menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
avatar van Lukas
Deze discussies zijn waarschijnlijk niet meer nodig, want we hebben al een goeie locatie op het oog . Het wachten is nog even op witte rook, maar de verwachting is dat die deze dagen nog wel komt.

avatar van sq
sq
Amai, jullie maken t wel spannend!

avatar van bonothecat
Me nog niet bemoeid met dit topic.....maar ik kom zeker langs, als de datum een beetje geschikt is.

Dwangbuis
Lukas schreef:
Deze discussies zijn waarschijnlijk niet meer nodig, want we hebben al een goeie locatie op het oog . Het wachten is nog even op witte rook, maar de verwachting is dat die deze dagen nog wel komt.


Feest!

avatar van GrafGantz
Witte rook zus, witte rook zo, alsmaar wachten op witte rook. Als je maar weet dat ik Vaticaanstad toch echt te ver vind voor zo'n feestje.

avatar van sq
sq
GrafGantz schreef:
Witte rook zus, witte rook zo, alsmaar wachten op witte rook. Als je maar weet dat ik Vaticaanstad toch echt te ver vind voor zo'n feestje.


..en het aantal geschikte locaties is er ook erg beperkt. Vast wel dure zaalhuur en je moet er lang van te voren reserveren, vrees ik. Het mooiste zaaltje lijkt me trouwens het minst geschikt, daar staan de hele dag 2 mensen iedereen die zijn mond open doet tot stilte te manen. En bier hebben ze er ook niet.

avatar van orbit
Mocht het allemaal niet lukken, ga ik nog wel even serieus achter een locatie aan die ik op het oog heb. Is niet te duur, in Utrecht en perfecte capaciteit voor een groep als deze. Plus dat je er zelf mag draaien. Is natuurlijk wel leuk. Alhoewel het niet tot oorlog onder MuMe-rs moet gaan leiden wie draait en welke muziek, want dan is een externe dj wellicht toch wat beter

avatar van Bertus
Ja, want als er alleen maar gedraaid wordt door van die Cure-adepten kom ik dus niet

avatar van orbit
Van mij mag de stekker er ook uit als Waits wordt gedraaid ja..

avatar van sq
sq
Misschien moeten jullie de dj sets nog eens bekijken van de meeting van toen. Zie vanaf vanaf http://www.musicmeter.nl/forum/2/2068/2200#2216

Father McKenzie
Ik heb wel zin in een setje sixties gekte te draaien (Byrds, Beatles, Doors, Dylan, Donovan, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, Love, Procol Harum....) Ik geraak die sixties muziek nooit beu, ik heb verschrikkelijk heimwee naar dat decennium, vooral dus wat de muziek betreft. De kapsels en de kledij waren eigenlijk ook best speciaal... Dus mocht ik me een half uurtje - of hoelang wordt er voorzien voor de vrijwillegers-deejays??? - kunnen uitleven, graag!

avatar van Oldfart
Ik zie het al: dat wordt een ballotage
Veel te veel gegadigden straks natuurlijk: iedereen wil zijn of haar deejay-eitje leggen

aire.
Zolang Station to Station maar een keer langs komt én een nummertje van Iggy vindt ik alles best. Of is dat ook al een deejay-eitje

avatar van HammerHead
Een lustrum laat ik niet aan me voorbij gaan, dus count me in. Bovendien een behoorlijk aantal users in dit topic hier die ik bij eerdere meetings niet heb gezien. Toch benieuwd wat voor figuren er achter de nicks schuil gaan.

avatar van Lukas
De lichten staan op groen, heb ik begrepen. Hieronder in het kort het plan:

Plaats: Mezz Cafe, Breda
Datum: 22 maart 2009

Toelichting: dankzij een tip van Woody en het netwerk van djarend kunnen we bij Mezz terecht. Mezz is het poppodium van Breda, en zoals de meeste poppodia heeft het ook een cafegedeelte. Daar staan op zondag vaak laagdrempelige, maar weinig bezochte optredens geprogrammeerd onder de naam 'muziekcafe'.
In de zaal kunnen ruim honderd man en we hoeven er niet voor te betalen. Geheel besloten is het overigens niet, maar verder hebben we alle vrijheid. Ze willen het zelfs in de programmakrant aankondigen als MusicMeter-lustrummeeting: dat stoot eerder mensen van buiten de site af dan dat het aantrekt lijkt me . Zo is er inderdaad de mogelijkheid om verschillende user-dj's te laten draaien. Een optreden van de Ierse singer-songwriter Declan de los Parra behoort tot de mogelijkheden. Graag horen we jullie mening of zo'n optreden al dan niet gewenst is. Het globale programma:

- Vanaf 13 uur verzamelen in de Mezz, locatie ligt vast dus later komen is geen probleem. Toegang is gratis.
- Om 16.30/17.00 mogelijk dus optreden van De los Parra. Tot die tijd kan iedereen dj'en en dergelijke.
- Na het optreden is er gelegenheid om even de stad in te gaan voor avondeten. Djarend gooit zijn platenzaak open (Velvet Breda), zodat iedereen nog naar hartenlust kan shoppen.
- Mezz blijft open, dus terugkeren daar voor de afterparty kan altijd. Daar de hele tijd blijven ook trouwens

We horen graag wat jullie van dit idee vinden

avatar van itchy
Leuk idee !
Ik zou mijn zondagse verplichting er wel voor afzeggen

avatar van c-moon
22 maart - zoals Lukas al wist - staat in mijn agenda geblokkeerd, 23 ook, om te bekomen

Dwangbuis
Father McKenzie schreef:
Ik heb wel zin in een setje sixties gekte


I love you, Father!

