijks op deze site en deed ik ook mee aan de KO's. Dat is nu een stuk minder geworden, deels ook omdat mijn drukke agenda het niet toelaat.

Ik vind MusicMeter echter nog steeds een leuke site en hou me nu hoofdzakelijk nog bezig met recensies plaatsen en albums toevoegen.

Ace
Ik kom hier vrij frequent, al is het toch in de meeste gevallen om wat stemmen aan te passen, te plaatsen, nieuwe muziek te ontdekken of pm's te sturen. Daarbij hou ik een aantal topics actief in de gaten, maar of ik ook daadwerkelijk reageer hangt volledig van de stand van de spreekwoordelijke pet af. Verslaafd ben ik zeker niet, maar door deze site heb ik toch wel een aantal leuke mensen leren kennen.

Zelfde verhaal als Ace

Soms zit ik hier hele dagen niet, daarna weer ineens wel. Maar ik ga nu steeds vaker de stad in om bij platenzaken wat muziek te luisteren, dat is pas leuk

Timo710 schreef:
Soms zit ik hier hele dagen niet, daarna weer ineens wel. Maar ik ga nu steeds vaker de stad in om bij platenzaken wat muziek te luisteren, dat is pas leuk

Voor regenachtige dagen kun je dit ook thuis doen via www.deezer.com

Ik heb deze als startpagina ingesteld...

schizodeclown schreef:
Ik heb deze als startpagina ingesteld...

We hebben een winnaar

Dank u dank u no pictures

eazyfan
Ik kan dat niet doen omdat meerdere mensen hier op de pc zitten, anders was het zeker en vast hier ook zo

Ik sta altijd ingelogd op Ace zijn profiel. En soms een topicje..

Jornaquin
Dat is toevallig, ik ook al.

3x per dag denk ik? Als ik veel tijd over heb wel meer.

Ik zit nu te Musicmeteren achter mijn bureau (wel te verstaan op mijn werk). Zou de baas moeilijkheden kunnen maken?? Gemiddeld 3 x op een dag van 5 minuten, e ven de boel de checken en zo af toe een berichtje achterlaten. Ik hoop toch niet dat ik mijn baan op het spel zet (?).

Ace
Ace schreef:
Ik zit nu te Musicmeteren achter mijn bureau (wel te verstaan op mijn werk). Zou de baas moeilijkheden kunnen maken?? Gemiddeld 3 x op een dag 5 minuten niet als ik koffie haal, even mijn werk checken en zo af toe een plasje achterlaten. Ik hoop toch niet dat ik mijn baan op het spel zet (?).

Ace
HiLL schreef:
Ik sta altijd ingelogd op Ace zijn profiel. En soms een topicje..

Goed bezig. Kopietje hebben van The Cure?

Ace schreef:
(quote)

Goed bezig. Kopietje hebben van The Cure?

Ik ben ook vrij verslaafd aan deze site, zit er eigenlijk altijd wel op als ik achter de p.c. zit - en dat is al te veel. Ik heb bovenin mijn Firefox scherm alle -meters staan en daar klik ik dan vaak op en ga ik ze even snel langs. Bij Musicmeter kom ik altijd terug en blijf ik lang hangen.

dix
vaak ... vaak ...

wat is vaak?

de ene dag zit ik hier wat vaker dan de andere ...

Sinds enige maanden bijna dagelijks ff checken............

Wisselend. Soms een paar dagen niet of nauwelijks dan weer een paar dagen behoorlijk veel.

clutch
Dagelijks effe de updates checken, maar meestal hou ik het maar een kwartier vol achter de computer, ik heb nu eenmaal ook nog een naaste bestaan. Echt verslaafd ben ik dus niet.

Ik ook erg wisselend; hangt van de topics en responsen af; bij een inhoudelijke discussie ben ik er als de kippen bij, als het alleen maar: "Fijne plaat, 2,5*" is dan is dat toch weer een heel stuk minder...

elke dag ben ik wel op musicmeter te vinden

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.