menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Een feestje n.a.v. het vijfjarig bestaan van deze fijne site lijkt me wel op zijn plaats, zoals ik al even liet vallen in het Meetingtopic. Inmiddels heb ik al een paar users in de pm-box gehad die wel willen helpen met de organisatie. Met name met Oldfart heb ik de afgelopen week flink wat heen-en-weer-gepm't om ideeën uit te wisselen. Wat ons betreft zijn er drie min of meer reële opties:

- Een meeting organiseren in een nader te bepalen stad, zoals al wel vaker is gebeurd. Voordeel is dat het makkelijk op te zetten is en weinig organisatie vergt. Op zo'n dag zouden we kunnen denken aan wat borrelen in een café, bezoek aan een platenzaak en eventueel een toertje door de stad (al is de Mechelse rondleiding van c-moon niet te evenaren natuurlijk )

- Een echt jubileumfeest op poten zetten op een vaste locatie. Er moeten genoeg users zijn die daar wat muziek willen en kunnen draaien, denk ik zo. Bovendien zouden enkele muzikaal actieve users optredens kunnen verzorgen. Ook kunnen we denken aan andere nevenactiviteiten als een standje om (tweedehands)cd's aan te bieden/te ruilen met andere Musicmeteraars. Wellicht zijn er bij anderen nog meer ideeën om hieraan invulling te geven. Nadeel van deze optie is echter dat zowel organisatie als geld nodig is om zoiets te organiseren. We zullen dan toch iets moeten afhuren. Gelukkig heeft Oldfart wat contacten om zoiets eventueel te regelen, en misschien zijn er nog anderen met een goed alternatief wat dat betreft. Conclusie onzerzijds is in elk geval dat zo'n ambitieuzer plan wel kan, maar dat dan wel een opkomst van tegen de 100 man gegarandeerd moet zijn. Vandaar dat we erg benieuwd zijn naar de reacties hierop.

- Derde optie ligt tussen optie 1 en 2 in. Hoewel het toen niet zo druk was, hebben we vorig jaar al eens een erg geslaagde meeting gehad in Utrecht/Bunnik. We spraken toen eerst in de stad af en zijn daarna naar een jongerencentrum in Bunnik gegaan, waarbij sq betrokken is. Daar hadden we toch een beetje de vaste stek als in optie 2. Als we ruim van tevoren vastleggen, is zoiets wellicht weer mogelijk. We zouden dan toch aan een enkel optreden kunnen denken en users kunnen dan eventueel eigen muziek draaien. Misschien zijn er nog andere users die een dergelijke locatie zouden kunnen vastleggen. We horen het graag.

Doel van dit topic is in eerste instantie om de animo te peilen voor deze drie varianten. Oldfart heeft een paar dagen geleden al heel stiekem het Scheiding Der Geestentopic geconfisqueerd voor een kleine peiling. Conclusie daaruit was de vereiste opkomst van tegen de 100 man voor optie 2 wellicht lastig wordt. We willen toch nog eens kijken hoe de reacties op deze plannen zijn, wie weet wat er dan mogelijk is. Misschien zijn we overigens wel genoodzaak om tegen beperkte prijs kaarten te verkopen in dat geval, ook om een beetje te weten wat voor opkomst we kunnen verwachten.

Qua datum denken we vooralsnog aan februari/maart. MuMe verjaart de 27ste van deze maand, maar dat is wel erg kortdag.

We zijn benieuwd naar de reacties!

titan (crew)
100 man bij elkaar krijgen gaat denk ik niet lukken, dus wordt het al gauw optie 1 (of eventueel nog 3). De poorten van MuMe gingen op 10 maart 2004 voor iedereen open, dus een feestje rond die datum zou het best uitkomen.

tangmaster
Lijkt me een goed plan.

Ik heb wel interesse in zo'n meeting/feestje. Optie 3 lijkt mij zeer geslaagd. En meld me meteen aan om te draaien (dan kan iedereen in mijn soultijd mooi buiten zijn peukie roken )

Ik zou ook best willen draaien bij optie 3, geen probleem. Ik zal eens nagaan of ik een locatie weet misschien.

sq
Ik ben voor alle opties en kom behoudens rampscenario´s in elk geval, en ik wil wel meteen toezeggen dat ik bij een optie 2 wel voor twee mensen wil betalen.

Father McKenzie
Goeiemorgen, optie 3 draagt mijn voorkeur. Jullie mogen zeker op mijn aanwezigheid rekenen, ik hoop niet dat het in Groningen of Leeuwarden is.... maar we zien wel waar...

PS : Ik heb niets tegen Leeuwarden, het is die afstand....

Dwangbuis
sq schreef:
Ik ben voor alle opties en kom behoudens rampscenario´s in elk geval, en ik wil wel meteen toezeggen dat ik bij een optie 2 wel voor twee mensen wil betalen.

Ik deel je post in het geheel, sq.

Lukas schreef:
maar dan moet er wel een opkomst van 100 man gegarandeerd zijn.

Nou, zo heel onrealistisch vind ik dat niet hoor. Ik ben er zeker van dat je nog wat meer leden kunt optrommelen dan alleen zij die gereageerd hebben op dit topic. Maak er anders 'met muziekminnende en sociale maar betalende partner' van

Anyway, ik kom, of het nu 13 maart, 14 september of 31 februari is.

