MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Komende zondag wordt er een nieuwe meet georganiseerd in Breda door de users die de MuMeAfrekening presenteren (o.a. chartsmaster, blur8, AstroStart, Dance Lover). Wees allen welkom, jullie lijstjesfreaks

chartsmaster schreef:
Even wat anders....

(quote)

We zijn vorige week begonnen aan alweer de veertiende jaargang van de MuMeAfrekening. Een vaste waarde dus, een blijvertje tussen al die topics van Music Meter. Wij maken met z'n allen een lijst om rekening mee te houden!

Met het Afrekenings-schrijversteam hebben we vorige maand een vervroegde kerstborrel georganiseerd. Dat was erg gezellig, en het bracht ons op het idee om voor het hele Afrekenings-deelnemersteam een verlate nieuwjaarsborrel te organiseren. Niet teveel rompslomp, gewoon een datum, een tijdstip en een locatie; wie komen wil die komt. Maar: gezelligheid gegarandeerd! Dus daarom:

(quote)

website cafë de Bommel

Graag tot ziens! We hopen op een grote opkomst, maar two can have a party too.

Kijk nou, er is zelfs een topic voor!
Bedankt Gretz, en idd: uiteraard allen welkom

Dat komt wel slecht uit met het voetbal. Maar ik zie dat ze daar ook aan livemuziek doen. Als jullie nog even wat Afrekening-artiesten boeken kom ik wel

Johnny Marr komt ook, mits Mjuman, Deranged en Cured van de partij zijn

SanderT schreef:
Dat komt wel slecht uit met het voetbal. Maar ik zie dat ze daar ook aan livemuziek doen. Als jullie nog even wat Afrekening-artiesten boeken kom ik wel

Neem aan dat er in de Bommel ook wel een tv-scherm staat met ESPN?

We kijken al uit naar de foto's

Gretz schreef:
Johnny Marr komt ook, mits Mjuman, Deranged en Cured van de partij zijn

Logisch.

Gretz schreef:
(quote)

Neem aan dat er in de Bommel ook wel een tv-scherm staat met ESPN?

Misschien wel, maar ik was wel van plan om op twee schermen tegelijk te kijken

Ik kom als Bob Cremers en Assurancetourix ook komen.

Eh, het was gisteren toch? Wel benieuwd hoe het was

Deranged
Was top.

Altijd lachen bij De Bommel.

SanderT schreef:
Eh, het was gisteren toch? Wel benieuwd hoe het was

Wellicht een verslagje in het afrekeningtopic?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.