Lukas schreef:
Mezz, Breda


Holy cow, Breda, ik zal de kas van de nationale spoorwegen kunnen spijzen... Wel fijn dat we onze zin kunnen doen in die zaal en er ruimschoots plaats is voor (eigen) muziek. Zelf kan ik nog net een plaat (met veel liefde) opleggen, maar met muziek goochelen niet.
Goed en snel geregeld daar!

avatar van bonothecat
Als ik een agenda zou hebben, dan zou ik nu 22 maart reserveren voor de lustrum meeting. Moet het nu maar in mijn hoofd onthouden. Zonder de eventualiteit van echt verplichtingen waar ik niet onderuit kan, ben ik aanwezig.

avatar van HammerHead
Hmm, 22 maart is dan weer net geen handige datum, de dag erna ben ik jarig en het zou zo maar kunnen dat ik dat die zondag ga vieren. Bovendien zou ik een dergelijke meeting persoonlijk liever op een zaterdag doen.

Aldus een (groot) voorbehoud mbt mijn aanwezigheid.

avatar van GrafGantz
Top idee, en ook lekker dichtbij voor me. Gezien het aantal users uit Vlaanderen is dit ook een uitermate centrale locatie. En de combinatie muziek luisteren en muziek kopen spreekt me ook wel aan

avatar van Cygnus
Goed plan! Ik zit wel op de zondagochtend met voetbalverplichtingen, maar ik kan ook wel wat later binnenvallen...

Father McKenzie
HammerHead schreef:
Hmm, 22 maart is dan weer net geen handige datum, de dag erna ben ik jarig en het zou zo maar kunnen dat ik dat die zondag ga vieren. Bovendien zou ik een dergelijke meeting persoonlijk liever op een zaterdag doen.

Aldus een (groot) voorbehoud mbt mijn aanwezigheid.

Een extra reden om juist wel aanwezig te zijn; je kunt iedereen van Music Meter trakteren op je verjaardag en wij vieren allen samen dus je verjaardag, toch??

avatar van GrafGantz
Ja, dat wordt dan ongetwijfeld zingen om middernacht

avatar van Oldfart
Holy cow, Breda, ik zal de kas van de nationale spoorwegen kunnen spijzen...

Breda is vooral gunstig voor onze belgische mede-mume-ers,
voor ' ons' noord nederlanders is het behoorlijk ver, maar de gebruikers uit de noorderlijke provincies kunnen mij pm'en.
Dan kunnen we zien hoe we daar naar toe reizen,
bijvoorbeeld met mij mee rijden, of bij grotere belangstelling met een busje ( mijn middle name is Bob), of met de trein met groepskorting.

avatar van c-moon
Zoals eerder beloofd wil ik ook rustig een setje spelen...
En wat de afstand betreft: ik bekijk het nog, HOE, maar KOMEN ZAL IK..

Ik neem de maandag erop wel vrij en zoek of een leuk hotelletje in Breda, of een lift huiswaarts na afloop...
We'll see...

avatar van GrafGantz
Je doet net of het ver voor je is. Wat mij betreft ligt Breda zowat in Vlaanderen

avatar van Oldfart
Je kent C-Moon's reputatie nog niet ?
Kijk maar eens bij het fototopic: één ding is nooit ver weg.........

avatar van djarend
Lukas schreef:
. Daar staan op zondag vaak laagdrempelige, maar weinig bezochte optredens geprogrammeerd onder de naam 'muziekcafe'.

Sorry, had ik misschien niet duidelijk gezegd, die Muziekcafé's lopen juist wel goed, maar dit is een keer een leuk ander iets.
Tja elke locatie en datum heeft voor een ieder altijd nadelen, volgende keer ergens anders uiteraard en zal ik wel moeten reizen, geen probleem toch, Breda is per trein goed bereikbaar in ieder geval, hoewel van uit het noorden lastiger dan vanuit de randstad, dat is zeker waar. Ik kan in ieder geval wel met bussie naar station komen om paar mensen op te pikken, heb zelf een 7 persoonsbussie maar woon wel in Breda

avatar van djarend
Oldfart schreef:
(quote)

Breda is vooral gunstig voor onze belgische mede-mume-ers,
voor ' ons' noord nederlanders is het behoorlijk ver, maar de gebruikers uit de noorderlijke provincies kunnen mij pm'en.
Dan kunnen we zien hoe we daar naar toe reizen,
bijvoorbeeld met mij mee rijden, of bij grotere belangstelling met een busje ( mijn middle name is Bob), of met de trein met groepskorting.


kijk, that's the spirit, ik kom volgend jaar wel naar het noorden of oosten van NL, geen probleem. Voor popconcerten reis ik ook heel Nederland door

Gast
geplaatst: vandaag om 21:25 uur

geplaatst: vandaag om 21:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.