MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Hoe erg ben je verslaafd?

zoeken in:
Kom , laat ook ik mij eens bemoeien met de gang van zaken rondom Father McKenzie(Patrick).

Je hoeft het niet altijd met Patrick eens te zijn , maar zijn vlotte , soms vermakelijke en altijd openhartige manier van schrijven, zal voor veel users direkt herkenbaar zijn en worden gewaardeerd. Evenals zijn muziektips.
Toen hij een tijd geleden zich liet uitschrijven en vervolgens dacht stilletjes op de site weer binnen te kunnen sluipen onder een andere naam , viel hij binnen de kortste keren door de mand. Patrick is duidelijk niet geslepen genoeg om mensen om de tuin te leiden. Dat om de tuin leiden is nu niet aan de orde.Het is ook geen aandacht vragen zoals ik vroeger weleens heb gedacht. Daar ben ik van overtuigd. Patrick wil echt zijn leven een andere invulling geven, wil echt af van zijn MuMe verslaving , en meent ons dat opnieuw en op zijn eigen openhartige wijze te moeten meedelen. Of zoiets en specifiek in zijn geval verstandig was is een tweede.
Ik respecteer zijn beslissing . En mocht alles hem niet lukken of hij verandert van gedachten en keert volop terug, dan ontvangen wij hem toch met onze open armen ?

Ach, zo'n bericht van FMcK is hetzelfde als een junk die zijn basepijpje en de telefoonnummers van zijn dealers bewaart.
Tenslotte heeft hij nu een goede reden om weer even te gaan kijken of er is gereageerd op zijn bericht om daar vervolgens dan op te reageren. Typisch verslavingsgedrag. Als je serieus iets wil veranderen dan zeik je niet maar doe je het gewoon. Dan merken we vanzelf wel dat je minder online bent hier.

Maar goed, het lijkt de goede kant op te gaan. Bij je volgende poging geen aankondiging meer en ons hier niet op de hoogte brengen van je sportactiviteiten en stand van je sexappeal. Wie weet lukt het dan. Tot dan!

Ik kom nu ongeveer een jaar op deze site en er zijn veel gebruikers die ik regelmatig terug zie komen bij artiesten die ik ook waardeer. Ik lees de meningen bij die albums dan ook erg graag en zeker bij dingen die ik niet ken zijn meningen van anderen erg welkom. De gebruikers EVANSHEWSON en Father McKenzie zijn voor mij al vaak belangrijk geweest (anderen ook hoor, maar over die hebben we het nu niet ).
Zou het jammer vinden als Patrick zich niet meer zou laten zien, al was het maar 1x in de week, of maand ... Maar goed ik respecteer zijn beslissing

Stijn_Slayer
Ik ben het met Hans eens. In de periode 1965-1975 (en ook veel ervoor en erna) vindt je haast bij elke artiest berichten van Patrick. Ik zie sommige mensen alles lukraak 5 sterren geven, maar daar heb ik dus helemaal niks aan als ik overweeg een album te kopen. Patrick heeft altijd een geloofwaardige (en vaak diepgaande) reactie en stem, welke artiest het ook is.

Door zijn enthousiaste manier van schrijven zie je soms wel eens hele verhalen over de Free Record Shop, maar ach.. Ik vind dat wel vermakelijk.

Sietse
wat een gezever toch weer.

Wie wil er nog meer een praat groepje oprichten voor dit soort onzin?

Waar kan ik me inschrijven?

Father McKenzie
Stijn_Slayer schreef:
Ik ben het met Hans eens. In de periode 1965-1975 (en ook veel ervoor en erna) vindt je haast bij elke artiest berichten van Patrick. Ik zie sommige mensen alles lukraak 5 sterren geven, maar daar heb ik dus helemaal niks aan als ik overweeg een album te kopen. Patrick heeft altijd een geloofwaardige (en vaak diepgaande) reactie en stem, welke artiest het ook is.

Door zijn enthousiaste manier van schrijven zie je soms wel eens hele verhalen over de Free Record Shop, maar ach.. Ik vind dat wel vermakelijk.

Bedankt Stijn, ik vergeef je hierbij dat je het moordnummer "Heart Of Gold" van NY niet echt een moordnummer vind, ach... nobody is perfect...

Stijn_Slayer
Haha

Father McKenzie
En zoals je ziet, deze sportman komt wel nog eens langs, geheel vergeten is de site niet, mag ook niet. Enkel; ik probeer met alles wat te matigen, dus ook met MusicMeter.

Kom op Father, het is altijd goed te lezen dat je er weer bent.

Ik zal in de gaten houden wat je schrijft en als het me te tam wordt, ga ik expres negatieve stukjes schrijven bij The Beatles.

Hoe staat het, met het herbeluisteren van je collectie? Heeft het al een aanvang genomen?

Misterfool
schizodeclown schreef:
Ik heb deze als startpagina ingesteld...

goed idee meteen gedaan. ook ben ik verslaafd geraakt aan cd's kopen. het klinkt misschien gek(zeker uit de mond van een 16jarige) maar het kopen van cd voegt bij mij iets extra's aan de luisterervaring. veel cd's die ik eerst enkel op youtube beluisterde stijgen in waardering nadat ik de cd's daadwerkelijk kocht.

Ik heb deze site nog net niet als startpagina op mijn pc staan, maar het scheelt niet veel. Ik kijk bijna zonder uitzondering iedere dag op mu.me. Samen met nu.nl en marktplaats is dit wel 1 van mijn meest favoriete sites.

Toen ik 22 was had ik vanwege mijn drukke baan bijna geen tijd meer om muziek te beluisteren. Op mijn 35ste heb ik de draad maar weer opgepakt, en heb daarmee veel geluk dat er pc's zijn in de wereld, en natuurlijk deze site. Deze site heeft mij dan ook al heel wat geld gekost, omdat ik het liefst originele cd's beluister, en geen gebrande. Ik heb door deze site mijn muziekkennis aardig weten uit te breiden, en heb er heel erg veel muziek op leren kennen door de berichten van de div users hier.

Ace schreef:
Ik kom hier vrij frequent, al is het toch in de meeste gevallen om wat stemmen aan te passen, te plaatsen, nieuwe muziek te ontdekken of pm's te sturen. Daarbij hou ik een aantal topics actief in de gaten, maar of ik ook daadwerkelijk reageer hangt volledig van de stand van de spreekwoordelijke pet af. Verslaafd ben ik zeker niet, maar door deze site heb ik toch wel een aantal leuke mensen leren kennen.

Same here

OldSkool schreef:
(quote)

Same here

And here.

Naja ben behoorlijk MusicMeter verslaafd, in de weekenden ben ik soms wel eens nachten lang online!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:52 uur

geplaatst: vandaag om 01:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.