Father McKenzie schreef:
het is die afstand

Ach, Lokeren, ze zullen wel wat centraals kiezen. Speciaal voor jou, als het moet!

Ik heb animo voor alle3 de varianten.

Father McKenzie
itchy schreef:
Ik heb animo voor alle3 de varianten.

Ge zijt een toffe peer

Father McKenzie schreef:
(quote)

Ge zijt een toffe peer

Dank u, vader!

Na een lange MuMe-loze periode zie ik dat er zowaar gewerkt wordt aan een grote meeting. Ben ik toch wel absoluut voor te vinden. Uiteraard mits het redelijk bereikbaar is (dus zoals patrick zei: groningen & leeuwarden vallen af ).

100 leden bij elkaar krijgen lijkt me moeilijk, maar toch best te doen. Hoeveel man zou er zo dagelijks op MuMe zitten & actief deelnemen?

Ik wil ook graag komen, mits de datum goed uitkomt, maar dat lukt wel.

Sietse
optie 2 of 3 is natuurlijk het leukste.

Ik bied mijn expertise aan om iets met muziek te doen.

Als ik kom (wat me wel erg leuk lijkt) kan ik ook wel wat plaatjes draaien. Ik heb zelfs The Cure in één van mijn dj-mappen zitten.

Lijkt me leuk om te komen, als ik dan niet in één of andere examenperiode verwikkeld zit. Enne, als iedereen een uurtje plaatjes gaat draaien, doen we dan een 24uurs-meeting?

Ik hoef niet per sé plaatjes te draaien hoor, het moet tenslotte wel feest blijven!

In se kunnen ALLE opties voor mij, maar met een lichtejs ZWARE voorkeur voor

OPTIE 3 !!!

Bunnink Rocks

'k wil wel een DJ Moon set doen:
* keuze uit belpop 80
* simple minds trackx
* '80 ;

In ben hier ook wel voor te vinden. Optie 2 en 3 zijn wel het leukst denk ik. Met een zeer grote groep door een stad banjeren lijkt me ook niet erg praktisch.

Paap_Floyd schreef:
Met een zeer grote groep door een stad banjeren lijkt me ook niet erg praktisch.

Bwa, de Japanners spelen het toch telkens weer klaar

sq
Paap_Floyd schreef:
Met een zeer grote groep door een stad banjeren lijkt me ook niet erg praktisch.

De eerste meeting in Utrecht was een beetje zo. Zij het dat er een afspreekpunt ontstond (café Belgie) , van waaruit kleinere groepen uit gingen en weer terugkwamen. Dat ontstond vrij spontaan, maar je zou het ook kunnen afspreken.
Als je met echt heel veel bent zou je misschien wat moeten reserveren. Maar als je om 12 uur afspreekt en je kiest een forse locatie (in Utrecht: Stairway) dan hoeft zelfs dat niet.

** gniffelt bij de herkenning van Waldo Jeffers' avatar (tip van een meeting) **

ElMeroMero
Leuke ideeën Lukas en Oldfart ! Alle drie varianten voor een gezellig onderonsje vind ik erg okee.

Ik hoef trouwens geen plaatjes te draaien. Luisteren (en eventueel dansen) vind ik leuker

Father McKenzie
c-moon schreef:
In se kunnen ALLE opties voor mij, maar met een lichtejs ZWARE voorkeur voor

OPTIE 3 !!!

Bunnink Rocks

'k wil wel een DJ Moon set doen:
* keuze uit belpop 80
* simple minds trackx
* '80 ;

Héél leuk, Mark, dan doe ik graag een deejay set uit mijn favo decennium (60's of 70's vind ik beiden boeiend!)

Kijk er in elk geval naar uit!

Bunnik Festival, part II (groter dan Woodstock! )

Dat ruilen van cd's zou dat ook doorgaan? Op zich geen slecht idee, ik heb enkele miskopen waar ik echt van af wil;
Rush - Gold - dubbele verzamelaar - Rush wil er totaal niet in bij mij;
Iron Maiden - Edward The Great - zelfde verhaal, vind er ook geen bal aan
Misschien heb ik er nog, ik kijk het even na...

Ik hoop dat er véél volk op afkomt, kan gezellig worden!

Inderdaad erg leuke ideeën allemaal. Lijkt me zeer leuk er weer bij te zijn, wel moet ik een "klein" voorbehoud maken i.v.m. met eventuele verplichtingen m.b.t. een nieuw huis dat ik heb gekocht en waar ook het nodige dient te gebeuren in die periode.

sq
Ah .. optie vier: housewarming party bij VV

leuk initiatief. lijkt me leuk om bij te zijn.

sq schreef:
Ah .. optie vier: housewarming party bij VV

Misschien een volgende meeting

herman schreef:
Als ik kom (wat me wel erg leuk lijkt) kan ik ook wel wat plaatjes draaien. Ik heb zelfs The Cure in één van mijn dj-mappen zitten.

Laat die andere mappen dan maar zitten

Lin
orbit schreef:
(quote)

Laat die andere mappen dan maar zitten

Dit lijkt mij ook wel leuk. Ik ben voor alle 3 de opties te porren. Optie 2 lijkt me een utopie echter.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:42 uur

geplaatst: vandaag om 18:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.