De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2025, 10:33 uur
Komende zondag wordt er een nieuwe meet georganiseerd in Breda door de users die de MuMeAfrekening presenteren (o.a. chartsmaster, blur8, AstroStart, Dance Lover). Wees allen welkom, jullie lijstjesfreaks
chartsmaster schreef:
Even wat anders....
We zijn vorige week begonnen aan alweer de veertiende jaargang van de MuMeAfrekening. Een vaste waarde dus, een blijvertje tussen al die topics van Music Meter. Wij maken met z'n allen een lijst om rekening mee te houden!
Met het Afrekenings-schrijversteam hebben we vorige maand een vervroegde kerstborrel georganiseerd. Dat was erg gezellig, en het bracht ons op het idee om voor het hele Afrekenings-deelnemersteam een verlate nieuwjaarsborrel te organiseren. Niet teveel rompslomp, gewoon een datum, een tijdstip en een locatie; wie komen wil die komt. Maar: gezelligheid gegarandeerd! Dus daarom:
website cafë de Bommel
Graag tot ziens! We hopen op een grote opkomst, maar two can have a party too.
Even wat anders....
(quote)
We zijn vorige week begonnen aan alweer de veertiende jaargang van de MuMeAfrekening. Een vaste waarde dus, een blijvertje tussen al die topics van Music Meter. Wij maken met z'n allen een lijst om rekening mee te houden!
Met het Afrekenings-schrijversteam hebben we vorige maand een vervroegde kerstborrel georganiseerd. Dat was erg gezellig, en het bracht ons op het idee om voor het hele Afrekenings-deelnemersteam een verlate nieuwjaarsborrel te organiseren. Niet teveel rompslomp, gewoon een datum, een tijdstip en een locatie; wie komen wil die komt. Maar: gezelligheid gegarandeerd! Dus daarom:
(quote)
website cafë de Bommel
Graag tot ziens! We hopen op een grote opkomst, maar two can have a party too.
1
geplaatst: 28 januari 2025, 10:37 uur
Kijk nou, er is zelfs een topic voor!
Bedankt Gretz, en idd: uiteraard allen welkom
Bedankt Gretz, en idd: uiteraard allen welkom
0
geplaatst: 31 januari 2025, 15:15 uur
Dat komt wel slecht uit met het voetbal. Maar ik zie dat ze daar ook aan livemuziek doen. Als jullie nog even wat Afrekening-artiesten boeken kom ik wel 

3
geplaatst: 1 februari 2025, 19:11 uur
0
geplaatst: 1 februari 2025, 19:12 uur
SanderT schreef:
Dat komt wel slecht uit met het voetbal. Maar ik zie dat ze daar ook aan livemuziek doen. Als jullie nog even wat Afrekening-artiesten boeken kom ik wel
Neem aan dat er in de Bommel ook wel een tv-scherm staat met ESPN?
0
geplaatst: 1 februari 2025, 23:17 uur
1
geplaatst: 1 februari 2025, 23:49 uur
Misschien wel, maar ik was wel van plan om op twee schermen tegelijk te kijken
0
geplaatst: 3 februari 2025, 15:06 uur
SanderT schreef:
Eh, het was gisteren toch? Wel benieuwd hoe het was
Eh, het was gisteren toch? Wel benieuwd hoe het was
Wellicht een verslagje in het afrekeningtopic?
* denotes required fields.